Gå til innhold

MGP 2015

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dette blir spennende!! Jeg tviler på at Norge vinner da, men vi har iallefall et respektabelt bidrag. Håper ikke Debrah Scarlett blir altfor nervøs, for hun har en fantastisk stemme egentlig... 

Hvem tror dere vinner? 

* Sitter spent i sofaen og venter* 

Anonymous poster hash: 86979...cd6
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dessverre Sverige, på grunn av den fancy sceneshowet. Synes ikke at sangen deres er så bra. Eventuelt Russland, den er ikke så aller verst. 

Anonymous poster hash: 2db47...6a7
Skrevet

Håper på Sverige.

Skrevet

Jeg tror Italia vinner. Men liker faktisk den norske sangen best. Synes den er nydelig!

Skrevet

Tror Russland vinner

Anonymous poster hash: f9321...22b

Skrevet

Heier på Russland, Israel og Australia foreløpig, de jeg husker best. Likte ikke Sverige. Heller ikke Slovenia kommer jeg på nå. Er noe med stemmen hennes som ikke faller i smak.

Skrevet

Liker Estland sin best

Skrevet

Virker jo som om Sverige er en av de største favorittene. Det har skjedd før at de vinner.

Eller så tror jeg kanskje Australia har en sjanse.

Men holden en knapp på norge og jeg da :)

Likte faktisk Romania jeg

Skrevet

Dessverre Sverige, på grunn av den fancy sceneshowet. Synes ikke at sangen deres er så bra. Eventuelt Russland, den er ikke så aller verst.  Anonymous poster hash: 2db47...6a7

Den svenske sangen ville ha vært best også på radio. Mye bedre sanger, mye bedre melodi, hitpotensial i refrenget.

Anonymous poster hash: 1eab2...2f2

Skrevet

Australia sin er best syns jeg. Den norske er nydelig, og sverige sin er kjedelig. England er kul på grensa til kitchy (over grensa vil vel mange si...). Slovenia sin er catchy.

Håper Norge eller Australia vinner. :-) Men tror Norge kommer innen topp 7-8 ihvertfall...

Anonymous poster hash: 52987...3f7
Skrevet

Ble mo i knærne av denne Cyprus duden. Sverige bra, ellers mye lidelse. Både søstra til Shrek og den onde stemoren til Askepott har jo vært innom.

Skrevet

Eneste jeg har likt hittil er England!

Skrevet

Heier på Russland, Israel og Australia foreløpig, de jeg husker best. Likte ikke Sverige. Heller ikke Slovenia kommer jeg på nå. Er noe med stemmen hennes som ikke faller i smak.

Heier ikke på Russland forresten.Sangen er ikke så fin som jeg husket, og unner ikke Russland ESC.

Likte Østerrike sin. Gleder meg til oppsummering straks så jeg får hørt alle bidragene. Ikke lett å få med seg innimellom amming, gulping og bleieskift:-p

Skrevet

Russland og Spania skal stemmes frem i kveld. Men selvsagt så håpes det på norsk seier 🇳🇴

Anonymous poster hash: 9f73a...574

Skrevet

Klarer ikke skjønne hvordan Sverige er blitt en favoritt. Super kjedelig sang, og ikke var vokalen særlig mer enn "average" heller...

Elsker den norske sangen, men klarer ikke være helt objektiv der kanskje :P 

Hellas, Latvia, Spania og Italia er mine favoritter sett bort fra vårt eget bidrag :) 

Anonymous poster hash: c314d...285

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...