Anonym bruker Skrevet 23. mai 2015 #1 Skrevet 23. mai 2015 nr 1 fikk jeg veldig ung nr 2 og 3 som godt gift med en som viste seg å være en psykopat nr 4 på prevensjon er abortmotstander kom igjen. fortell meg akkurat hvor mislykka jeg er. Anonymous poster hash: de86a...ff4
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2015 #2 Skrevet 23. mai 2015 Mislykka? Som har fått fire barn? Hvorfor vil du at vi skal kalle deg mislykket? Anonymous poster hash: 88a5c...61e
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2015 #3 Skrevet 23. mai 2015 har 4 barn med 3 ulike fedre! Anonymous poster hash: de86a...ff4
Firekids Skrevet 23. mai 2015 #4 Skrevet 23. mai 2015 Gratulerer med fire barn! Du er jo kjempefin. Akkurat som meg.
rytme Skrevet 23. mai 2015 #6 Skrevet 23. mai 2015 Du er ikke mislykket. Kanskje du heller kan fortelle oss om hvilke valg du har tatt som du i etterkant ser at ikke var det lureste? Det hadde jeg syntes var interessant.
¤Hippie¤ Skrevet 23. mai 2015 #7 Skrevet 23. mai 2015 Går fint an å ha barn med flere uten å være mislykka! Mannen har to barn med to forskjellige, han er ikke mislykka, bare veeeldig uheldig med tanke på valg av kjæreste. Det er forskjell på å få barn i et seriøst forhold, og å få barn fordi man er uheldig etter ons. Slik mange av dagens unge mødre er.
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2015 #8 Skrevet 23. mai 2015 Går fint an å ha barn med flere uten å være mislykka! Mannen har to barn med to forskjellige, han er ikke mislykka, bare veeeldig uheldig med tanke på valg av kjæreste. Det er forskjell på å få barn i et seriøst forhold, og å få barn fordi man er uheldig etter ons. Slik mange av dagens unge mødre er. Hvorfor er det forskjell på det? Syns det står respekt av å ta ansvar for handlingene sine og ta imot barnet som kommer samme hvordan det blir unnfanget. Man er ikke bedre menneske om man får et barn i et forhold, altså. Anonymous poster hash: 88a5c...61e
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2015 #9 Skrevet 23. mai 2015 Jeg ville valgt akkurat det samme om igjen, fordi jeg ville hatt akkurat de samme barna som jeg har. Jeg elsker dem. Det biologiske opphavet til eldstemann sa alle vennene mine at var helt fantastisk og at jeg hadde fått en veldig snill kjæreste. vi vart gravid til tross for prevansjon, tidlig. Etter at jeg vart gravid begynte han å gjøre vonde ting mot meg, skikkelig traumatisk å tenke på. Så jeg løp og har aldri sett meg tilbake, han har aldri tatt kontakt og bidrar ikke i det hele tatt. Tok videregående med baby i magen og ekstrem kvalme (gikk ned 10 kg) med veldig gode resultater på samtlige eksamener.... Kjøpte inn utstyr til barnet og leste matte ved siden av å ha henne alene fulltid. Hun hadde kolikk. Et veldig godt valg. I dag er hun som en engel og går rundt og gir andre mennesker mye omsorg og kjærlighet. Hinn dagen tok hun halvparten av alle klærene sine, som hun var veldig glad i og gav bort til noen som ikke hadde klær. Hun synger helt fantastisk nydelig og er så trygg i seg selv. Alle som møter henne sier at hun er helt spesiell. Hun er en berikelse og jeg takker gud for det mirakelet. jeg er også veldig stolt over at jeg ikke lot meg overtale til abort, men holdt ut den vanvittige kampen. Det biologiske opphavet prøvde å lure meg til abort og på jobben prøvde de å påvirke meg til å ta abort. Det var veldig tøfft. Anonymous poster hash: de86a...ff4
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2015 #10 Skrevet 23. mai 2015 Nr 2 og 3 var jeg gift, men den mannen var et dårlig valg, men resten av verden mener nok at han var et kjempe kupp:) Det tok år å gjennomskue han. Det er vel egentlig bare jeg og hans x kone som vet hvordan han egentlig er. Han ver veldig,veldig godt likt blandt alle andre. Jeg valgte å bli hos han for å holde familien samlet, til tross for psykisk vold.så lenge det bare gikk ut over meg og barna hadde det fint, ville det være for egoistisk å la barna oppleve en skilsmisse. Til slutt klarte han nesten å knekke meg psykisk og jeg måtte velge mellom å la barna få oppleve en skilsmisse eller å ha en mor som var psykisk knekkt. Å leve sammen med en psykopat i så mange år gjør en fullstendig tappet. Parallelt med dette ekteskapet har jeg nesten fullført høyere utdannelse med topp karakterer. Anonymous poster hash: de86a...ff4
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2015 #11 Skrevet 23. mai 2015 Nr 4 vart unnfanget rett etter seperasjonen på prevansjon, Jeg som er abortmotstander nr 1. vurderte i min fortvilelse abort, men jeg klarte bare ikke å gjennomføre det. Jeg kunne ikke leve med det. så enkelt. Anonymous poster hash: de86a...ff4
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2015 #12 Skrevet 23. mai 2015 Nr 4 vart unnfanget rett etter seperasjonen på prevansjon, Jeg som er abortmotstander nr 1. vurderte i min fortvilelse abort, men jeg klarte bare ikke å gjennomføre det. Jeg kunne ikke leve med det. så enkelt. Anonymous poster hash: de86a...ff4 Hvorfor har du behov for å fortelle oss alt dette? Anonymous poster hash: 88a5c...61e
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2015 #13 Skrevet 23. mai 2015 Så fortell meg akkurat hvor dårlig jeg er til å planlegge, hvor ustabil jeg er og hvor synd det er i barna mine. Anonymous poster hash: de86a...ff4
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2015 #14 Skrevet 23. mai 2015 Og jeg tror fortsatt at ikke hvem som helst ender i en slik situasjon. Mener ikke at du er mislykket,men tror noe i oppveksten må ha vært ustabilt. Anonymous poster hash: fde2f...f24
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2015 #15 Skrevet 23. mai 2015 Så fortell meg akkurat hvor dårlig jeg er til å planlegge, hvor ustabil jeg er og hvor synd det er i barna mine. Anonymous poster hash: de86a...ff4 Igjen - hvorfor??? Anonymous poster hash: 88a5c...61e
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2015 #16 Skrevet 23. mai 2015 jeg opplever mye dømming, folk ser bare det som er i overfalten. De ser ikke at jeg arbeider hardt for barna mine, er en god mor og har veloppdragne snille og kjærlige barn som er snille og gode mot andre mennesker. De er også høyst oppegående på det faglige på skolen og får god oppfølging i hjemmet og rikelig med kjærlighet. Jeg er verken lite intelligent eller ustrukturert eller dårlig til å planlegge. jeg klarer bare ikke ta abort og jeg har hatt mer enn en sexpartner. i tilegg har jeg vert uheldig med valg av ektemann. Anonymous poster hash: de86a...ff4
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2015 #17 Skrevet 23. mai 2015 Vær så snill, tenk dere om to ganger før dere trekker konklusjoner. Det er hardt nok å være alene med 4 barn om en ikke skal måtte stå til rette for det i tilegg. Anonymous poster hash: de86a...ff4
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2015 #18 Skrevet 23. mai 2015 Jeg tror du overvurderer hvor mye folk bryr seg. Slapp av og kos deg med fire, flotte barn👌 Anonymous poster hash: 521da...fa4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå