Anonym bruker Skrevet 23. mai 2015 #1 Skrevet 23. mai 2015 Kan jeg få sykemelding når mannen er deprimert? Dette påvirker meg og jeg føler jeg trenger noen dager til å hente meg inn igjen. Hva tenker dere jenter? Anonymous poster hash: d590d...375
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2015 #2 Skrevet 23. mai 2015 Tror du det vil være bedre for deg å være hjemme med en deprimert mann? Altså, jeg har ikke store problemer med at folk blir sykmeldt, og jeg skjønner at det tar på. Men å gå hjemme med en deprimert mann fordi du er sliten høres faktisk bare mer slitsomt ut... Anonymous poster hash: 9f205...e69
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2015 #3 Skrevet 23. mai 2015 Hahahaha😆😆😆😆 Anonymous poster hash: a9d37...5c3
BellaSuz Skrevet 23. mai 2015 #4 Skrevet 23. mai 2015 Nei det er ikke du som er syk, men mannen. Ergo får du ingen sykmelding.
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2015 #5 Skrevet 23. mai 2015 Du blir ikke sykemeldt av den grunn. Men du burde kanskje gå i terapi? Min mann var syk i mange år før han endelig ble operert og frisk. Jeg gikk på en megasmell når han endelig fungerte normalt og måtte ta antidepressiva. Det gikk over for min del heldigvis:-) Anonymous poster hash: 56625...7c3
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2015 #6 Skrevet 23. mai 2015 Jeg vet om en kollegas pasient som fikk sykemelding pga mor var alvorlig psykisk syk, men der var det små barn inne i bildet. Far fikk en sykemelding for å være hjemme. Du burde dra til legen din å høre. Noen leger kaster sykemeldinger etter deg, mens andre gir deg knapt en sykemelding uansett hvor syk du er. Anonymous poster hash: a5324...ce2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå