Gå til innhold

Liv Marit Vedvik er død.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

....ikke at jeg kjenner henne, men den traff meg litt, kjenner jeg :(

Utrolig tragisk!

Anonymous poster hash: c1b40...76a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

....ikke at jeg kjenner henne, men den traff meg litt, kjenner jeg :(

Utrolig tragisk!

Veldig tragisk! En meningsløs ulykke.

Anonymous poster hash: 0d75e...f5b

Skrevet

Ja, uff..... :(

Skrevet

Det syke er att hun skrev på Facebook i går på status "on my way to heaven" 😦 vi vet mer enn vi sjøl er klar over 😕

Anonymous poster hash: 8a238...4ef

Gjest Jigglewiggle
Skrevet

Spekulasjoner er fjernet fra tråden. Av respekt for den avdøde og hennes familie må jeg be dere om å holde rykter og spekulasjoner for dere selv.

Jigglewiggle

Brukermoderator

Skrevet

Det syke er att hun skrev på Facebook i går på status "on my way to heaven" 😦 vi vet mer enn vi sjøl er klar over 😕

Tviler på hun visste noe som helst. Hjelpes. Hun skulle på ferie til et flott sted...derfor hun skrev det.

Anonymous poster hash: f37ae...aa2

Skrevet

:-(

De dypeste kondolanser til familien og venner. .

Anonymous poster hash: e9774...f29

Skrevet

Det syke er att hun skrev på Facebook i går på status "on my way to heaven" vi vet mer enn vi sjøl er klar over

Oi......

Anonymous poster hash: 12edb...c3f

Skrevet

Det syke er att hun skrev på Facebook i går på status "on my way to heaven" vi vet mer enn vi sjøl er klar over Anonymous poster hash: 8a238...4ef

Tviler på hun visste noe som helst. Hjelpes. Hun skulle på ferie til et flott sted...derfor hun skrev det. Anonymous poster hash: f37ae...aa2

Enig! Den var litt i overkant...

Hun var en sprek dame, tipper at det er så enkelt som at hun har snublet under en morgenjoggetur... Tragisk!

Skrevet

Det var trist. Hva skjedde?

Skrevet

Drukningsulykke stod det i avisen. Hun var alene.
Skrevet

Hun ble funnet druknet....

Skrevet

Les avisene, det står overalt. Hun druknet, dessverre. Veldig trist, så ung som hun var.

Anonymous poster hash: 9ebc6...696

Skrevet (endret)

Les avisene, det står overalt. Hun druknet, dessverre. Veldig trist, så ung som hun var.

Leste det nå, veldig trist. Hun har jo barn som ikke er så gamle også. Så meningsløst å drukne på ferie. Så nærme land som det var.

Hvordan kan man drukne av å falle i vannet? Er man full? Slår man seg? Så rart.

Endret av Sint naken biltyv
Skrevet

Leste det nå, veldig trist. Hun har jo barn som ikke er så gamle også. Så meningsløst å drukne på ferie. Så nærme land som det var.

Hvordan kan man drukne av å falle i vannet? Er man full? Slår man seg? Så rart.

Det sto jo at hun falt, og om man slår hodet så man blir bevisstløs drukner man jo om man faller i vannet.

Men jeg synes ikke det passer seg å spekulere.

Skrevet

Du har aldri hørt om at noen blir slått bevisstløs ved fall og havner i vannet? Da drukner man.

Anonymous poster hash: 53d84...5a2

Skrevet

Om hun har slått seg i fallet, om hun har fått et illebefinnende.... det spiller faktisk ingen rolle! Tragisk nok så druknet hun, det er det eneste som betyr noe for familien.

Vis litt respekt og ikke la denne tråden utvikle seg til enda mer krangling om detaljer rund drukning! Det viser total mangel på respekt for de pårørende. Husk også at barna kan goolge dette en dag - tenk da litt på hvordan dere formulerer dere og glem den typiske kverruleringen som deres eller forbeholder forumet!

Tankene mine går til hennes pårørende! De har mistet en flott persone som burde hatt halve livet igjen.

Anonymous poster hash: c2fdd...e3c
Gjest Jigglewiggle
Skrevet

Spekulasjoner, personangrep, avsporinger og sitater er fjernet.

Jigglewiggle

Brukermoderator

Skrevet

Tragisk uansett årsak.

Skrevet

veldig trist at man lager rykter ang hennes død,uansett hva som skjedde er dette utrolig trist og tragisk,spesielt for hennes 2 døtre og øvre familie

Skrevet

Det syke er att hun skrev på Facebook i går på status "on my way to heaven" vi vet mer enn vi sjøl er klar over Anonymous poster hash: 8a238...4ef

Forferdelig trist og meningsløst. FB- statusen var nok sikkert tilfeldig, men får frysninger. Vet ikke om noen har hørt om den den gang berømte danserinnen Isadora Duncan? 30-tallet.

Hennes siste ord til sine venner var "see you in heaven" Det neste som skjedde var at hun satte seg i sin åpne bil og ble drept fordi det lange skjerfet hennes hadde viklet seg inn i ene hjulet. :(

Anonymous poster hash: a271e...d71

Skrevet

Synes slike historier hvor det har gått troll i ord er ganske fasinerende.

Jeg tror ikke de bevisst har hatt noen formening om at deres tid var omme, men at sjelen, underbevissheten eller hva nå enn det måtte være "vet" det, og at det kan komme til uttrykk, ja det tror jeg. 

Anonymous poster hash: f5b88...098
Skrevet

uff, bare så utrolig trist....

Anonymous poster hash: b0b56...dd8
Skrevet

Synes slike historier hvor det har gått troll i ord er ganske fasinerende.

Jeg tror ikke de bevisst har hatt noen formening om at deres tid var omme, men at sjelen, underbevissheten eller hva nå enn det måtte være "vet" det, og at det kan komme til uttrykk, ja det tror jeg.

Anonymous poster hash: f5b88...098

Helt riktig 😃

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...