Gå til innhold

Vinner Sverige i kveld da damer?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva tror dere?

 

Anonymous poster hash: 60cb9...c1b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikkje hørt sangen enda. Men gleder meg til Grand Prix. :)

Skrevet

Nei, men på topp 3, tror faktisk Russland eller italia vinner :)

Skrevet

Håper da ikke det. GRUSOM sang!



Anonymous poster hash: 3d4f7...0f1
Skrevet

Vanskelig å si, får ikke sett pga unge som har grini i 6 timer :) :) :) :) :) :) :) :) :)

 

Anonymous poster hash: 770aa...185

Skrevet

Håper ikke det. Liker Norge og Spania :)

 

Anonymous poster hash: 6a877...5f5

Skrevet

Jo, Sverige vinner! 

 

Jeg har ikke hørt noen av årets sanger, men pappa er frelst! Han arrangerer et svært party hvert eneste år der alle ser på det sammen. (vi bor på den andre siden av landet så jeg får aldri bli med). 

Uansett.. Han var fri for Norske flagg-servietter og hadde kun svenske. Det er et tegn!  Så partyet han har laget til har blått og gult tema haha



Anonymous poster hash: 0f535...759
Skrevet

Svenske sangen er oppskrytt. Skikkelig dårlig!

 

Holder en knapp på Italia jeg, eter hvordan avstemmingen har gått så langt.

 

Ellers heier jeg på Norge (såklart, men vi vinner ikke), Spania og Latvia.



Anonymous poster hash: e170e...0c5
Skrevet

Jepp:-)

 

Anonymous poster hash: 59c58...d86

Skrevet

Morsomt for Sverige dette! :)

Skrevet

Svenske sangen er oppskrytt. Skikkelig dårlig! Holder en knapp på Italia jeg, eter hvordan avstemmingen har gått så langt. Ellers heier jeg på Norge (såklart, men vi vinner ikke), Spania og Latvia. Anonymous poster hash: e170e...0c5

"Skikkelig dårlig" viste seg vel å være en litt pinlig merkelapp?

 

Anonymous poster hash: b76f2...5f3

Skrevet

 

Svenske sangen er oppskrytt. Skikkelig dårlig! Holder en knapp på Italia jeg, eter hvordan avstemmingen har gått så langt. Ellers heier jeg på Norge (såklart, men vi vinner ikke), Spania og Latvia. Anonymous poster hash: e170e...0c5

"Skikkelig dårlig" viste seg vel å være en litt pinlig merkelapp?

 

Anonymous poster hash: b76f2...5f3

 

Ikke i det hele tatt.

Denne avstemmingen går vel knapt på talent, kvalitet eller noe som helst annet enn lojalitet - "vennskap og kjennskap".

 

Anonymous poster hash: e170e...0c5

Skrevet

nedtur!! Skjønner ikke hvordan sverige kan vinne... var jo andre sanger som var mye bedre... merkelig... 



Anonymous poster hash: 244fb...b58
Skrevet

 

 

Svenske sangen er oppskrytt. Skikkelig dårlig! Holder en knapp på Italia jeg, eter hvordan avstemmingen har gått så langt. Ellers heier jeg på Norge (såklart, men vi vinner ikke), Spania og Latvia. Anonymous poster hash: e170e...0c5

"Skikkelig dårlig" viste seg vel å være en litt pinlig merkelapp?Anonymous poster hash: b76f2...5f3

Ikke i det hele tatt.Denne avstemmingen går vel knapt på talent, kvalitet eller noe som helst annet enn lojalitet - "vennskap og kjennskap". Anonymous poster hash: e170e...0c5

Nei, komposisjonsteknisk var det den beste (pop)låta. Og sanglig gjør jo Måns rent bord. Mye sur og fæl sang å høre i kveld.

 

Anonymous poster hash: b76f2...5f3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...