Anonym bruker Skrevet 23. mai 2015 #1 Skrevet 23. mai 2015 Hva tror dere? Anonymous poster hash: 60cb9...c1b
Kathrine. Skrevet 23. mai 2015 #2 Skrevet 23. mai 2015 Ikkje hørt sangen enda. Men gleder meg til Grand Prix.
februarprins2013 Skrevet 23. mai 2015 #4 Skrevet 23. mai 2015 Nei, men på topp 3, tror faktisk Russland eller italia vinner
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2015 #5 Skrevet 23. mai 2015 Håper da ikke det. GRUSOM sang! Anonymous poster hash: 3d4f7...0f1
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2015 #6 Skrevet 23. mai 2015 Vanskelig å si, får ikke sett pga unge som har grini i 6 timer :) :) :) :) Anonymous poster hash: 770aa...185
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2015 #7 Skrevet 23. mai 2015 Håper ikke det. Liker Norge og Spania Anonymous poster hash: 6a877...5f5
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2015 #8 Skrevet 23. mai 2015 Jo, Sverige vinner! Jeg har ikke hørt noen av årets sanger, men pappa er frelst! Han arrangerer et svært party hvert eneste år der alle ser på det sammen. (vi bor på den andre siden av landet så jeg får aldri bli med). Uansett.. Han var fri for Norske flagg-servietter og hadde kun svenske. Det er et tegn! Så partyet han har laget til har blått og gult tema haha Anonymous poster hash: 0f535...759
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2015 #9 Skrevet 23. mai 2015 Svenske sangen er oppskrytt. Skikkelig dårlig! Holder en knapp på Italia jeg, eter hvordan avstemmingen har gått så langt. Ellers heier jeg på Norge (såklart, men vi vinner ikke), Spania og Latvia. Anonymous poster hash: e170e...0c5
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2015 #10 Skrevet 23. mai 2015 Jepp:-) Anonymous poster hash: 59c58...d86
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2015 #12 Skrevet 23. mai 2015 Svenske sangen er oppskrytt. Skikkelig dårlig! Holder en knapp på Italia jeg, eter hvordan avstemmingen har gått så langt. Ellers heier jeg på Norge (såklart, men vi vinner ikke), Spania og Latvia. Anonymous poster hash: e170e...0c5 "Skikkelig dårlig" viste seg vel å være en litt pinlig merkelapp? Anonymous poster hash: b76f2...5f3
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2015 #13 Skrevet 23. mai 2015 Svenske sangen er oppskrytt. Skikkelig dårlig! Holder en knapp på Italia jeg, eter hvordan avstemmingen har gått så langt. Ellers heier jeg på Norge (såklart, men vi vinner ikke), Spania og Latvia. Anonymous poster hash: e170e...0c5 "Skikkelig dårlig" viste seg vel å være en litt pinlig merkelapp? Anonymous poster hash: b76f2...5f3 Ikke i det hele tatt. Denne avstemmingen går vel knapt på talent, kvalitet eller noe som helst annet enn lojalitet - "vennskap og kjennskap". Anonymous poster hash: e170e...0c5
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2015 #14 Skrevet 23. mai 2015 nedtur!! Skjønner ikke hvordan sverige kan vinne... var jo andre sanger som var mye bedre... merkelig... Anonymous poster hash: 244fb...b58
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2015 #16 Skrevet 23. mai 2015 Svenske sangen er oppskrytt. Skikkelig dårlig! Holder en knapp på Italia jeg, eter hvordan avstemmingen har gått så langt. Ellers heier jeg på Norge (såklart, men vi vinner ikke), Spania og Latvia. Anonymous poster hash: e170e...0c5 "Skikkelig dårlig" viste seg vel å være en litt pinlig merkelapp?Anonymous poster hash: b76f2...5f3 Ikke i det hele tatt.Denne avstemmingen går vel knapt på talent, kvalitet eller noe som helst annet enn lojalitet - "vennskap og kjennskap". Anonymous poster hash: e170e...0c5 Nei, komposisjonsteknisk var det den beste (pop)låta. Og sanglig gjør jo Måns rent bord. Mye sur og fæl sang å høre i kveld. Anonymous poster hash: b76f2...5f3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå