GÃ¥ til innhold

Jeg drepte en fugl 😕

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hørte et kraftig smell på vinduet, og da jeg gikk ut så jeg det lå en fugl der. Lå helt stille, men var ikke dø. Ene vingen og foten var skjev/vridd. Så i ren impuls, tok jeg en stor stein og drepte den, fordi jeg tenkte den ble pint?!

Men gjorde jeg noe galt nå? Jeg har så dårlig samvittighet 😢

Anonymous poster hash: 20779...824

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ã… herregud!!!!!

Anonymous poster hash: 5aa91...c03

Skrevet

Neste gang kan du vente, og se det an litt.

Vi har mange store vinduer inn mot stua, og det er ikke sjeldent en fugl flyr rett på. Noen ganger blir de litt svimle, og ligger gjerne litt rart, før de kvikner til og flyr igjen.

Men om fuglen så ut som et flyvrak så var det kanskje like greit...

Anonymous poster hash: 01a9a...9c5

Skrevet

Hadde gjort det samme :)

Skrevet

Jeg burde jo gitt det litt mer tidja, men jeg var så sikker på at den hadde det vondt 😔 Håper nesten den faktisk hadde det da. Huff.

Anonymous poster hash: 20779...824

Skrevet

Jeg hadde gjort akkurat det samme, ikke med lett hjerte, men ville ikke at fuglen skulle blir pint på den måten.
Da jeg var liten opplevde vi ofte fugler som fløy på vinduene, de brakk både vinger og bein om de ikke døe med en gang, om vi ikke tik dem, så tok kattene dem.

Skrevet

Hadde også avlivet den. Synes du var flink jeg som tok ansvar.

Skrevet

Flott gjort. Du gjorde det eneste riktige.

Tommel opp for human respons. En fugl sulter ihjel om den har en bitteliten skavank, så det er sjelden noe å lure på.

Anonymous poster hash: 2016a...0c8

Skrevet

Jæ har drept en frosk, en flaggermus og en kjære. Alle pintes, så viste det var det riktige. Men den første gangen var værst.

Skrevet

Værre her. Har drept et mennenske.

Anonymous poster hash: cfa6e...c60
Skrevet

90% hadde enten driti i den eller ikke turt. Den hadde nok for store skader til å leve videre uansett, så jeg tror du gjorde rett.

Anonymous poster hash: 25efe...46f

Skrevet

Jæ har drept en frosk, en flaggermus og en kjære. Alle pintes, så viste det var det riktige. Men den første gangen var værst.

Huff! Håper du mener skjære!!

Anonymous poster hash: dac6e...540

Skrevet

Værre her. Har drept et mennenske.

Anonymous poster hash: cfa6e...c60

...!?

Skrevet

Jeg har også slått ihjel en tydelig skadet og syk fugl. Slettes ikke moro, men jeg hadde ikke hatt det bra med å vite at den led heller.

Skrevet

Huff! Håper du mener skjære!!

Meiner en fugl altså! 😂 hehe
Skrevet

Har slått hjel en del dyr som har vært skadet. Mus, huggorm, fugler. Det er jo ikke noe gøy, men bedre det enn å drasse de med til veterinær, noe som er hundre ganger mer stressende for dyret.

Anonymous poster hash: c360c...b82

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...