Anonym bruker Skrevet 23. mai 2015 #1 Skrevet 23. mai 2015 Hei. Er det noen her som går barnevern eller som er ferdig utdannet barnevernspedagog? Er dere fornøyd med utdanningen/yrket? Hvor mye får man jobbet ved siden av studiet? Er jobbmulighetene gode og hvor jobber dere? Tusen takk for svar. Skal begynne å studere til høsten! Anonymous poster hash: debb3...182
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2015 #2 Skrevet 23. mai 2015 Elsket studiet. Hadde et barn på ett år da jeg studerte. Valgte å han mye hjemme, da det var lite obligatorisk. Men studerte mye på kvelden. Mannen tjente godt, men jobbet mye i mai slik at jeg hadde litt penger de mnd man ikke får stipend/lån. Mai var stress med jobb og eksamenslesing, men absolutt verdt det. Jeg jobber i bhg og elsker jobben min! Jobbmulighetene varierer veldig mtp hvor i landet du bor. Lykke til! Det er et svært spennende og utfordrende studie☺ Anonymous poster hash: d6350...372
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2015 #3 Skrevet 23. mai 2015 Du er sikker på at det er dette du vil? En utdannet barnevernspedagog, jobber i snitt 2 år i barnevernet. Jeg er selv nyutdannet vernepleier, og her har flere blitt headhuntet av barnevernet. Ennå vi har jo ikke rett utdannelse. Regner i hvert fall med at du får jobb. Har en venninne som jobbet 1 år i barnevernet, nå jobber hun som pedagog i barnehage. Anonymous poster hash: e7be4...d35
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå