GÃ¥ til innhold

2 latte og to kakao to go, 186 kr..

Anbefalte innlegg

Skrevet

😨😨😨😨. Skjønner at det er lenge siden jeg kjøpte sånt 😲.

Anonymous poster hash: 8a716...65f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Okaj...

Det er helt normal pris.

Anonymous poster hash: 8b300...d1c
Skrevet

Hadde en periode hvor jeg begynte å kjøpe meg en cappuccino to-tre ganger i uken, det sluttet jeg fort med når jeg innså hvor mye jeg brukte i måneden bare på kaffe. Det virket jo ikke mye i det hele tatt, men det ble skremmende fort mye penger. Kanskje et kaffebesøk med venner i helgen også.

Det er nok normale priser, og lønninger og andre driftskostnader er kostbart for kafeene så det er gjerne det det må koste. Men det er mye penger å spare på å ikke kjøpe kaffe ute så ofte!

Jeg synes nesten 50 kr pr drikke man tar med seg er for mye uansett om det er normale priser eller ei.

Anonymous poster hash: 67bfe...dcb
Skrevet

Vi gjør aldri sånt, helt unntaksvis, sånn som deg Hi.

Det koster mer enn det smaker!

Vi er to voksne og to barn.

Anonymous poster hash: 40228...d70

Skrevet

Etter at jeg kjøpte meg to kuleis, hver med to kuler, hjemme på ferie som student og måtte betale med kort da 200lappen pluss det jeg hadde av mynter, min ikke var nok, da sluttet jeg å bli overrasket over enkelte priser.

Og jeg gikk over til å kun kjøpe pinneis, eller kuleis fra steder med prisliste. Over 50kr for én liten iskule (i 2007) er sinnsvakt.

Anonymous poster hash: 0a6ad...1fb

Skrevet

Dette er da ikke normal pris? Hvor kjøpte du dette? 

Anonymous poster hash: 7d5d5...e40
Skrevet
Etter at jeg kjøpte meg to kuleis, hver med to kuler, hjemme på ferie som student og måtte betale med kort da 200lappen pluss det jeg hadde av mynter, min ikke var nok, da sluttet jeg å bli overrasket over enkelte priser.

Og jeg gikk over til å kun kjøpe pinneis, eller kuleis fra steder med prisliste. Over 50kr for én liten iskule (i 2007) er sinnsvakt.Anonymous poster hash: 0a6ad...1fb [/quote

Oj! :S En boks koster jo 60 kr +- Vi kjøper aldri ute pga det er helt syke priser. Meg og mannen har 5 barn så det hadde jo blitt en vill pris.

Anonymous poster hash: 5e27c...f69

Skrevet

Jeg og toåringen var på kafé her om dagen. To rundstykker, en kuli og en juice. 195 flippings kroner! Vi hadde det kjempekoselig, men fader heller!

Anonymous poster hash: 26a54...68d

Skrevet

Er det rart småbarnsfamilier sliter ned dørstokken til burger King og lignende steder, som tilbyr billig kids menu (fulle av fett og sukker), når det koster skjorta å gå på vanlige kafèer? 

Anonymous poster hash: 7d5d5...e40

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...