Gå til innhold

jeg vil bare ha magen min helt for meg selv

Anbefalte innlegg

Skrevet

er i uke 20 og det er veldig få som vet at jeg er gravid. slik kunne jeg ønske det ville være til lille jenta kommer,vet jo at innen 4 til 5 uker blir det umulig å få fred. sommeren kommer og magen vokser.

Anonymous poster hash: d2c02...021

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, det er fryktelig trist at mange viser interesse for deg og den kommende babyen. Spesielt for babyen! Hadde vært bedre om ingen brydde seg, ikke sant?

Seriøst, skjerp deg! Du kan be folk holde hendene unna magen din dersom det er berøring du ikke vil ha, men slik jeg tolker innlegget ditt forstod jeg det slik at du helst ikke vil dele svangerskapet og den kommende babyen med noen, og det blir for dumt. Et kommende barn fortjener å ha mange rundt seg som bryr seg om det.

Anonymous poster hash: 2bd5c...72a
Skrevet

Skammer du deg over å være gravid? Må nesten lure. Hva er det med folk om dagen som ikke vil dele noe som slik gladsak lik dette? Eller er det om å gjøre å ikke se gravid ut og deretter komme trillende med en fersk bebbis og kry som en hane?

Skrevet

Jeg er like langt på vei og strutter fornøyd med den lille magen min. Litt uvant når folk kommer å kjenner på, men blir veldig glad av det fordi jeg ser at det er mange andre som også gleder seg til vår lille, fantastiske skapning kommer. Alltid hatt komplekser for kroppen og magen min, og for første gang i mitt liv er jeg stolt og struttende! :) 

Anonymous poster hash: a7850...52d
Skrevet

Umulig å få fred? Jeg skjønner ikke hva du mener? Jeg har født fem barn, men har aldri følt at folk har invadert magen min. Jeg er privat av meg, og ikke så glad i oppmerksomhet, men alle svangerskapene har forløpt problemfritt på det området. Den bittelille ekstra oppmerksomheten magen har fått har vært bare koselig.

Anonymous poster hash: 396e0...c25

Skrevet

Som anonym over her sier jeg også, umulig å få fred? Går med 3. ungen og sett bort i fra noen nære venner er det ingen som rører magen. Slik har det vært i alle svangerskapene.

Tror du at alle og en hver kommer springene for å tafse på magen din bare fordi det er en baby inni der? Om det er tilfelle så omgås du veldig merkelige folk.

Anonymous poster hash: 6f2cd...0a0

Skrevet

Jeg elsker magen min, og går stolt rundt med den. Jeg er vanligvis ekstremt folkesky av meg, men ikke når jeg er gravid. Da er jeg bare megastolt.

Anonymous poster hash: 50131...3ad
Skrevet

Kjære vene FOR et problem. Du virker mentalt umoden. Er du klar for å få barn egentlig?

Anonymous poster hash: 7a1c6...2c4

Skrevet

16 år eller?

Anonymous poster hash: 43052...db9

Skrevet

Jeg misunner deg som skal være gravid på sommeren😍.

Selv har jeg alltid vært storgravid på høst/vinter...

Ellers kan jeg skjønne at der er herlig å ha en henmelighet som ingen andre vet om. Det er jo kjempeflott å ha en så koselig henmelighet!

Men magen kommer til å vokse, men det visste du jo? :-p

Om du er redd for at folk skal ta på magen din, så er det slik at de fleste spørr faktisk først, eller lar være. Og er det noen som pmutselig skulle ta på den, så har du rett til å gå et steg unna.

Gratulerer med graviditeten :-)

Anonymous poster hash: de084...90f

Skrevet

Jeg skjønner hva du mener. Føles godt å kunne ha det for seg selv, slippe å svare på spørsmål hele tiden.

Anonymous poster hash: b80d3...478

Skrevet

Tenker du da på at ingen skal ta deg på magen uten å spørre? For det er det en de som gjør.

Hvis det ikke er det så skjønner jeg ikke helt.
Ønsker du å holde det helt for deg selv kanskje?

Skrevet

Fordi jeg er alene og har 3 ulike fedre til mine barn og hele familien min tilhører indremisjonen. jeg er den eneste som ikke har en perfekt fasade. men jeg er en hardtarbeidende mor som elsker mine barn over alt på denne jord. jeg elsker også denne lille skatten i magen. jeg bare orker ikke indremisjonen og all baksnakkingen.

Anonymous poster hash: d2c02...021

Skrevet

Fordi jeg er alene og har 3 ulike fedre til mine barn og hele familien min tilhører indremisjonen. jeg er den eneste som ikke har en perfekt fasade. men jeg er en hardtarbeidende mor som elsker mine barn over alt på denne jord. jeg elsker også denne lille skatten i magen. jeg bare orker ikke indremisjonen og all baksnakkingen. Anonymous poster hash: d2c02...021

Ådustoreverden!!! Den tredje (?) tråden din i kveld. Du sliter veldig, kanskje du trenger litt hjelp til følelsene dine?

Anonymous poster hash: d00a6...df1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...