Anonym bruker Skrevet 23. mai 2015 #1 Skrevet 23. mai 2015 jeg har 4 herlige bonusbarn fra 10-19 år, som er hos oss anhver uke, de skal være med til Hellas, usa og danmark til sommeren,mens jeg og min mann og vår lille datter på 2,5 år og min gutt på 13 skal til Mexico en uke også, da er ikke bonusbarna bedt med,fordi vi ville ha litt tid bare vi 4 også, er dette helt galt av oss? de er jo sammens med oss i 3 uker skal 5 dager til hellas og danmark og 11 dager til usa sammens med de. gjør vi helt feil her? Anonymous poster hash: f316d...49d
Mrs Smith Skrevet 23. mai 2015 #2 Skrevet 23. mai 2015 Nei, det synes jeg ikke. De får jo en fin ferie. De skal kanskje gjøre noe med mor også?
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2015 #3 Skrevet 23. mai 2015 Nei. De har vel ferietid sammen med mor også...?! Anonymous poster hash: b502d...0af
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2015 #4 Skrevet 23. mai 2015 Nei, det må da være innenfor? Og wow, dere må ha en sinnsykt god økonomi! Anonymous poster hash: b24b6...65c
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2015 #5 Skrevet 23. mai 2015 Det jeg reagerer på er at din gutt får være med, men ikke mannens barn... har det vært dere to og felles barn, hadde det vært greit.... Jeg vet jo ingenting om gutten din er hos sin far heller... Anonymous poster hash: 94e0a...73f
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2015 #6 Skrevet 23. mai 2015 Ja, det har du jo rett i. Jeg leste det som at det var to felles, men ser nå at det ikke stemmer. Da bør vel den reisen evt tas når din gutt er hos far. Anonymous poster hash: b502d...0af
Mia_73 Skrevet 23. mai 2015 #7 Skrevet 23. mai 2015 Ja, det har du jo rett i. Jeg leste det som at det var to felles, men ser nå at det ikke stemmer. Da bør vel den reisen evt tas når din gutt er hos far. Anonymous poster hash: b502d...0af For alt vi vet kan guttens far være ut av bildet eller ha veldig lite samvær slik at han bor mesteparten av tiden hos mor.
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2015 #8 Skrevet 23. mai 2015 På en måte er det greit fordi de er jo med på de andre stedene, samtidig reagerer jeg på at ditt barn får være med og det virker ikke som du helt ser på dine bonusbarn som en del av din familie, bare noen som MÅ være med. Er det egentlig far som vil ha kvalitetstid med din lille familie og holde sin utenfor eller er det bare du som egentlig vil det? Anonymous poster hash: 615f0...687
nasse nøffen Skrevet 23. mai 2015 #9 Skrevet 23. mai 2015 synes det er rart at din gutt skal være med. da er det ikke bare kjernefamilien som drar.
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2015 #10 Skrevet 23. mai 2015 Syns ikke din gutt heller bør være med dersom ikke bonusbarna blir med. Forskjellsbehandling å ikke inkludere far sin barn like mye som dine. At du, far og fellesbarna reiser på en tur alene er helt ok. Syns det hørtes ut som en travel sommer om mye kav på 3 uker, iallefall om ukene er etterhverandre. Anonymous poster hash: 697cb...7da
Gemini77 Skrevet 23. mai 2015 #11 Skrevet 23. mai 2015 Hvorfor skal din manns bonusbarn være med og ikke dine? "Bare oss 4"? Føler du det er like naturlig å si "bare oss 3" for for mannen din så blir det det samme.
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2015 #12 Skrevet 23. mai 2015 Jeg synes det er helt greit. Alt trenger ikke være 100% likt hele forbanna tiden vel? Det får da være måte på! Fars særkullsbarn skal kanskje på ferie med mor også og kanskje HI sitt særkulls ikke har en far som stiller så mye opp, eller i det hele tatt. Mye vi ikke vet. Og uansett kan man vel ikke forvente at HI med familie skal sitte hjemme og tvinne fingrer de ukene fars særkulls ikke skal tilbringe med dem om sommeren. De må da få lov å gjøre noe, til og med reise litt om de så ønsker. Anonymous poster hash: c8d2e...f8e
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2015 #13 Skrevet 23. mai 2015 Dette skjønte jeg ikke noe av.. "Bare vi 4"... Din gutt er en del av kjernefamilien, men ikke bonusbarna? Hvis din sønn også skal være med til Hellas, Danmark og USA så blir det feil at han skal få være med til Mexico, men ikke de andre. Han er ikke en større del av kjernefamilien enn mannens barn. Og hans 4 barn skal heller ikke straffes fordi de er mange søsken (om du mener dere blir for mange). Reis på ferie med fellesbarnet, men ellers bør det være alle eller ingen (med mindre hans barn får tilbud om tilsvarende ferie uten din sønn og fellesbarnet..). Anonymous poster hash: ddf75...bb4
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2015 #14 Skrevet 23. mai 2015 Kjære vakre vene, så mange som henger seg opp i at guttungen hennes får være med. Hva gjør da det?! De andre får uansett en jævla bra ferie spør du meg. Reis med god samvittighet dere HI Og kos dere på alle turene dere er så heldige å få dra på Anonymous poster hash: 6092e...a56
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2015 #15 Skrevet 23. mai 2015 "Vi fire"...dere er strengt tatt bare tre og resten er bonus barn. Hvorfor velge bare noen?? Anonymous poster hash: 6c657...5eb
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2015 #16 Skrevet 23. mai 2015 "Vi fire"...dere er strengt tatt bare tre og resten er bonus barn. Hvorfor velge bare noen??Anonymous poster hash: 6c657...5eb Sikkert fordi HIs barn bor hele tiden hos dem? HI, det er ikke feil å ta en uke uten dem. De skal på tre ferier, kan umulig tro det går an å klage på at de gikk glipp av tur nr.4! Og som noen nevner, de har vel en mor? Anonymous poster hash: 5f95e...eb5
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2015 #17 Skrevet 23. mai 2015 "Vi fire"...dere er strengt tatt bare tre og resten er bonus barn. Hvorfor velge bare noen??Anonymous poster hash: 6c657...5eb Sikkert fordi HIs barn bor hele tiden hos dem? HI, det er ikke feil å ta en uke uten dem. De skal på tre ferier, kan umulig tro det går an å klage på at de gikk glipp av tur nr.4! Og som noen nevner, de har vel en mor? Anonymous poster hash: 5f95e...eb5 Ja, det er klart.. Som 10 åring ville jeg heller valgt en uke i Danmark over en uke i Mexico any day :P Anonymous poster hash: ddf75...bb4
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2015 #18 Skrevet 23. mai 2015 "Vi fire"...dere er strengt tatt bare tre og resten er bonus barn. Hvorfor velge bare noen??Anonymous poster hash: 6c657...5eb Sikkert fordi HIs barn bor hele tiden hos dem? HI, det er ikke feil å ta en uke uten dem. De skal på tre ferier, kan umulig tro det går an å klage på at de gikk glipp av tur nr.4! Og som noen nevner, de har vel en mor? Anonymous poster hash: 5f95e...eb5 Samme som å si at hennes barn "har vel en far"? Holdningen i innlegget er for meg helt feil når hun skriver "kun oss 4" når hun da sikter til kjernefamilien hvor hennes bonusbarn ikke er med. Men mannens bonusbarn er en del av kjernefamilien? Anonymous poster hash: 4336a...5f0
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2015 #19 Skrevet 23. mai 2015 Har ikke du hatt en lignende tråd? Bare at det var den yngste som ville være med,og de eldre skulle treffe dere der,eller noe sånt? Jeg hadde forøvrig ikke hatt samvittighet til å utelate noen. Anonymous poster hash: 4e1ea...c80
Leirha Skrevet 23. mai 2015 #20 Skrevet 23. mai 2015 Syns man kan reise kun med felles barn av og til vi gjør det selv for første gang i sommer.Men ja, jeg som mange andre, lurer på hvorfor gutten din blir med når de andre ikke får bli med?Men vi vet jo ikke noe om grunnen der, bor han fast hos dere uten en far i bildet?Min gutt bor 50% hos meg og far, han får dobbelt så mye turer som alle de andre barna, fordi han blir med oss og de på turer, han er virkelig bereiist.Det er grunnen til at jeg syns det er helt på det rene at alle ungene ikke får være med hver gang.Men vil dine bonusbarn oppleve det som forskjellsbehandling om din gutt får være med og ikke de?Som sagt, vet ikke noe om situasjonen.
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2015 #21 Skrevet 23. mai 2015 takk for svar alle sammen. min sønn har ikke en far, så er min nye mann som er pappan hans, vi har vert gift i snart 7 år nå og sammen 8 år. Det er min mann som ønsker at det er bare oss 4 som drar, er vel egentlig jeg som føler mest på at bonusbarna ikke er med. moren og de skal en tur til finnmark i 3 uker og besøke hennes slekt i august før skolen starter igjen. økonomien vår er god,begge er Advokater,men lever ikke fett for det, men tar oss råd til gode ferieturer og opplevelser for barna Anonymous poster hash: f316d...49d
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2015 #22 Skrevet 23. mai 2015 han har en far,men han vil ikke ha kontakt og vert ute av bilde siden jeg var gravid og har heller ikke prøvd eller vil ha kontakt nå Anonymous poster hash: f316d...49d
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2015 #23 Skrevet 23. mai 2015 Veldig spesielt at en mann vil ha med seg et barn han føler at han er far til, men ikke vil ha med de barna han faktisk er far for. At en far ønsker å dra på ferie uten barna sine er bare.....jeg har ikke ord Anonymous poster hash: 6056f...f20
Mandala Skrevet 23. mai 2015 #24 Skrevet 23. mai 2015 Jeg syns dette være helt greit. Det er stor forskjell på å reise med to barn kontra seks barn,og hans barn får også mange opplevelser med dere. Dessuten MÅ det ikke glemmes at hans barn har en familie til,morens, der de også reiser og opplever ting. Alt blir ikke 100% likt hele tiden og det må være greit. Hvis hans barn alltid er med dere på tur og reiser med sin mor, så er det de som alltid får dobbelt opp. Bare pass på å ha en dialog med barna hans.
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2015 #25 Skrevet 23. mai 2015 Veldig spesielt at en mann vil ha med seg et barn han føler at han er far til, men ikke vil ha med de barna han faktisk er far for. At en far ønsker å dra på ferie uten barna sine er bare.....jeg har ikke ord Anonymous poster hash: 6056f...f20 Når en mann har 5 biologiske barn og 1 bonusbarn han fungerer som eneste pappa for, og halvparten av barna er nesten voksne skjønner jeg godt at det av og til er deilig å reise uten hele flokken. Med en så stor familie er det mange behov å ta hensyn til så av og til er det sikkert hensiktsmessig å dele gjengen litt. Alle trenger ikke være med på alt, det jevner seg gjerne ut på sikt. Anonymous poster hash: b42a4...617
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå