Anonym bruker Skrevet 23. mai 2015 #3 Skrevet 23. mai 2015 Huff, det var mindre smart av meg og invitere til vin og mat hos meg i kveld.. Anonymous poster hash: 56013...3d3
Hønemor30 Skrevet 23. mai 2015 #4 Skrevet 23. mai 2015 Bor du i nærheten av sverige har vel de åpent Du kan ikke be folk ta med en fl vin hver da, om noen har? evn låne av venner,familie. Hvis ikke får det bli uten vin og det blir sikkert koselig det og!
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2015 #5 Skrevet 23. mai 2015 Bor du nær meg kan du komme hit og få. Med fem barn går alt av alkohol ut på dato før vi rekker å drikke det. Her må bestefedre trå til med ujevne mellomrom😂 Har helt sluttet å kjøpe selv, men mannen får ofte vin til jul av jobben. Anonymous poster hash: 95418...f2b
*Miss Marple* Skrevet 23. mai 2015 #6 Skrevet 23. mai 2015 Huff, det var mindre smart av meg og invitere til vin og mat hos meg i kveld.. Anonymous poster hash: 56013...3d3 Øl, cider og rusbrus er jo også godt da 😂
LivetErEnLek Skrevet 23. mai 2015 #7 Skrevet 23. mai 2015 Gikk på samme "smellen" forrige pinse. La ut på fb om noen hadde noe vin og selge meg og vips; problem løst 😆
Superdolly Skrevet 23. mai 2015 #8 Skrevet 23. mai 2015 En grei huskeregel er at om dagen heter noe som slutter på "aften" så er polet stengt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå