Gå til innhold

Tvilling gravid å ingen mage i uke 12.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har akuratt funnet ut at 3 skal bli til 5. Er straks 12 uker på vei, men ingen mage så langt. Noen tvilling mammer hær inne som har erfaring? De er også enegget å deler morkake, noe som gjør meg bekymret med tanke på tts. Erfaringer noen ??

Anonymous poster hash: 2cec4...612

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har akuratt funnet ut at 3 skal bli til 5. Er straks 12 uker på vei, men ingen mage så langt. Noen tvilling mammer hær inne som har erfaring? De er også enegget å deler morkake, noe som gjør meg bekymret med tanke på tts. Erfaringer noen ??

Jeg fødte tvillinger i 2013. Er str 34, 48kg. Kontroll ved 21 uker, hadde jeg nesten ikke mage. Ingen som trodde jeg var gravid.

Jeg bærte de dypt i følge legen.

Anonymous poster hash: da3d6...9f0

Skrevet

Takk for svar:) vi e nesten samme str 160 cm å 50 kilo. Har gått opp 3 kilo allerede så noe har skjedd. Magen er bare ikke synlig enda:) men var dine enegget eller to egget ? Hadde de samme morkake eller delt?

Skrevet

Mine delte ikke morkake. De er toegget. Den ene gutten hadde riktig nok 50% vekstavvik ved fødsel pga ekstremt liten of dårlig morkake. Født 2 mnd før tid pga morkaken ikke klarte mer.

Anonymous poster hash: da3d6...9f0

Skrevet

Jeg hadde veldig mage i uke 12 men dette er helt forskjellig. Mine var også eneggede. Dessverre har jeg ingen positiv erfaring og dele da mine gutter dessverre døde 😞😞. Heldigvis hører dette til sjeldenheten og du vil få god oppfølging i svangerskapet. Hvis ikke krever du god oppfølging.

Anonymous poster hash: 223da...621

Skrevet

Huff trist med tvillingene dine :( jeg får god oppfølging. Ul igjen om 3 uker å så hver 2 uke etter d :) magen ser på en måte brei å lang ut men ingenting synlig fra siden :s

Skrevet

jeg fikk ikke mage med mine tvillinger før nærmere uke 18,men guttene var friske og fine og og ene var litt over 3000gr og andre litt under 3000 gr

Anonymous poster hash: 68133...96d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...