Anonym bruker Skrevet 23. mai 2015 #1 Skrevet 23. mai 2015 Vanlig? Murring i magen og skikkelig mens følelse! Ikke hatt tegn til at noe skal være galt til nå, annet enn at jeg hadde mens i starten og ble noe sjokka over graviditeten. Anonymous poster hash: ed2d7...a7a
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2015 #2 Skrevet 23. mai 2015 Ingen som vet? Anonymous poster hash: ed2d7...a7a
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2015 #3 Skrevet 23. mai 2015 Jeg hadde skikkelig menssmerter i første trimester. Det varierte fra dag til dag men det kunne være så ille at det virket som om mensen var 5min unna. Det roet seg litt etterhvert også kom det tilbake. Det er bare ligamentbånd som strekkes. Helt ufarlig så lenge du ikke blør ❤️ Anonymous poster hash: d093a...695
*Miss Marple* Skrevet 23. mai 2015 #4 Skrevet 23. mai 2015 Jeg har hatt menssmerter i hele svangerskapene uten at det var noen problemer, så du kan sikkert slappe helt av. Det er som hun over sier bare noen sener som strekker seg. Men ta det opp med jordmor på neste kontroll, så slipper du å bekymre deg unødig. Lykke til med baby💕
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2015 #5 Skrevet 23. mai 2015 Mild/begynnende bekkenløsning? Anonymous poster hash: 444aa...a25
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2015 #6 Skrevet 23. mai 2015 Jeg har startet å trene yoga på kvelden. Håper det hjelper. Puste teknikken hjelper. Anonymous poster hash: ed2d7...a7a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå