GÃ¥ til innhold

Jeg har et problem😔 (langt)


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har i et par måneders tid hvert betatt av en kollega. Vi er begge i forhold, så det kan aldri bli noe mellom oss, men jeg tenker på ham hele tiden, savner ham når vi har fri og bare gleder meg til å se ham igjen. Han er veldig hyggelig mot meg, småflørter litt. MEN, jeg kan jo ikke holde på sånn, jeg vil ikke være betatt lenger! Noen tips for å komme ut av denne lille forelskelsen? (Jobbytte er uaktuelt, og vi må samarbeide et par ganger i måneden). Jeg har aldri nevnt at jeg er betatt, så vet ikke om han vet. Har følt at det er noe gjensidig der, men vi har aldri snakket om "oss", om dere skjønner. Har heller ingen planer om det.

 

Noen råd? Hilsen gift tobarnsmor på 30 år...

 

Anonymous poster hash: 83ad5...693

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vann gresset på din side av gjerdet. Fokuser mer på mannen din, få forholdet ditt til å fungere.

 

Ønsker ikke du dette så går du fra mannen din og fortsetter livet ditt aleine til en i samme situasjon som deg krysser din sti.

 

Iforhold til kollegaen din skal ikke du gjøre noe. Da driter du deg selv ut, mannen din og familien din. Er kollegaen din interessert så velger han også å forlate kona si etter at du har forlatt mannen din. Men, sjansen for dette er mikroskopiske. Arbeidsflørter er sjeldne annet enn en hyggelig gest,

 

Anonymous poster hash: 3f411...da1

Skrevet

Dessuten. Hvordan hadde du følt det hvis mannen din drev på og flørtet med damene på jobb?

 

Anonymous poster hash: 3f411...da1

Skrevet

Vann gresset på din side av gjerdet. Fokuser mer på mannen din, få forholdet ditt til å fungere.

 

Ønsker ikke du dette så går du fra mannen din og fortsetter livet ditt aleine til en i samme situasjon som deg krysser din sti.

 

Iforhold til kollegaen din skal ikke du gjøre noe. Da driter du deg selv ut, mannen din og familien din. Er kollegaen din interessert så velger han også å forlate kona si etter at du har forlatt mannen din. Men, sjansen for dette er mikroskopiske. Arbeidsflørter er sjeldne annet enn en hyggelig gest,

 

Anonymous poster hash: 3f411...da1

Takk for svar😃Har ingen planer om noe, det skrev jeg i hovedinnlegget. Jeg tenker at i løpet av et langt ekteskap er det uunngåelig å bli betatt av andre, uten at det betyr at man må skille seg. Og om mannen min småflørter litt på jobb så er ikke det noe problem. Vet de har en god tone der, men at han, som meg, ikke er for å gjøre noe fremstøt. Vi vil ikke bryte opp fra hverandre, vi har det godt sammen. Det er likevel deilig å få oppmerksomhet fra andre, og å få bekreftet at man fortsatt er attraktiv "der ute".

 

Hi

 

 

 

Anonymous poster hash: 83ad5...693

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...