Anonym bruker Skrevet 22. mai 2015 #1 Skrevet 22. mai 2015 Hva var symptomene? Anonymous poster hash: 4bc59...447
Leirha Skrevet 22. mai 2015 #2 Skrevet 22. mai 2015 Jeg var forlovet med en psykopat, tok en liten stund før jeg fant ut at han var det.Ekstremt kontrolerende og sjalu.Jeg fikk ikke ringe til venninner uten hans samtykke.Så jeg på en mann kastet han ringen i veggen og kalte eg hore.Spilte på samvittigheten min.Flørtet og lå med andre, noe jeg fant ut i ettertid.Krevde at jeg skulle være sexuelt med en kompis av ham, fordi han selv ville ha seg til med kjæresten til kompisen.Men det ville jeg absolutt ikke og han ble møkkasur, men jeg vet han hadde blitt enda surere og styggere om jeg faktisk haded gjennomført det.Han lo meg ut foran familie og venner, gjorde narr av meg på en stygg måte, men andre merket ikke så mye at han var hinsides stygg.Gjorde seg liten og uskyldig og fikk meg til å virke slem mot ham, spesielt foran andre.Voldtok meg ved flere anledninger både mens vi var sammen og etterpå, kalte meg hore og at sa jeg fortjente så mye verre, at jeg egentlig bare burde ta livet av meg og bli ferdig med det, så han kunne få bli kvitt fæle meg.Men det begynte jo i det små, og bygde seg fort opp.Det begynte med at han skulle ha kontroll på alt. Vite hva jeg hadde gjort, hvor jeg hadde vært, hvem jeg hadde snakket med.Han klikket så til de grader en gang jeg hadde tegnet en aktmodel på skolen, en naken mann. Alle måtte jo gjør det.Han kalte meg hore og sa jeg var altfor opptatt av menn fordi jeg hadde lagt meg så flid i penisen. Heh, ja spesielt, men det var vel det han så.Ingen fin mann.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå