Anonym bruker Skrevet 22. mai 2015 #1 Skrevet 22. mai 2015 Sønnen på 7 har fastgrodd forhud på penis, men det er kun på ene siden. Når han drar forbudene bakover vrir penisen seg til siden der det er fastgrodd. Kjenner jeg bekymrer meg for om den vil forbli skjev når penisen vokser seg større etterhvert. Noen med erfaringer? Når løsnet det? Løsnet det naturlig eller måtte gutten opereres? Mannen min hørte om en lege som bare dro til skikkelig slik at den løsnet, det må jo ha gjort noe hinsides vondt?! Må tilføye at dette var vel 30 år siden, håper det ikke er praksis nå😳🙈 Anonymous poster hash: ae06d...0bb
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2015 #2 Skrevet 22. mai 2015 *Når han drar forhuden tilbake, ikke forbudene. Anonymous poster hash: ae06d...0bb
førskolelæreren Skrevet 22. mai 2015 #3 Skrevet 22. mai 2015 Gutten vår måtte i narkose og lage snitt samt skrape der hvor forhuden satt fast. Penis hodet var veldig sårt etterpå i ett par uker.
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2015 #4 Skrevet 23. mai 2015 Gutten vår måtte i narkose og lage snitt samt skrape der hvor forhuden satt fast. Penis hodet var veldig sårt etterpå i ett par uker. Hvor gammel var gutten da? Fikk dere henvisning til operasjon med det samme dere kontaktet lege? Jeg var hos lege med han, men han mente vi burde smøre og dra forsiktig tilbake. Han mente det gikk seg til og ikke aktuelt med noe inngrep før han ble ca 15-16 år...? HI Anonymous poster hash: ae06d...0bb
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2015 #5 Skrevet 23. mai 2015 Gutten vår måtte i narkose og lage snitt samt skrape der hvor forhuden satt fast. Penis hodet var veldig sårt etterpå i ett par uker.Hvor gammel var gutten da?Fikk dere henvisning til operasjon med det samme dere kontaktet lege? Jeg var hos lege med han, men han mente vi burde smøre og dra forsiktig tilbake. Han mente det gikk seg til og ikke aktuelt med noe inngrep før han ble ca 15-16 år...? HI Anonymous poster hash: ae06d...0bb Han burde vel hatt en legesjekk etter salvebruken for å se om det har hjulpet. Anonymous poster hash: 020bc...13a
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2015 #6 Skrevet 23. mai 2015 Hvorfor drar dere forhuden tilbake på gutten da? Man skal ikke behøve å vaske under der så tidlig... Jeg har en sønn på ni, og jeg må bare si at jeg ikke aner om den forhuden lar seg dra tilbake eller ikke. Mulig er jeg rar. Og nei, det lukter absolutt ingenting av tissen hans. Anonymous poster hash: 9a68f...d43
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2015 #7 Skrevet 23. mai 2015 Hvorfor drar dere forhuden tilbake på gutten da? Man skal ikke behøve å vaske under der så tidlig... Jeg har en sønn på ni, og jeg må bare si at jeg ikke aner om den forhuden lar seg dra tilbake eller ikke. Mulig er jeg rar. Og nei, det lukter absolutt ingenting av tissen hans. Anonymous poster hash: 9a68f...d43 Samme her. Anonymous poster hash: 64a50...f95
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2015 #8 Skrevet 23. mai 2015 Hvorfor drar dere forhuden tilbake på gutten da? Man skal ikke behøve å vaske under der så tidlig... Jeg har en sønn på ni, og jeg må bare si at jeg ikke aner om den forhuden lar seg dra tilbake eller ikke. Mulig er jeg rar. Og nei, det lukter absolutt ingenting av tissen hans. Anonymous poster hash: 9a68f...d43 Samme her. Anonymous poster hash: 64a50...f95 Nå har jeg aldri trengt å dra forhuden tilbake på min sønn, det klarer han fint selv. Han var ikke 4 år engang når han kom super stolt hjem fra barnehagen og skulle vise meg noe kult, da hadde en liten gutte gjeng i barnehagen finne ut at det gikk ann å dra forhuden tilbake og at det var en liten ball inni den som han å stolt fortalte og viste. Men synes de er greit å be han dra forhud tilbake og skylle der med litt vann. Gode rutiner kan ikke læres fortidlig, men gjør det aldri for han. Anonymous poster hash: 76a48...51f
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2015 #9 Skrevet 23. mai 2015 Hvorfor drar dere forhuden tilbake på gutten da? Man skal ikke behøve å vaske under der så tidlig... Jeg har en sønn på ni, og jeg må bare si at jeg ikke aner om den forhuden lar seg dra tilbake eller ikke. Mulig er jeg rar. Og nei, det lukter absolutt ingenting av tissen hans. Anonymous poster hash: 9a68f...d43 Jeg bruker ikke å dra forhuden tilbake støtt og stadig, men jeg så det da han gjorde det selv en gang. Og ideelt sett skal den jo ikke sitte fastgrodd? Legen sa at det kan gi grobunn for bakterier der den sitter fast da det blir tett mellom penishodet og huden. Er jo greit å vaske der innimellom vel? Med vann når man står i dusjen? HI Anonymous poster hash: ae06d...0bb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå