Anonym bruker Skrevet 22. mai 2015 #1 Skrevet 22. mai 2015 Fikk endelig slengt meg ned på sofaen, og jeg så for meg at ny episode ble sluppet på lørdager. Så nedtur når jeg oppdaget nå at det ikke hadde kommet ny siden sist jeg så. Anonymous poster hash: c5e1b...9e7
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2015 #2 Skrevet 22. mai 2015 Tror det er søndager? Anonymous poster hash: e195e...4df
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2015 #3 Skrevet 22. mai 2015 Tror det er søndager? Anonymous poster hash: e195e...4df Åh, hurra! :-D Anonymous poster hash: c5e1b...9e7
smurfis Skrevet 22. mai 2015 #4 Skrevet 22. mai 2015 Jepp, søndager ! Jeg skulle gjerne hatt alle episodene på en gang jeg da, det er jo det som er litt av greia med netflix...at man kan ha seriemaraton dager :-)
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2015 #5 Skrevet 22. mai 2015 Jepp, søndager ! Jeg skulle gjerne hatt alle episodene på en gang jeg da, det er jo det som er litt av greia med netflix...at man kan ha seriemaraton dager :-) Jeg vet!! Anonymous poster hash: c5e1b...9e7
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2015 #6 Skrevet 22. mai 2015 Orphan Black sendes på tv i Amerika natt til søndag norsk tid, og er tilgjengelig på Netflix etterpå Med serier som er kun Netflix baserte synes jeg godt de kan slippe hele sesongene med en gang, men det kan de uansett ikke gjøre med OB siden det også sendes på tv. Men vi er jo ufattelig heldige at vi også får tilgang til nye episoder så raskt på vår norske Netflix. Påtide at de våkner opp og gjør det på denne måten, for å slippe at folk laster ned ulovlig, eller streamer ulovlig, som vi jo gjør når vi må vente i månedsvis etter at noe er sendt i Amerika. Anonymous poster hash: 4cf01...026
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå