DetErBareMeg Skrevet 22. mai 2015 #1 Skrevet 22. mai 2015 Vi har ny leilighet - lyst, grått gulv og hvite vegger og tak. Nå gjenstår det å fylle opp med noe?! Har noen tips? Tenker spesielt på hyller/konsollbord, fine gardiner, puter, gulvtepper og kanskje en serie med tv/sofabord/skjenk osv... Uten at det blir kostende en formue. Jeg trenger hjelp! Liker både shabby og den nordiske stilen. Hvilke nettbutikker/blogger kan jeg klikke meg inn på feks.?
Gjest deterbaremeg:):) Skrevet 22. mai 2015 #2 Skrevet 22. mai 2015 Bare å gå på blogg.no det,finner mange blogger der. Eller Google interiørblogger... ...
DetErBareMeg Skrevet 22. mai 2015 Forfatter #3 Skrevet 22. mai 2015 Altså, jeg har sett rundt selv.. Tenkte kanskje noen hadde noe å dele ;-) det hadde tydeligvis ikke du.
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2015 #5 Skrevet 22. mai 2015 Instagram har mange interiørbrukere. Finn en stil du liker og bli inspirert! Jeg ❤️ Insta Anonymous poster hash: f252e...70a
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2015 #6 Skrevet 22. mai 2015 Kjøp deg et interiørblad eller 2. Jeg synes Boligdrøm og BoligPluss er blad som passer min smak, ihvertfall. Mulig du foretrekker nettet, og da er også Pinterest et fint alternativ til inspirasjon, ihvertfall 😊 Anonymous poster hash: 929a2...f43
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå