Anonym bruker Skrevet 22. mai 2015 #1 Skrevet 22. mai 2015 Jeg trenger hjelp. Nå har jeg bestemt meg for å prøve dette. Utifra det jeg har lest så må jeg først peele meg, smøre ekstra tørre områder med lotion og bruke hanske. Las også at beste tida å gjøre det på var på kvelden da det var anbefalt å vente min 8 timer før dusj. Men, hvor smører jeg dette på? Tar jeg hele kroppen eller bare deler? Bruker jeg det på brystet/halsen og halsen? Hva med ryggen? Anonymous poster hash: 548f0...807
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2015 #2 Skrevet 22. mai 2015 Jeg pleier å ta ben,armer,skuldre/bryst og ansikt nå før sommeren og mindre klær. På sommeren,med lite klær, tar jeg enten spraytan i salong eller får hjelp av en betrodd venninne til ryggen sånn at det ikke blir skiller. Anonymous poster hash: a1d37...0bc
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2015 #3 Skrevet 22. mai 2015 Tusen takk for svar. Utifra hva jeg har lest så er bare minerals en godt anbefalt krem. Har du eller noen andre erfaring med den. Eventuelt kan anbefale en annen god krem? Anonymous poster hash: 548f0...807
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2015 #4 Skrevet 22. mai 2015 http://www.vitaliberata.no/store/phenomenal/mousse-medium/ Denne er visst det siste store. Jeg prøver den ut nå, og den virker svært lovende. Lukter nesten ingenting heller, og sitter visstnok lenger enn andre typer. Anonymous poster hash: e92af...fd6
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2015 #5 Skrevet 22. mai 2015 http://www.vitaliberata.no/store/phenomenal/mousse-medium/ Denne er visst det siste store. Jeg prøver den ut nå, og den virker svært lovende. Lukter nesten ingenting heller, og sitter visstnok lenger enn andre typer. Anonymous poster hash: e92af...fd6 Takk, blir nok å vurdere den jeg også. Der var med en video også i linken. Så nå fikk jeg se lit bedre hvordan dette bør gjøres. Anonymous poster hash: 548f0...807
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå