Anonym bruker Skrevet 22. mai 2015 #1 Skrevet 22. mai 2015 Hei! :-) Jeg har akkurat funnet ut at jeg er gravid med nr 4. Barna er 10 år, 7,5 år og 3,5 år. Sambo mener det kun er en mulighet, og det er abort. Vi er i utgangspunktet I mot abort, og jeg føler veldig på det å skulle gjennomføre det. Jeg vet ikke om jeg klarer. :'( Økonomi og bo situasjon er litt usikkert for tiden, men vi ser at det vil bli bra på sikt. Vi har hatt en del motgang det siste året men nå ser alt lysere ut. Dere som har 3 eller flere barn, hvordan har dere det I hverdagen? :-) Tenker på rutiner, kjøring og henting av barn på aktiviteter, lekser osv....? Hilsen usikker.... Anonymous poster hash: ec077...310
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2015 #2 Skrevet 23. mai 2015 Mine barn er 6,8,11 og 14 år. Jeg synes ikke det er så stor forskjell på 3 og 4 barn, siste føyer seg jo inn i flokken, tar greit etter de andre når det kommer til regler og rutiner osv Det er jo travle dager, særlig nå i mai med avslutninger, dugnader og alt som skjer, men det går helt fint. Nå har de jo blitt så store at det heller ikke er noe problem at eldse passer de ymgste mens jeg går på et foreldremøte f.eks. Kjøring og henting går også greit, vi er flinke til å tilby andre skyss når det passer og da er det aldri noe problem å spørre andre om hjelp når vi opplever at flere ting kræsjer. Det er ikke nødvendig å se hver fotballkamp, det er helt greit å samarbeide med andre foreldre og ta kjøringen på omgang. Vi har aldri møtt på noen store utfordringer, det eneste negative med å ha 4 barn er mengden klesvask og matbudsjettet Anonymous poster hash: 93143...94c
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2015 #3 Skrevet 23. mai 2015 Jeg venter også barn nr fire vi har så mye støy, klesvask og høyt matbudsjett fra før av at jeg tror ikke vi kommer til å merke det noe særlig med en til. Jeg hører i hvert fall folk si at det ikke var noen særlig overgang med barn nr fire. Så har jo vi litt hele og fine klær etter de andre som minste kan arve. Når ungen først er her kommer dere sikkert til å være SÅ glad for at dere fikk den. Og for en berikelse det må være å vokse opp med mange søsken! Anonymous poster hash: 84700...28b
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2015 #4 Skrevet 23. mai 2015 Våre barn er 8, 6, 3 og 1 år. Det er selvfølgelig travle dager, men mye kos også. Jeg synes overgangen fra to til tre var mye større enn tre til fire. Det man praktisk merket best var at en vanlig personbil blir for liten. I tillegg er det litt verre med barnevakt. Min mor ønsker ikke å ha alle fire samtidig, svigermor tar alle uten å mukke😁 Mye oppfølging med lekser, treninger, kamper osv men ungene blir veldig selvstendige og ting går overraskende greit😊 Vi fikk sjokk da vi fant ut at vi ventet nr 4 og gikk mange runder med oss selv. Husk: jeg vet ikke om noen som har angret på barna de har fått, men flere angrer på abort og føler de mangler et barn. Lykke til uansett hva dere bestemmer dere for! Men ikke ta abort om du ikke er 100% sikker på det er det du vil! Anonymous poster hash: 705c1...304
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå