Anonym bruker Skrevet 22. mai 2015 #1 Skrevet 22. mai 2015 Hadde eksamen på tirsdag, og nå har je fått noia på om je har gjort en stor bommert. Skrev 15 sider, så noe av det må jo vara greit, men er så redd for at en feil på slutten skal velte alt for me! Trur dere at en eksaminator vil sette meg ner på grunn ta detta? Det handler om en diagnose- je skriv mye og rett om denne, men på slutten er je for bastant og skriver at alle som har denna diagnosen må få spesialpedagogisk hjelp i skolen. Det veit jeg jo egentlig at ikke stemme, men var så sliten på slutten at det krølla seg til for meg.. Får dette store konsekvenser tror dere? Anonymous poster hash: cae62...137
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2015 #2 Skrevet 22. mai 2015 Så lenge du har vist at du forstår hva du skriver om burde du klare deg. De sterke meningene kan kanskje trekke ned, men de burde ikke stryke deg av denn grunn. Vet det et en grusom følelse å vente på sensuren!!!😫 Anonymous poster hash: 89ac7...d9f
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2015 #3 Skrevet 22. mai 2015 Takk :-/ det er virkelig en nervepirrende periode.. Det tar jo ukevis med den sensuren.. Får lyst til å oppsøke eksaminatoren og rope JEG MENTE DET IKKE!! :-P Anonymous poster hash: cae62...137
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2015 #4 Skrevet 22. mai 2015 Nevrose? Anonymous poster hash: 30db3...45f
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2015 #5 Skrevet 22. mai 2015 Mente bare at jeg driver meg selv til vannvidd fordi jeg har blitt så opphengt i hvor mye den feilen skal bety. Blitt helt nervevrak. Var det feil ord å bruke? Anonymous poster hash: cae62...137
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2015 #6 Skrevet 22. mai 2015 Prøv å glem hele eksamenen! Bekymringer, "hva hvis", og alt det andre negative vil ikke endre noe, uansett hvor mye tid du bruker på det! Vært streng med deg selv. Finn metoder som hjelper deg i å ikke fokusere på det når tankene presser på. Lykke til! Anonymous poster hash: edbfa...c31
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå