Gå til innhold

omgangsyke og smitte.


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg og barna har spydd i hele dag. Bedre nå, så tenker vi er nesten bra i morgen. 
får besök i morgen, og jeg har gitt beskjed at vi har omgangsyken og at det er smittsomt i flere dager.  Men han sier han vil komme uansett. Ikke om vi ikke orker så klart, men han er ikke redd for å bli smittet. 

Veldig hyggelig at han kommer uansett, for vi hadde jo gledet oss, og er sikkert i mye bedre form i morgen, men jeg har jo ikke lyst til å smitte noen!  

Så hvor stor sjanse tror dere det er for å bli smittet? Om jeg vasker doer, håndtak og slike ting med klor? 

Hadde dere turt å komme på besøk til et hus med omganggsyken? Selv hadde jeg aldri gjort det! :P

 



Anonymous poster hash: 71ed6...868
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Stor sannsynlighet for at han blir smittet. Holder meg unna minst en uke etter at folk har hatt faenskapen i hus.

 

Anonymous poster hash: aca23...62a

Skrevet

Stor sannsynlighet for at han blir smittet. Holder meg unna minst en uke etter at folk har hatt faenskapen i hus.

 

Anonymous poster hash: aca23...62a

Ja det gjør egentlig jeg å! Hater omgangssyken! jaja, han kommer hvertfall på eget ansvar, jeg har advart han ;) 

 

Anonymous poster hash: 71ed6...868

Skrevet

Jeg hadde nok ikke besøkt deg, men jeg syns du har gjort det riktige her. Du har fortalt ham om risikoen, og da tar han valget og kan skylde seg sjøl hvis han blir syk.

Skrevet

Jeg hadde ikke satt mine ben innafor dørstokken din iallfall. Bra du har sagt ifra så er det på eget ansvar for besøket dittgod bedring.

 

Anonymous poster hash: 257f4...a9a

Skrevet

Lurt at alle syke har sitt eget håndkle på do

 

Anonymous poster hash: 0e612...497

Skrevet

Lurt at alle syke har sitt eget håndkle på do

 

Anonymous poster hash: 0e612...497

Det var lurt, det skal jeg huske på ;) 

 

Anonymous poster hash: 71ed6...868

Skrevet

Jeg hadde ikke satt mine ben innafor dørstokken din iallfall. Bra du har sagt ifra så er det på eget ansvar for besøket dittgod bedring.

 

Anonymous poster hash: 257f4...a9a

takk :) 

 

Anonymous poster hash: 71ed6...868

Skrevet

 

 

Lurt at alle syke har sitt eget håndkle på do

 

Anonymous poster hash: 0e612...497

Det var lurt, det skal jeg huske på ;)

 

Anonymous poster hash: 71ed6...868

Og bytt tannbørster og tannkrem.. Og hos bedring. Omgangssyke er bare ouææææææææh

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...