Anonym bruker Skrevet 22. mai 2015 #1 Skrevet 22. mai 2015 Jeg og barna har spydd i hele dag. Bedre nå, så tenker vi er nesten bra i morgen. får besök i morgen, og jeg har gitt beskjed at vi har omgangsyken og at det er smittsomt i flere dager. Men han sier han vil komme uansett. Ikke om vi ikke orker så klart, men han er ikke redd for å bli smittet. Veldig hyggelig at han kommer uansett, for vi hadde jo gledet oss, og er sikkert i mye bedre form i morgen, men jeg har jo ikke lyst til å smitte noen! Så hvor stor sjanse tror dere det er for å bli smittet? Om jeg vasker doer, håndtak og slike ting med klor? Hadde dere turt å komme på besøk til et hus med omganggsyken? Selv hadde jeg aldri gjort det! Anonymous poster hash: 71ed6...868
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2015 #2 Skrevet 22. mai 2015 Stor sannsynlighet for at han blir smittet. Holder meg unna minst en uke etter at folk har hatt faenskapen i hus. Anonymous poster hash: aca23...62a
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2015 #3 Skrevet 22. mai 2015 Stor sannsynlighet for at han blir smittet. Holder meg unna minst en uke etter at folk har hatt faenskapen i hus. Anonymous poster hash: aca23...62a Ja det gjør egentlig jeg å! Hater omgangssyken! jaja, han kommer hvertfall på eget ansvar, jeg har advart han Anonymous poster hash: 71ed6...868
Superdolly Skrevet 22. mai 2015 #4 Skrevet 22. mai 2015 Jeg hadde nok ikke besøkt deg, men jeg syns du har gjort det riktige her. Du har fortalt ham om risikoen, og da tar han valget og kan skylde seg sjøl hvis han blir syk.
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2015 #5 Skrevet 22. mai 2015 Jeg hadde ikke satt mine ben innafor dørstokken din iallfall. Bra du har sagt ifra så er det på eget ansvar for besøket dittgod bedring. Anonymous poster hash: 257f4...a9a
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2015 #6 Skrevet 22. mai 2015 Lurt at alle syke har sitt eget håndkle på do Anonymous poster hash: 0e612...497
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2015 #7 Skrevet 22. mai 2015 Lurt at alle syke har sitt eget håndkle på do Anonymous poster hash: 0e612...497 Det var lurt, det skal jeg huske på Anonymous poster hash: 71ed6...868
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2015 #8 Skrevet 22. mai 2015 Jeg hadde ikke satt mine ben innafor dørstokken din iallfall. Bra du har sagt ifra så er det på eget ansvar for besøket dittgod bedring. Anonymous poster hash: 257f4...a9a takk Anonymous poster hash: 71ed6...868
amandine Skrevet 22. mai 2015 #9 Skrevet 22. mai 2015 Lurt at alle syke har sitt eget håndkle på do Anonymous poster hash: 0e612...497 Det var lurt, det skal jeg huske på Anonymous poster hash: 71ed6...868 Og bytt tannbørster og tannkrem.. Og hos bedring. Omgangssyke er bare ouææææææææh
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå