Anonym bruker Skrevet 22. mai 2015 #1 Skrevet 22. mai 2015 Hva er best? Trappe ned gradvis eller kutte tvert? Snart 48 timer nå og går på veggene. Dagene er ikke noe problem, men når ungene er i seng vet jeg ikke hvor jeg skal gjøre av meg... Anonymous poster hash: ba3f0...ff2
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2015 #2 Skrevet 22. mai 2015 Det beste er å kutte tvert. De gangene jeg har prøvd å trappe ned har det etter en stund sakte men sikkert trappet seg opp igjen. Og dessuten når man trapper ned pleier man å fjerne de som er lettest først, og de som er vanskeligst sist, den som smaker best, den som har vært der lengst... Man gir seg også ros for å klare å trappe ned, ros gir endorfiner og en følelse av at dette er veldig bra, og da er det fort å leve på den følelsen at man har vært flink å trappa ned istedenfor at det å røyke ikke er så bra. Det gjør det vanskeligere å kutte enda mer ned. Trappe ned fungerer veldig sjeldent. Kutt tvert, og spør gjerne fastlegen om hjelp. Og ikke minst, masse lykke til, dette klarer du om ikke bare for deg selv, men også for barna. Hilsen røykfri i snart et år Anonymous poster hash: f21a7...af8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå