Anonym bruker Skrevet 22. mai 2015 #1 Skrevet 22. mai 2015 Hvorfor kan de ikke bare gå fra hverandre?? Anonymous poster hash: 21ccd...5a9
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2015 #2 Skrevet 22. mai 2015 Hvorfor kan de ikke bare gå fra hverandre?? Anonymous poster hash: 21ccd...5a9 Noen vil ha i pose og sekk vettu. Ville du gått fra din mann om han ble lam f.eks? Eller holdt familien sammen og hatt en elsker. Huff, trist tanke forresten. Anonymous poster hash: f1f69...f3f
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2015 #3 Skrevet 22. mai 2015 Hvorfor kan de ikke bare gå fra hverandre?? Anonymous poster hash: 21ccd...5a9 Noen vil ha i pose og sekk vettu. Ville du gått fra din mann om han ble lam f.eks? Eller holdt familien sammen og hatt en elsker. Huff, trist tanke forresten. Anonymous poster hash: f1f69...f3f Anonymous poster hash: 21ccd...5a9
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2015 #4 Skrevet 22. mai 2015 Er nok mye på grunn av omtanke for barna og ektefelle vil jeg tro. Utro mennesker er jo ikke monstre tross alt. Anonymous poster hash: 5fea8...1a8
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2015 #5 Skrevet 22. mai 2015 Fordi de er primitive. Anonymous poster hash: 1dacc...103
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2015 #6 Skrevet 22. mai 2015 Ingen som trenger det. Dør de eller blir syke uten, liksom? Makan til tull. Anonymous poster hash: 44742...cf8
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2015 #7 Skrevet 22. mai 2015 Er nok mye på grunn av omtanke for barna og ektefelle vil jeg tro. Utro mennesker er jo ikke monstre tross alt. Anonymous poster hash: 5fea8...1a8 Jo, de er monstre. Selvopptatte, narsissistiske og med lite empati. Ifølge Frode Thuen innehar utro mennesker større grad av disse trekkene enn gjennomsnittet. Ikke så rart når de setter egne behov og ønsker foran andres skade og potensielle sorg. Ligner for øvrig på andre forbryteres tankesett. Anonymous poster hash: f0373...065
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2015 #8 Skrevet 22. mai 2015 Er nok mye på grunn av omtanke for barna og ektefelle vil jeg tro. Utro mennesker er jo ikke monstre tross alt. Anonymous poster hash: 5fea8...1a8 Jo, de er monstre. Selvopptatte, narsissistiske og med lite empati. Ifølge Frode Thuen innehar utro mennesker større grad av disse trekkene enn gjennomsnittet. Ikke så rart når de setter egne behov og ønsker foran andres skade og potensielle sorg. Ligner for øvrig på andre forbryteres tankesett. Anonymous poster hash: f0373...065 Haha - passe unyansert! Anonymous poster hash: 7c3c4...e97
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2015 #9 Skrevet 22. mai 2015 Er nok mye på grunn av omtanke for barna og ektefelle vil jeg tro. Utro mennesker er jo ikke monstre tross alt. Anonymous poster hash: 5fea8...1a8 Jo, de er monstre. Selvopptatte, narsissistiske og med lite empati. Ifølge Frode Thuen innehar utro mennesker større grad av disse trekkene enn gjennomsnittet.Ikke så rart når de setter egne behov og ønsker foran andres skade og potensielle sorg. Ligner for øvrig på andre forbryteres tankesett. Anonymous poster hash: f0373...065 Haha - passe unyansert! Anonymous poster hash: 7c3c4...e97 Ja... Ha ha Anonymous poster hash: f0373...065
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2015 #10 Skrevet 22. mai 2015 Er nok mye på grunn av omtanke for barna og ektefelle vil jeg tro. Utro mennesker er jo ikke monstre tross alt. Anonymous poster hash: 5fea8...1a8 Jo, de er monstre. Selvopptatte, narsissistiske og med lite empati. Ifølge Frode Thuen innehar utro mennesker større grad av disse trekkene enn gjennomsnittet.Ikke så rart når de setter egne behov og ønsker foran andres skade og potensielle sorg. Ligner for øvrig på andre forbryteres tankesett. Anonymous poster hash: f0373...065 Haha - passe unyansert! Anonymous poster hash: 7c3c4...e97 Du tenkte vel på at det var til den du bedro sitt beste da du var utro tenker jeg. Du ble sikkert en hyggeligere og snillere person for partneren din når du hadde litt på si. Cut the crap. Er du utro så tenker du bare på deg selv og dine egne behov. Du driter i den du bedrar og hvilken skade det kan gjøre. En vaskeekte drittsekk! Anonymous poster hash: f0373...065
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2015 #11 Skrevet 22. mai 2015 Er nok mye på grunn av omtanke for barna og ektefelle vil jeg tro. Utro mennesker er jo ikke monstre tross alt. Anonymous poster hash: 5fea8...1a8 Jo, de er monstre. Selvopptatte, narsissistiske og med lite empati. Ifølge Frode Thuen innehar utro mennesker større grad av disse trekkene enn gjennomsnittet.Ikke så rart når de setter egne behov og ønsker foran andres skade og potensielle sorg. Ligner for øvrig på andre forbryteres tankesett. Anonymous poster hash: f0373...065 Ho ho,da er det jaggu mange monstre der ute! Er du klar over hvor mange som er utro egentlig? Av de jeg kjenner, er det bare en jeg kjenner igjen i din beskrivelse. Anonymous poster hash: 57455...8b0
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2015 #12 Skrevet 22. mai 2015 Et monster er en pedofil overgriper. En voldtektsmann. En morder. En utro person mangler impulskontroll, og en god dæsj moral. Men monster? Når ingenting annet ligger til grunn? Spar meg. Anonymous poster hash: 5fea8...1a8
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2015 #13 Skrevet 22. mai 2015 Et monster er en pedofil overgriper. En voldtektsmann. En morder. En utro person mangler impulskontroll, og en god dæsj moral. Men monster? Når ingenting annet ligger til grunn? Spar meg. Anonymous poster hash: 5fea8...1a8 Helt enig!! Anonymous poster hash: e49a0...a96
Helene Harepus Skrevet 22. mai 2015 #14 Skrevet 22. mai 2015 Jeg tenker at selvom man har lyst på noe på siden, er det ikke synonymt med at man vil ut av det livet man allerede har.
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2015 #15 Skrevet 22. mai 2015 Er nok mye på grunn av omtanke for barna og ektefelle vil jeg tro. Utro mennesker er jo ikke monstre tross alt. Anonymous poster hash: 5fea8...1a8 Jo, de er monstre. Selvopptatte, narsissistiske og med lite empati. Ifølge Frode Thuen innehar utro mennesker større grad av disse trekkene enn gjennomsnittet. Ikke så rart når de setter egne behov og ønsker foran andres skade og potensielle sorg. Ligner for øvrig på andre forbryteres tankesett. Anonymous poster hash: f0373...065 Ja, det var jammen vitenskapelig og helt fordomsfritt resonnert . Fra en annen som har lest en del av Frode Thuen; han har aldri hevdet noe slik. Og hvorfor er ikke tittelen på innlegget like gjerne "Hvorfor trenger enkelte en elsker"? Dette er da ikke noe som kun gjelder menn, og det er ikke alltid utroskap involvert. Sex med noen andre enn langvarig samboer/ ektefelle kan ha mange årsaker, og for en del par fungerer det som krydder i seksuallivet. Årsaker kan være behov for variasjon, ulik sexlyst, udekte seksuelle behov, forelskelse, behov for spenning for å tenne, og mye mer. Anonymous poster hash: 68811...311
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2015 #16 Skrevet 23. mai 2015 Er nok mye på grunn av omtanke for barna og ektefelle vil jeg tro. Utro mennesker er jo ikke monstre tross alt. Anonymous poster hash: 5fea8...1a8 Jo, de er monstre. Selvopptatte, narsissistiske og med lite empati. Ifølge Frode Thuen innehar utro mennesker større grad av disse trekkene enn gjennomsnittet.Ikke så rart når de setter egne behov og ønsker foran andres skade og potensielle sorg. Ligner for øvrig på andre forbryteres tankesett. Anonymous poster hash: f0373...065 Ja, det var jammen vitenskapelig og helt fordomsfritt resonnert . Fra en annen som har lest en del av Frode Thuen; han har aldri hevdet noe slik. Og hvorfor er ikke tittelen på innlegget like gjerne "Hvorfor trenger enkelte en elsker"? Dette er da ikke noe som kun gjelder menn, og det er ikke alltid utroskap involvert. Sex med noen andre enn langvarig samboer/ ektefelle kan ha mange årsaker, og for en del par fungerer det som krydder i seksuallivet. Årsaker kan være behov for variasjon, ulik sexlyst, udekte seksuelle behov, forelskelse, behov for spenning for å tenne, og mye mer. Anonymous poster hash: 68811...311 Du har lest en del av Frode Thuen og kan fastslå at han aldri har skrevet noe slikt? Interessant... Kanskje du skulle lese ALT før du påstår at han aldri har skrevet noe slikt? Jeg er ikke fordomsfri og prøver heller ikke å late som. For øvrig enig at tråden kunne vært døpt om. Anonymous poster hash: f0373...065
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2015 #17 Skrevet 23. mai 2015 Er nok mye på grunn av omtanke for barna og ektefelle vil jeg tro. Utro mennesker er jo ikke monstre tross alt. Anonymous poster hash: 5fea8...1a8 Jo, de er monstre. Selvopptatte, narsissistiske og med lite empati. Ifølge Frode Thuen innehar utro mennesker større grad av disse trekkene enn gjennomsnittet.Ikke så rart når de setter egne behov og ønsker foran andres skade og potensielle sorg. Ligner for øvrig på andre forbryteres tankesett. Anonymous poster hash: f0373...065 Og jeg kjenner en slik type akkurat som du beskriver i nærmeste familie... Meg meg meg meg.... Samme f med alle andre bare han får det han vil. Anonymous poster hash: 23136...68c
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2015 #18 Skrevet 23. mai 2015 Et monster er en pedofil overgriper. En voldtektsmann. En morder. En utro person mangler impulskontroll, og en god dæsj moral. Men monster? Når ingenting annet ligger til grunn? Spar meg. Anonymous poster hash: 5fea8...1a8 Hva gjør en svigermor til et monster? Hun blander seg i barn og svigerbarns saker? Eller er hun en psykopatisk pedofil øksemorder? Anonymous poster hash: f0373...065
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2015 #19 Skrevet 23. mai 2015 Er nok mye på grunn av omtanke for barna og ektefelle vil jeg tro. Utro mennesker er jo ikke monstre tross alt. Anonymous poster hash: 5fea8...1a8 Ja, det var jo omtenksomt. Anonymous poster hash: 57463...fcb
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2015 #20 Skrevet 23. mai 2015 Antagelig fordi de vi beholde kone, barn og hus og det vanlige familielivet, men er lei av å ikke få (god) nok sex hjemme. Etter å ha lest her inne hersker det jo liten tvil rundt at mange kvinner mener at mannen bare får finne seg i at hun verken har sexlyst eller er interessert i å finne en løsning på problemet. Da kan jeg helt ærlig talt forstå at noen menn til slutt (eller kvinner om det er omvendt) finner seg andre steder å ha sex, men likevel ikke ønsker å bryte opp familien. Det er fortsatt utrolig råttent, men det er også ganske råttent gjort av partneren å nekte å finne en løsning på noe den andre anser som et stort problem i forholdet. Altså mest råttent og fælt å være utro, men også litt råttent å ikke ville jobbe med forholdet. Og da snakker jeg ikke om kortere periode med sextørke pga svangerskap/liten baby/alvorlig sykdom, men over flere år. Anonymous poster hash: 5160a...75d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå