Anonym bruker Skrevet 22. mai 2015 #1 Skrevet 22. mai 2015 Min jente er nå 3 år og 16,8kg. Har bilstol 0-18 kg. Ønsker å ha henne bakovervendt til minst 4 år. Viss hun følger sin kurve vil hun nå 18 kg før hun blir 4 år. Ville du: -kjøpt ny bilstol til bruk bakover opp til 25kg? Ca 4000kr. - kjøpt bilstol "klasse3" og snudd fremover når hun er 3 år og 8 mnd? - brukt nåværende stol frem til 4 år, selv om hun overstiger vektgrense? Noen med kunnskap eller erfaring med dette? Anonymous poster hash: 6dcd5...22d
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2015 #2 Skrevet 22. mai 2015 Hei, jeg informerer om bilsikring i jobben min og vil si jeg kan en del Jeg ville brukt stolen du har nå til hun blir 18 kg, men følg med på høyden også ifh til internselene, de skal ikke bøye seg bak. Du må absolutt ikke bruke setet når hun har blitt for tung/høy. Det kan jo være det går an å bruke stolen til hun er nærmere 4 år. Vil du fortsatt ha henne bakovervendt når stol må skiftes, må du ha en som går til 25 kg, f.eks. Besafe izi Plus er en god stol - hun kan da sitte bakovervendt CA et par år til. Velger du dette følger du anbefalingene, og hun sitter sikrere enn fremovervendt.. Velger du å snu henne fremovervendt er hun nå allerede tung nok til beltestol som er fra 15 kg. Hvor mye har hun å gå på høydemessig i den stolen hun bruker nå? Nevner bare jeg har en på tre år selv med ca samme vekt, han sitter i en bakovervendt som går til 25 kg og har mye å gå på der, regner med han kan sitte der til langt over 4 år. Anonymous poster hash: 3de44...687
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2015 #3 Skrevet 22. mai 2015 Tusen takk for svar. Vi har besafe izi combi. 0-18kg. Hun er ca 100cm. Skal sjekke selen i morgen. Anonymous poster hash: 6dcd5...22d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå