Gå til innhold

Er det vanlig å ikke treffe barnet til kjæresten sin?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har vært sammen en stund nå og har ennå ikke møtt barnet? Hvor lenge skal jeg mase`??

Anonymous poster hash: 19c3a...c73
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva er en stund, da?

Anonymous poster hash: 0321f...b0d
Skrevet

Hadde ikke introdusert barn før det var seriøst, og ikke likt masing ang møte. Å hva er en stund?

Anonymous poster hash: 606ac...639

Skrevet

Hvis dere har vært sammen i over et år er det sikkert på tide å ordne så dere kan treffe hverandre, men noe særlig tidligere synes jeg bare må være dumt. Dere bør være ganske sikker på at dere kommer til å holde sammen resten av livet før dere involverer barn i forholdet.

Anonymous poster hash: f5209...7d5

Skrevet

Hva er en stund, da?

Nå i juni blir det tre år. 

Skrevet

Hadde ikke introdusert barn før det var seriøst, og ikke likt masing ang møte. Å hva er en stund?

Anonymous poster hash: 606ac...639

Jeg har mast på han kjempelenge. Siden dag en omtrent. I juni har vi vært sammen i tre år. Han sier det er seriøst men har ikke helt inntrykk av at det er seriøst mer. 

Skrevet

Hvis dere har vært sammen i over et år er det sikkert på tide å ordne så dere kan treffe hverandre, men noe særlig tidligere synes jeg bare må være dumt. Dere bør være ganske sikker på at dere kommer til å holde sammen resten av livet før dere involverer barn i forholdet.

Anonymous poster hash: f5209...7d5

I juni blir det tre år. Han sier han elsker meg men ikke noe mer. Han sier bare at vi skal se hva som skjer videre. For meg er han min store kjærlighet men han sier aldri det til meg, at jeg er hans store kjærlighet. 

Skrevet

3 år??? Nei vet du hva, da hadde nok ikke trodd det var særlig seriøst. Vi møtte hverandres barn tidlig, etter 1 mnd ca, etter 1 år flyttet vi sammen og det går strålende med oss alle 7 år etter. Hvorfor vil han ikke da?

Anonymous poster hash: 92ad8...76a
Skrevet

3 år??? Nei vet du hva, da hadde nok ikke trodd det var særlig seriøst. Vi møtte hverandres barn tidlig, etter 1 mnd ca, etter 1 år flyttet vi sammen og det går strålende med oss alle 7 år etter. Hvorfor vil han ikke da?

Anonymous poster hash: 92ad8...76a

3 år ja! Jeg vet ikke hvorfor han ikke vil. han sier at vi må ta det som det kommer. Han har heller ikke noe samvær med barnet sitt og han sier at det er mammaen som nekter han samvær. 

Skrevet

Høres rart ut... Hvilke kvaliteter har denne mannen som gjør at du er sammen med han? Er jo ikke noe rart at du ikke får møte ungen når han ikke får det selv, men jeg ville spurt meg selv hvorfor det er sånn....

Skrevet

Han bør da få kontakt med barnet og bli kjent før deg... Han virker ikke så ivrig på samvær selv. Hvor gammel er han da? Skjønner du ikke møter barnet når han faktisk ikke har det selv.

Anonymous poster hash: 6d96c...5b3

Skrevet

Djiiiiiizes! Hvor i alle dager finner dere desse sjarmørene???

Dette sier jeg i beste mening: FINN EN NY MANN!!!!!!!

Anonymous poster hash: c7bbd...f1a

Skrevet

Høres rart ut... Hvilke kvaliteter har denne mannen som gjør at du er sammen med han? Er jo ikke noe rart at du ikke får møte ungen når han ikke får det selv, men jeg ville spurt meg selv hvorfor det er sånn....

Han har mange gode kvaliteter. Møtte han for første gang rett før han skulle bli pappa. Alt gikk bra med kjæresten min, barnets hans og x'n til kjæresten min men etter jeg kom inn i bildet ble det tydelig et helvete mellom kjæresten min og henne.  

Skrevet

Djiiiiiizes! Hvor i alle dager finner dere desse sjarmørene???

Dette sier jeg i beste mening: FINN EN NY MANN!!!!!!!

Anonymous poster hash: c7bbd...f1a

Vi møttes på en festival!  

Skrevet

Men hvorfor får han ikke sett barnet sitt? Det er da noen rettigheter ute og går, her...

Skrevet

Han har mange gode kvaliteter. Møtte han for første gang rett før han skulle bli pappa. Alt gikk bra med kjæresten min, barnets hans og x'n til kjæresten min men etter jeg kom inn i bildet ble det tydelig et helvete mellom kjæresten min og henne.  

Hun var høygravid den tiden jeg kom inn i bildet. Han var mer sammen med meg en henne. Alt startet etter jeg begynte å ringe han når de var på ultralyd. Det likte ikke henne tydeligvis. 

Skrevet

Enten er du et troll eller litt enkel

Anonymous poster hash: 2cc0c...2fc

Skrevet

Enten er du et troll eller litt enkel

Anonymous poster hash: 2cc0c...2fc

Hva betyr troll?  

Jeg har ingen barn selv så har ingen erfaring. Har heller ikke noe særlig livserfaring. Nettopp fylt 21 år. 

Skrevet

Noen som har lite å gjøre på tydeligvis.

Anonymous poster hash: ab4bd...830

Skrevet

Men hvorfor får han ikke sett barnet sitt? Det er da noen rettigheter ute og går, her...

Vet ikke. Han hater at jeg tar opp tema. Men han har nevnt tidligere at x'n hans nekter han det. Tror ikke henne liker meg så godt i forbindelse med graviditeten hennes. Det starter at jeg ringte han når han skulle på sin første ultralyd. Det likte ikke henne. henne ville være i fred med han siden de ventet sitt første barn. Men jeg ringte han fordi jeg var redd han skulle være utro, jeg trodde han ikke når han sa til meg at han skulle på ultralyd. Men det var jo sant at han skulle dit. 

Skrevet

Noen som har lite å gjøre på tydeligvis.

Anonymous poster hash: ab4bd...830

Snakker du om meg? 

Skrevet

Det var en ganske lik tråd for bare noen dager siden, og så mange "enkle" folk finnes der bare ikke samlet på ett sted at to nesten identiske tråder blir opprettet på samme forum med bare dager imellom.

Finn på noe annet.

Anonymous poster hash: 4a4a9...bbd
Skrevet

Det var en ganske lik tråd for bare noen dager siden, og så mange "enkle" folk finnes der bare ikke samlet på ett sted at to nesten identiske tråder blir opprettet på samme forum med bare dager imellom.

Finn på noe annet.

Anonymous poster hash: 4a4a9...bbd

Kan jeg se den tråden? Jeg er her bare for å høre om noen kanskje kan se noe jeg ikke ser ??

Skrevet

Tok det bare litt for langt, trollemor. Better luck next time :)

Anonymous poster hash: aa56e...66b
Skrevet

Dere ble sammen for 3 år siden mens han drev og lagde barn med eksen? Du var 18 den gang, og har mast siden den gang om å få se barnet, som han ikke selv har kontakt med? Du er 21 og mener å ha funnet din store Kjærlighet, mens han fortsatt sier dere skal se hva som skjer?

Kom deg ut av dette. Tipper han er 10 år eldre enn deg og har deg gående på gress. Du ser dessuten for mange Hollywood-filmer, slutt med det og skaff deg et liv og en utdannelse.

Anonymous poster hash: 6abd9...c88

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...