Anonym bruker Skrevet 22. mai 2015 #1 Skrevet 22. mai 2015 Har lagt merke til at jeg i nesten hver butikk blir spurt om å melde meg inn i kundeklubb. Er dette den nye måten å reklamere på? Slitsomt for meg som kunde å holde styr på 20 kundeklubber Meninger? Anonymous poster hash: 8a3ea...80c
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2015 #2 Skrevet 22. mai 2015 Hadde jeg fått vært medlem uten å motta sms, så hadde jeg sagt ja. Men jeg ønsker ikke å bli spammet med reklame på sms. Mailadresse kan jeg oppgi, for jeg har en egen Mail til shady ting. Anonymous poster hash: 8878a...74f
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2015 #3 Skrevet 22. mai 2015 Det er en måte å binde kundene til seg på, prøve å få lojale kunder. Jeg er med i kundeklubber der jeg handler ofte, for de har gjerne gode tilbud til medlemmene sine. Jeg er f.eks medlem hos Notabene, for jeg handler mye bøker. Der får du 1-2 tilbud i måneden og da bøker til en billigere pris enn det andre må betale. Samme med Vita, KappAhl, Cubus og Lindex, de har gode tilbud som 30% på valgfri vare, 100 kr i avslag på alle bukser e.l. Men jeg gidder ikke være medlem i butikker jeg handler sjelden, interiørbutikker, klesbutikker jeg sjelden handler i, o.l. gidder jeg ikke få mail/sms med tilbud fra. Du må være litt selektiv, men er det butikker du bruker mye så skal det lønne seg å være medlem, for tilbudene kan være veldig gode. Anonymous poster hash: e8e67...183
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2015 #4 Skrevet 22. mai 2015 Hadde jeg fått vært medlem uten å motta sms, så hadde jeg sagt ja. Men jeg ønsker ikke å bli spammet med reklame på sms. Mailadresse kan jeg oppgi, for jeg har en egen Mail til shady ting. Anonymous poster hash: 8878a...74f Hos kappahl kan du velge å være medlem uten å motta tilbudene som er i butikkene. Kun registrere deg når du handler for å samle poeng! Anonymous poster hash: abeed...6f2
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2015 #5 Skrevet 22. mai 2015 Jeg syns kundeklubber er en god ting, særlig der jeg handler mye. Sparer litt på det, og benytter meg av gode tilbud. Anonymous poster hash: 5863e...5c0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå