Anonym bruker Skrevet 22. mai 2015 #1 Skrevet 22. mai 2015 Har en god venn som akkurat har vært med i slankeprogram på tv. Og nå er alle som ikke spiser smått, veier maten sin og trener hver dag mindreverdige og dumme virker det som... Litt slitsomt å kun kunne snakke om kalorier og trening... Anonymous poster hash: ac55d...812
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2015 #2 Skrevet 22. mai 2015 La henne få lov til å trives med den nye forandringen i livet sitt da. Det er ikke greit å snakke nedlatende om andre, men det må jo være lov for henne å snakke om kalorier og vekt når hun endelig har hatt suksess med noe hun har slitt med lenge. Hvertfall en periode burde du akseptere at hun er litt ensporet. Anonymous poster hash: 8c9d1...f6f
Mamma_til_2 Skrevet 22. mai 2015 #3 Skrevet 22. mai 2015 Men dette er jo en stor del av din venns hverdag! Skjønner at det kan Være slitsomt men hver en venn og lytt, tviler på at vennen din syns folk som er normale er dumme bare for at de ikke teller og veier maten sin.
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2015 #4 Skrevet 22. mai 2015 Dette er en venn som dumpet sin venninne fordi hun kun snakket om seg og mannen etter en utroskapssak... Så at denne personen er så ensporet nå er litt rart... Kommenterer alt alle andre putter i munnen, skal ha folk til å måle magemål og lår for å sammenligne, og kommenterer andres myke mager, rumper og hvem som ikke kan låne klær av denne personen lenger i alle fall... Det er seriøst KUN det det handler om... Anonymous poster hash: ac55d...812
Mamma_til_2 Skrevet 22. mai 2015 #5 Skrevet 22. mai 2015 Dette er en venn som dumpet sin venninne fordi hun kun snakket om seg og mannen etter en utroskapssak... Så at denne personen er så ensporet nå er litt rart... Kommenterer alt alle andre putter i munnen, skal ha folk til å måle magemål og lår for å sammenligne, og kommenterer andres myke mager, rumper og hvem som ikke kan låne klær av denne personen lenger i alle fall... Det er seriøst KUN det det handler om... Anonymous poster hash: ac55d...812 Har du tenkt på at vennen din er utrolig stolt av det h*n har klart? Går ut fra at det ikke er snakk om kun 5kg ned! Det er en stor ting og forandre kroppen så pass mye og la nå vennen din være stolt og vise frem sine nye lår!
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2015 #6 Skrevet 22. mai 2015 Hvorfor hadde du behov for å ta med den uvesentlige opplysningen om at din venn har vært på TV? Hadde det ikke holdt med å nevne stort vekttap? Det er ikke akkurat flust med slangprogram fra Norge på titteboksen. Just saying. Anonymous poster hash: 5aac0...618
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2015 #7 Skrevet 22. mai 2015 Ikke uvesentlig i form av at det er det å være i fokus som har blitt litt av greia, var et greia mannfolk før, men høy på seg selv nå, og ja, alle andre er feite slasker. Tror nok ståa hadde vært litt annerledes om personen hadde gått ned på egenhånd, uten masse fokus og hype... Syns bare det er litt trist jeg, men den gamle personligheten dukker kanskje opp igjen... Vi trener sammen, så er ikke det altså, men blir litt mye "se på feita der borte da". Også er det bare måneder siden de var der selv... 😟 ja ja, nok om det , savner bare humoren, spøkene, livsgleden, for akkurat nå er jeg ikke så sikker på om man blir lykkeligere av å bli slank 😟 Anonymous poster hash: ac55d...812
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2015 #8 Skrevet 22. mai 2015 Folk som har levd et liv som overvektig, blir totalt forandret etter masse vektnedgang. Mange blir ovenpå og frekke. Selvfølgelig ikke alle men.... Anonymous poster hash: fd8d3...606
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2015 #9 Skrevet 22. mai 2015 Ikke uvesentlig i form av at det er det å være i fokus som har blitt litt av greia, var et greia mannfolk før, men høy på seg selv nå, og ja, alle andre er feite slasker. Tror nok ståa hadde vært litt annerledes om personen hadde gått ned på egenhånd, uten masse fokus og hype... Syns bare det er litt trist jeg, men den gamle personligheten dukker kanskje opp igjen... Vi trener sammen, så er ikke det altså, men blir litt mye "se på feita der borte da". Også er det bare måneder siden de var der selv... 😟 ja ja, nok om det , savner bare humoren, spøkene, livsgleden, for akkurat nå er jeg ikke så sikker på om man blir lykkeligere av å bli slank 😟 Anonymous poster hash: ac55d...812 Dette er jo helt klassisk.. Anonymous poster hash: 48391...ddb
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2015 #10 Skrevet 22. mai 2015 noen av de som har vært overvektige og endelig blir slanke blir høy på pæra, må ha oppmerksomhet i form av bekreftelse hele tiden og snakker nedsettende om andre for å slippe å minnes om at de selv har vært i de skoene. Har ei tante som ble sånn! Anonymous poster hash: 43bb0...95c
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2015 #11 Skrevet 22. mai 2015 Gi henne ett år..... Anonymous poster hash: f2035...696
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2015 #12 Skrevet 22. mai 2015 Takk for svar, ja jeg skjønner jo t det har skjedd store forandringer. Jeg skal være tålmodig, jeg lover... Stolt da, det er jeg ... Anonymous poster hash: ac55d...812
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2015 #13 Skrevet 22. mai 2015 Det må jo være L! Anonymous poster hash: eeaff...836
Superdolly Skrevet 22. mai 2015 #14 Skrevet 22. mai 2015 Jeg kunne fint ha svart tilbake til en som kommer med slike kommentarer. "Vet du hva, det var ufint av deg å si dette. Jeg blir lei meg og sint når du sier slike ting til meg." Greit nok at hun (?) er stolt av seg selv og sine egne prestasjoner, men vanlig høflighet bør hun vise uansett. Og det å kommentere andres kropp og utseende i negativ retning regner i hvert fall jeg som svært uhøflig.
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2015 #15 Skrevet 22. mai 2015 Jeg hadde nok tatt et par kommentarer, men sånne stygge som " se på feita" det hadde jeg ikke akseptert. Hadde sagt i fra, så fikk personen bli så sur den bare ville. Det er kjempebra at personen har klart å slanke seg og endre livsstil, men man trenger ikke å bli stygg i kjeften. Anonymous poster hash: fd048...e9a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå