Gå til innhold

OK med besteforeldre som nusser babyen på munnen?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Og over hele ansiktet? Syns selv det er ekkelt.. :(

 

Anonymous poster hash: 1534f...a0b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg og barnefar får nuss på munnen av barnet vårt, men vi har sagt til h*n at det er bare mamma og pappa som skal ha det. Synes ikke det er greit at andre gjør det.



Anonymous poster hash: 4c951...d7c
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes ikke det er ok at noen nusser baby på munnen. På kinnet er greit, med mindre de er veldig ekle (røykånde f.eks.). Men nussing på munnen mellom voksne og barn skjer bare på barnets initiativ i min verden, og det gjør jo ikke en baby. Mulig jeg er sær da...



Anonymous poster hash: 2a65b...5fb
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så lenge barnet syns det er greit. Jeg susser mine barn på munn. Tenkte at det var skikkelig unaturlig før jeg fikk egne barn, men nå skjønner jeg greia ☺️ Så så lenge barnet synes det er greit så. Men der går jo også grensa 😉

 

Anonymous poster hash: 3e963...2fd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Maiken og barna

Liker at besteforeldre nusser barna mine og viser kjærlighet. Å nusse på munnen har ikke vært en problemstilling her. Men generelt nusse barnebarna på kinnet, panna, nesa osv.....helt naturlig her

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg nusser ikke barna mine på munnen selv engang, så for meg er det veldig rart at besteforeldrene skal gjøre det....

 

Jeg koser masse med ungene mine, og nusser de på kinnet, på hodet, i panna osv, men ikke på munnen.

 

En ting er at en babymunn ikke er veldig fristende å nusse på bestandig, kan jo være både sikkel og gulp i området ;) , men jeg synes det er rart å nusse folk på munnen jeg da. Mine barn sier at kjærester nusser på munnen, mens andre nusser på kinnet. Sånn er jeg vokst opp og sånn vokser ungene mine opp, det er normalt for meg. Hadde føltes veldig rart da om svigermor kom og insisterte på å kysse på munnen....

 

Nå er mine barn såpass store at de snakker da, og hadde reagert om noen ville kysse de på munnen. 5-åringen holdt på å le seg ihjel en kveld her når jeg skulle nusse henne på kinnet også snudde hun på hodet så jeg traff munnen, hun lo av det i flere dager, at vi hadde nussa på munnen selv om vi ikke var kjærester ;)



Anonymous poster hash: f8745...95a
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi er veldig sussete og kosete i min familie, men jeg hadde ikke likt det .

 

Anonymous poster hash: 993cd...91c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde ikke likt det.

Gjør det ikke selv engang for syns ikke det er naturlig.

Han får masse kyss på kinnet og pannen :)



Anonymous poster hash: 1649d...993
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke greit.. Ingen som har gjort det i min familie heller. De får holde herpesen sin for seg selv. Hehe:-)

 

Anonymous poster hash: 98962...7bd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så lenge det gjøres på barnas premisser.

 

Har aldri hørt om at det er en problemstilling å nusse sine egne barn på munnen før jeg ble medlem her. Diskusjonen har vært oppe flere ganger.



Anonymous poster hash: 1dc31...d87
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Igår hadde jeg besøk av yngste barnebarnet mitt. 2år. Da dem skulle dra ville hun ikke kjøre før hun fikk nusse farmor. Synes det er helt hærlig med barnebarn nusser

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nusser selv barnet mitt på munnen, men ville ikke likt det om besteforeldre gjorde det. Kinn ol. ja, greit, men ikke munnen..



Anonymous poster hash: b4c11...ff2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For meg er det helt naturlig at besteforeldrene nusser barnebarna sine! Såklart må barna selv ønske å få en nuss, men at vi som foreldre gjør det og at besteforeldrene gjør det er da bare helt naturlig. Små barn kan aldri få nok omsorg og kjærlighet!

 

Anonymous poster hash: 09c1d...c41

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man kan gi ganske mye omsorg og kjærlighet uten og måtte kysse og nesten sleike små babyer i ansiktet. En uting! Synes jeg...

 

Anonymous poster hash: 1534f...a0b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Så lenge det gjøres på barnas premisser.

 

Har aldri hørt om at det er en problemstilling å nusse sine egne barn på munnen før jeg ble medlem her. Diskusjonen har vært oppe flere ganger.

 

Anonymous poster hash: 1dc31...d87

Hvordan kan det være på barnas premisser?

Det er jo vi som lærer dem hva som er greit...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

synes det er helt greit, så lenge barnet synes det er okei ,så spiller det ingen rolle hva jeg synes

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Toåringen min kysser både den ene og den andre på munnen. Vet ikke hvem som har lært ham det....Det er ganske våte kyss...

Det er jo på hans eget initiativ, og jeg skjønner ikke hvorfor/hvordan jeg skal hindre ham.

Vokser det nok tidsnok av seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...