Anonym bruker Skrevet 22. mai 2015 #1 Skrevet 22. mai 2015 Vi har vært skånet for uhell, faktisk Men i dag fikk vi telefon om å hente seksåringen på skolen. Hun hadde løpt på et tre, hadde fått kul i panna og blødde neseblod. Da jeg hentet henne på skolen var hun blid som en lerke. Ikke kastet opp og ikke trøtt. Hun er aktiv og leker som før. Har litt vondt i panna, men er ikke smertepåvirket. Da er det kanskje ikke nødvendig å ta kontakt med legevakt? Anonymous poster hash: e5066...9a1
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2015 #2 Skrevet 22. mai 2015 Nei, da hadde jeg ikke gjort det. Det er vel ikke så lett å få hjernerystelse når de slår seg midt i panna heller, sjansen er vel større om de slår seg i tinningen... Jeg fikk en sånn telefon fra skolen jeg også, men sønnen min hadde klart å slenge hodet mellom døra og dørkarmen når noen smelte den igjen så han slo tinningen på begge sider. Han ble svimmel, uvel og kvalm så da ringte jeg lege, men de får jo ikke gjort så mye de heller så lenge det er snakk om en mild hjernerystelse, bare å holde ungen under oppsikt og ringe igjen om det blir forandringer. Så lenge han ikke hadde besvimt og ikke kastet opp ville de ikke ha han inn til sjekk engang... Anonymous poster hash: cf52f...e69
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2015 #3 Skrevet 22. mai 2015 Nei, da hadde jeg ikke gjort det. Det er vel ikke så lett å få hjernerystelse når de slår seg midt i panna heller, sjansen er vel større om de slår seg i tinningen... Jeg fikk en sånn telefon fra skolen jeg også, men sønnen min hadde klart å slenge hodet mellom døra og dørkarmen når noen smelte den igjen så han slo tinningen på begge sider. Han ble svimmel, uvel og kvalm så da ringte jeg lege, men de får jo ikke gjort så mye de heller så lenge det er snakk om en mild hjernerystelse, bare å holde ungen under oppsikt og ringe igjen om det blir forandringer. Så lenge han ikke hadde besvimt og ikke kastet opp ville de ikke ha han inn til sjekk engang... Anonymous poster hash: cf52f...e69 Takk for svar ... og, AU! HI Anonymous poster hash: e5066...9a1
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2015 #4 Skrevet 22. mai 2015 Ikke legevakt tenker jeg. Etter å ha opplevd datteren med hjernerystelse, dog mild iflg legen, så forstår jeg at de andre gangene jeg har vært redd for det, så har dem ikke vært i nærheten av å ha det engang. Man merker rimelig tydelig og godt når de har slått hodet ordentlig. Anonymous poster hash: 2898e...bc8
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2015 #5 Skrevet 22. mai 2015 Takk for svar. Nå sitter hun og tegner og hører på lydbok. Tenker å uansett unngå skjerm.. HI Anonymous poster hash: e5066...9a1
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2015 #6 Skrevet 22. mai 2015 Nei. Ikke legevakt i et slikt tilfelle. Ikke så mye en lege får gjort med en kul i panna. Anonymous poster hash: 44920...5e6
suseduse Skrevet 22. mai 2015 #7 Skrevet 22. mai 2015 Du merker det hvis de får hjernerystelse.. Blir litt sløve og susete.. Men hold øye med henne! Tantungen min på 4 fikk hjernerystelse av å løpe på en lyktestolpe, så fullt mulig!
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2015 #8 Skrevet 22. mai 2015 Takk for svar. Nå sitter hun og tegner og hører på lydbok. Tenker å uansett unngå skjerm.. HI Anonymous poster hash: e5066...9a1 Hvis hun klarer å høre på lydbok, så tviler jeg sterkt på at hun kan hjernerystelse Anonymous poster hash: aa94c...622
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2015 #9 Skrevet 22. mai 2015 Ungen min fikk hjernerystelse etter å ha slått bakhodet i is. Slaget må ikke være mot tinningen. Anonymous poster hash: 43a16...29e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå