Gå til innhold

Hvor ofte nusser dere på barna deres?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Anonymous poster hash: 32376...7ec

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så ofte jeg kan og når 4 åringen syntes det er greit. Spesielt mye nussing rundt barne-tv tid da hun alltid sitter i armkroken min :)

Skulle gjerne nusset enda mer på henne;)

Anonymous poster hash: 23621...e43
Skrevet

Ihvertfall 4-5 ganger om dagen.

God morgen klemmingen, hei-klemmingen når vi ser hverandre igjen om ettermiddagen, litt i forbifarten klemming i løpet av ettermiddagen og til slutt god natt klemmingen. Jeg nusser de alltid på håret, i panna, på kinnet e.l. når vi klemmer.

Eldste på 14 nusser jeg ikke noe særlig på lenger, men et par ganger om dagen får han kos, og når han legger seg om kvelden får han nuss på hodet.

Anonymous poster hash: 1d60a...9da
Skrevet

Når jeg har sjansen ☺☺

Skrevet

Hele tiden. Hvordan det?

Anonymous poster hash: b45ad...308

Skrevet

Masse! Han er bare to, så må kose og klemme mens jeg kan:-)

Anonymous poster hash: d454f...127

Skrevet

Tja... når vi våkner om morgenen (våkner ofte i samme seng siden jeg legger meg inn til ham når han våkner om natten), når vi sier hadet før bhg, når jeg henter i bhg, når vi sier natta og sikkert et par ganger i løpet av ettermiddagen også.

Anonymous poster hash: e1733...c6c
Skrevet

Her glemte jeg å sette på et smilefjes ser jeg :)

HI.

Å nusse litt på barnet / barna er vel for mange den naturligste ting i verden, samtidig som jeg vet / har forstått at noen foreldre finner dette litt unaturlig igjen. - Det er derfor jeg spør:)

HI

Anonymous poster hash: 32376...7ec
Skrevet

Så mye jeg får lov til! :D

Anonymous poster hash: 1bc6b...863

Skrevet

Hele tiden :) Ungene nusser meg på munnen (8 og 4), noe jeg ikke er vant til, men synes er ok så lenge det er de som nusser meg og ikke motsatt (har ingen problemer med at andre nusser sine barn på munnen altså, er bare ikke vant til det hjemmefra). Ellers så nusser og klemmer jeg på dem så mye jeg får lov, regner med det blir fort nok slutt på det, selv om jeg håper de er like kosete noen år til.

Anonymous poster hash: 2be1d...2bc
Gjest Maiken og barna
Skrevet

Masse...i løpet av dagen

Skrevet

Hele tiden. Ikke munnen da, men kinn, nakke, håret 😘 sier også at jeg er glad i dem hver eneste dag. Åtteåringen har heldigvis blitt kosete igjen, han syns selv han var for stor en stund, og da respekterer jeg jo selvsagt det. Men nå er han koseklump igjen. Når ingen ser selvsagt 😝

Anonymous poster hash: a081f...82e

Skrevet

Ca 100 ganger hver dag, minst:)

Anonymous poster hash: 8af9a...087

Skrevet

Hver dag, når de vil :-)

Eldstemann syns det er morsomt å få nattbuss når vi begge lager fiskemunn :-p

Anonymous poster hash: 75a3b...d5e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...