Elina Skrevet 22. mai 2015 #1 Skrevet 22. mai 2015 Jeg kom over en video i går som jeg ikke klarer å få ut av hodet. Har det vært noe om dette i Norske aviser? Kan iallefall ikke huske at det har vært noe stor sak, og det bør jo virkelig bli belyst og komme ut i alle medier. Sykt!
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2015 #2 Skrevet 22. mai 2015 oi.. har aldri tenkt på at det kan være sånn der borte... skulle vært mye mer fokus på det og sikkerhet rundt barna.. Anonymous poster hash: dacfb...934
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2015 #3 Skrevet 22. mai 2015 lurer også på hvem han snakker om.. Anonymous poster hash: dacfb...934
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2015 #4 Skrevet 22. mai 2015 Grusomt. Anonymous poster hash: 325bd...545
smurfis Skrevet 22. mai 2015 #5 Skrevet 22. mai 2015 Jeg kom over en video i går som jeg ikke klarer å få ut av hodet. Har det vært noe om dette i Norske aviser? Kan iallefall ikke huske at det har vært noe stor sak, og det bør jo virkelig bli belyst og komme ut i alle medier. Sykt! Jeg har lest litt om det, kom over det da jeg leste googlet Corey Haim (som jeg forgudet da jeg var 11-12 år). Tragisk, og som Fieldman sier: de har ikke noe valg.
Elina Skrevet 22. mai 2015 Forfatter #6 Skrevet 22. mai 2015 lurer også på hvem han snakker om.. Anonymous poster hash: dacfb...934 Det er flere men en ting som kommer fram ut av det Corey selv har sakt om saken er at det er Charlie Sheen. Han var på settet til filmen Lucas med Haim, der en av voldtektene skjedde. I tillegg så har Fieldman sakt han ikke liker Sheen pga hva han gjør mot andre mennesker og da spesielt hva han har gjort mot folk han kjenner. Han sier videre at Sheen og Haim startet karrieren på omentrent samme tid, og at Haim kjempet resten av livet for å komme seg etter de opplevelsene. Så han har jo gitt rikelige med hint så da er det jo dumt at han ikke går ut med navn for mange tror jo det er Charlie Sheen det er snakk om. Men uansett så er jo dette et utbredt problem og det kommer jo fram mer og mer. Det med Cosby for eksempel, jeg trodde ikke det var mulig, men nå ser jeg litt annerledes på det. Og barnestjerna Michael Eagen (spilte i x-man) har anklaget X-man direktøren Brian Singer for voldtekt og overgrep da han var mellom 15-17år. Eagen måtte gå til sivilt søksmål da politiet ikke gjorde noe med anmeldelsen hans fra år 2000. Han beskylder også Disney TV`s tidligere president David Newman og en som jobber/jobbet høyt i BBC/NBS/FOX Garth Pernsier(eller hvordan det skrives) for det samme. Har iallefall fått meg til å tenke.
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2015 #7 Skrevet 22. mai 2015 Hallo. Verdens mektigste personer er jævlige pedofile drittsekker. Illuminati, the elite, kall det hva dere vil. Alle sier man er dum som tror på konspirasjonsteorier, men nå begynner den grusomme sannheten å bli synlig. Se bare i storbritannia, der flere hundre av kjendisene og politikerne nå er siktet for overgrep og det mistenkes at alle instanser er kjøpt/truet til å dysse det ned. Det står i avisene nå til og med. Ondskapen har blitt så stor at det nå tvinges mer og mer frem i lyset. Anonymous poster hash: 12b8a...b3f
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2015 #8 Skrevet 22. mai 2015 Og ja. Barnestjerner selges til industrien og brukes som leketøy for gamle griser. De fores med narkotika etterhvert sånn at de får et frynsete rykte og pusher en agenda som skal forderve barna våre som ser opp til dem. Verden er grusom, penger og makt er roten til alt vondt. Synes det er forferdelig tungt, men bra at sannheten begynner å komme frem. Er det virkelig noen som tror eliten i verden/filmindustrien/politikken har gode intensjoner? De går over lik så lenge de tjener penger på det. Anonymous poster hash: 12b8a...b3f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå