Gå til innhold

Impulsiv. Flere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er så impulsiv. Går fra én uferdig oppgave til en annen. Må sjekke noe på nett. Tilbake til oppgaven. Så en ny, sjonglerer mellom ting hele tida. Er hjemme. Skulle brette en haug med klær, fant ut at jeg måtte undersøke noe på den nye vogna, og så koke ris, og så tilbake til klærne, tar barneklærne først. Så måtte jeg undersøke noe på nett som jeg kom på, så vaske noe på badet, så tilbake til klærne.

Hvorfor gjør jeg ikke ferdig noe før jeg begynner på noe annet? :P

Anonymous poster hash: 05912...1ba

Videoannonse
Annonse
Gjest Syltebærtyttetøy
Skrevet

Hehe, jeg er helt lik! Litt frustrerende til tider da det tar en eeevighet å fullføre noe som helst ;) Jeg har kommet frem til at jeg kjeder meg for lett, spesielt med slike ting! Holder jeg på med noe jeg virkelig liker (oppussing, tegning osv) da kan jeg sitte i timesvis uten å ende verden rundt meg :)

Skrevet

Hehe, jeg er helt lik! Litt frustrerende til tider da det tar en eeevighet å fullføre noe som helst ;) Jeg har kommet frem til at jeg kjeder meg for lett, spesielt med slike ting! Holder jeg på med noe jeg virkelig liker (oppussing, tegning osv) da kan jeg sitte i timesvis uten å ende verden rundt meg :)

Ja, kanskje det er noe i det :) ! Husarbeid er jo ikke akkurat gøy.. :P

Anonymous poster hash: 05912...1ba

Skrevet

Jeg er akkurat likeens... Jeg MÅ bare sjekke/fikse/hente det jeg kommer på der og da, klarer aldri å vente til jeg er ferdig med det jeg holder på med!

Anonymous poster hash: ed52a...29f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...