Anonym bruker Skrevet 22. mai 2015 #1 Skrevet 22. mai 2015 Kan det passe for en toåring? Har du tips om overnatting eller andre ting, så blir jeg kjempeglad Anonymous poster hash: 85c79...7f8
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2015 #2 Skrevet 22. mai 2015 Vi sov på campingplassen som tilhører parken. Det var fantastisk der! Men det er tidkrevende å kommecseg gjennom hele parken og få med seg alt. Vi fikk desverre med oss alt for få skuespill. Var der i to dager og var nok litt ueffektive fordi det var sydenvarme. Hadde med barn på 2 og 5 år. Toåringen hadde ikke så mye glede av det, sånn egentlig. Anonymous poster hash: be133...742
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2015 #3 Skrevet 22. mai 2015 Ja, har vært der flere ganger. Det er en flott park. Man går fra teaterstykke til teaterstykke og kan se husene til Emil, Puppi, Ronja Røverdatter, Bakkebygtenda etc. Jeg ville nok imidlertid ventet til barnet var rundt tre år. Det er så mye av teaterstykkene så små barn ikke får med seg. Vi var der første gang da vår eldste var tre, selv da var det jo bare Pippi og Emil hun hadde noe forhold til. Ved senere besøk kjenner hun jo Karlson på taket, Madicken, Ronja Røverdatter, Bakkebygrenda etc. Anonymous poster hash: f014c...5fa
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2015 #4 Skrevet 22. mai 2015 En 2åring får nok ikke så stor glede av det Anonymous poster hash: 86758...40a
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2015 #5 Skrevet 22. mai 2015 Kjempefin park! Vi som i telt på den tilhørende campingplassen. Hadde betalt for buffetfrokost i parken slik at vi fikk tidlig inngangg:) Våre unger var 5, 7 og 10. Helt perfekt egentlig. Da hadde da alle et forhold til de aller fleste figurene, de kunne følge med på forestillingene og snakke med karakterene som går rundt i parken. Jeg vil anse en 2-åring som for liten da det meste i parken dreier rundt forestillingene. Anonymous poster hash: 2e7a8...5d9
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2015 #6 Skrevet 22. mai 2015 Kjempe fin park å gleder meg til minstemann blir litt eldre å vi kan dra tilbake. Jenta vår var 2 1/2 år å hadde mye glede av det, men ho var vel litt over middels stor Pippi og Emil fan. Man bør ha litt kjennskap til historiene og karakterene for å få noe utbytte. Vi lå på campingen som tilhørte og den var knallfin for store og små. Anonymous poster hash: bd9b5...8bb
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2015 #7 Skrevet 22. mai 2015 Det er så fantastisk at jeg ikke har ord for det. Det var et eventyr for hele familien. Men jeg ville ventet til at barnet har et forhold til Astrid Lindgren. Datteren vår på fem kjente igjen alle karakterene, husene, historiene osv, og det var det som gjorde det mest magisk. Selv gikk jeg helt i barndommen når jeg kom til Nangijala og fikk se Kirsebærsdalen. Jeg ble utrolig rørt over å komme dit. Vi reiser dit igjen i år. Datteren min sa: "Det er greit at vi reiser tilbake til Astrid Lindgrens verden, mamma. jeg vet at det betydde mye for deg" :D Anonymous poster hash: 981d2...732
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2015 #8 Skrevet 22. mai 2015 Høres så fantastisk ut. Har aldri hørt om Astrilindgrens-land før dette innlegget, men tenker nå å ta en tur i sommer:) Anonymous poster hash: c93cf...c11
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2015 #9 Skrevet 22. mai 2015 Er det langt å kjøre fra Oslo?hva koster det i parken?noe billige steder og bo der? Anonymous poster hash: 0c89e...64f
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2015 #10 Skrevet 22. mai 2015 Dette høres jo fantastisk ut! Men er det velig langt...? Forslag til stopp på veien som kan gjøre reisen litt mer hyggelig? Anonymous poster hash: 2e211...d96
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2015 #11 Skrevet 22. mai 2015 Det er langt for de fleste. Det kan være greit med et stopp f.eks i Gøteborg. Anonymous poster hash: 2e7a8...5d9
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2015 #12 Skrevet 22. mai 2015 Har ikke vært der, men har hørt mye bra! Men jeg har unger på 5 og 2, så tenker vi venter et par år. Anonymous poster hash: e31af...4b1
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2015 #13 Skrevet 22. mai 2015 alv.se Anbefaler Oxgården, der bodde vi sist vi var der. Funker fjell. Kjempeflott park, og man trenger minst to dager. Ville ikke dratt med barn under 3-4 år, man bør ha lest en god del av bøkene for å ha godt utbytte, ev. sett filmene. Anonymous poster hash: af815...0eb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå