Gå til innhold

Når kommer burt's bees produktene tilbake i salg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skulle hatt ny badeolje til jentungen

Anonymous poster hash: 21344...e5d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Når de finner alternativer til sitt helesefarlige innhold.

Anonymous poster hash: 76d24...f78
Skrevet

Hæ, er det helsefarlig? Må jeg hive leppestiften min?

Skrevet

Nei! Det var ett stoff i produktene som ETT barn reagerte på og da ble det oppslag i media og fjerning av produktene... Har selv ett eksembarn som reagerer på diverse. Løper da ikke til media for det. BurtBurt's bees var absolutt det beste for eksembarnet mitt

Anonymous poster hash: df1f3...f3f

Skrevet

Var det ikke disse produktene som skulle være naturlige da??? 😱 mister troa på slike produkter jeg.. Roper høyt om hvor naturlig alt er.. Slikt som forever også. Sikkert proppet med masse helseskadelige stoffer 😁 æsj..

Anonymous poster hash: 1df75...3a1

Skrevet

Nei! Det var ett stoff i produktene som ETT barn reagerte på og da ble det oppslag i media og fjerning av produktene... Har selv ett eksembarn som reagerer på diverse. Løper da ikke til media for det. BurtBurt's bees var absolutt det beste for eksembarnet mitt

At eksembarnet ditt tåler badeoljen er helt urelevant. Badeoljen inneholder ett av de aller verste allergiframkallende stoffene som finnes + parfyme, de ble tatt for dette og har åpenbart trukket produktet sitt. 

Skrevet

Sønnen min fikk eksem av produktene, så det er nok mer enn ett tilfelle.

Skrevet

At eksembarnet ditt tåler badeoljen er helt urelevant. Badeoljen inneholder ett av de aller verste allergiframkallende stoffene som finnes + parfyme, de ble tatt for dette og har åpenbart trukket produktet sitt.

Qa

Produktene er naturlige, lukten kommer fra naturlige dufter fra blomster og planter. Deriblant limonene som du sikter til som kan være allergifremkallende. Det er ikke direkte tilsatt da, ca 0,001 % er limonene. Dette er svært vanlig i mange produkter, bl.a. helt vanlig tannkrem.

Anonymous poster hash: 68d57...3ad

Skrevet

Det som kom litt dårlig frem i media er at apotekene er pålagt å ha norsk etiketter/innholdsfortegnelse, det aktuelle apotek hadde oversatt naturlig parfyme med parfymfri.

Anonymous poster hash: 68d57...3ad

Skrevet

Kjøpte alt fra dem da jeg fikk barn.. Jeg tålte ikke lukten da jeg luktet på det og alt ble kastet. Kan ikke tenke meg å bruke noe som lukter så vanvittig sterkt på ungen min.

Anonymous poster hash: 8ba1e...11f

Skrevet

Jeg bruker sjampoen på mitt eget hår og baby sjampoen, badeoljen og sinksalven dems på barna. Da jeg spurte på apoteket så svarte hun at pga at noen hadde klagd på at etiketten var misvisende - altså parfymefri, så måtte alt trekkes tilbake til de hadde rettet opp i dette. Kunne ikke svare på når det kommer tilbake. Limonene er tilsatt i mange produkter. Noen reagerer på det, andre ikke. Det KAN være allergifremkallende men er ikke giftig. (Ihvertfall ikke i så små mengder)

Skrevet

Begge mine reagerte på bodylotionen, samt badeoljen. Jeg trodde ikke at det var det som var problemet siden de er "naturlige", men kastet produktene etter testen på tv. Nå er begge fine i huden igjen. Aldri mer Burts Bees!!!

Anonymous poster hash: d9793...f12
Skrevet

De inneholdy et stoff som var sterkt allergifremkallende.

Og de sier jo at de er parfymefri og allergivenlige

Anonymous poster hash: e6362...4fd

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...