Gå til innhold

Vil på vanngym

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk tips fra jordmor pga bekkenplager, er 16/17 uker på veg. Men jeg tør ikke gå i badedrakt! Eller bikini. Etter førstemann ble født ser jeg ikke bra ut, dvs kroppen er normal, men magen er unormal. Fått et skikkelig heng. Og gravidmagen er ikke så stor at det gjør opp for det enda :)

Hvis du er i svømmehallen, tenker du over sånt? Hvis du ser en dame i badedrakt, som ikke har fin kropp? (Mage). Har sååå store komplekser.

Anonymous poster hash: be96d...3fc

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, det tenker jeg ikke på. Det er mulig jeg ser det, men det betyr like lite som hårfarge, størrelsen på puppene eller andre ting.

Anonymous poster hash: f6db4...edf
Skrevet

Nei tenker jeg ikke på:) kos deg du:)

Skrevet

Jeg har jobbet mange år i svømmehall.

Jeg kan love deg en ting, det er mange rare kropper og folk har ofte nok med sitt.

Du skiller deg ikke ut.

Anonymous poster hash: a881d...428

Skrevet

Ok. Da kjører jeg på ;)

Skrevet

Nei det tenker jeg ikke på, har mer enn nok med å gjemme min egen kropp. Og det regner jeg ned mange andre har og. Det verste er jo de åpne dusjene

Anonymous poster hash: c2ccd...dc2
Skrevet

Nei det tenker jeg ikke på, har mer enn nok med å gjemme min egen kropp. Og det regner jeg ned mange andre har og. Det verste er jo de åpne dusjene Anonymous poster hash: c2ccd...dc2

Ja, aner ikke hvordan dusjene er, men hvis folkene virker ok, så driter jeg vel i om de ser meg uten klær. Men håper jo det er båser :P

Skrevet

Nei det tenker jeg ikke på, har mer enn nok med å gjemme min egen kropp. Og det regner jeg ned mange andre har og. Det verste er jo de åpne dusjene Anonymous poster hash: c2ccd...dc2

Ja, aner ikke hvordan dusjene er, men hvis folkene virker ok, så driter jeg vel i om de ser meg uten klær. Men håper jo det er båser :P

Jøss, beklager at jeg tråkket deg på tærne

Anonymous poster hash: c2ccd...dc2

Skrevet

Ja, aner ikke hvordan dusjene er, men hvis folkene virker ok, så driter jeg vel i om de ser meg uten klær. Men håper jo det er båser :PAnonymous poster hash: be96d...3fc

Jøss, beklager at jeg tråkket deg på tærne Anonymous poster hash: c2ccd...dc2
...hæ? Du virker overfølsom.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...