Anonym bruker Skrevet 22. mai 2015 #1 Skrevet 22. mai 2015 Sønnen min skulle i dag, dag nr 10, fjernet to sting I bakhodet etter et kutt. Er det farlig å vente til mandag, altså dag 13? Anonymous poster hash: d3558...e1a
soleia Skrevet 22. mai 2015 #2 Skrevet 22. mai 2015 Kan hende sit dei litt fastare, men det er ikkje farleg
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2015 #3 Skrevet 22. mai 2015 Hvis du skal fjerne det på legekontoret er det ikke åpent på mandag da.... Pinse... Men det går bra å vente. Arret kan bli styggere om du venter lengre da, men det er ikke så farlig om arret ikke kommer til å synes. Anonymous poster hash: 6c941...ac0
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2015 #4 Skrevet 22. mai 2015 Arret er under masse hår😁. Skal se om moren min får tatt han med seg. Anonymous poster hash: d3558...e1a
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2015 #5 Skrevet 22. mai 2015 Farlig er det ikke. Men han KAN få infeksjon i stingene om de blir sittende i for lenge. Dumt å vente helt til tirsdag syns jeg. Hilsen spl. Anonymous poster hash: efec1...516
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2015 #6 Skrevet 22. mai 2015 Kan du ikke bare fjerne dem selv? Kutt ved knuten og napp ut. Anonymous poster hash: 25218...d60
Gjest Maiken og barna Skrevet 22. mai 2015 #7 Skrevet 22. mai 2015 Kan du ikke bare fjerne dem selv? Kutt ved knuten og napp ut. Anonymous poster hash: 25218...d60 Ville virkelig ikke gjort.
FanteGuri Skrevet 22. mai 2015 #8 Skrevet 22. mai 2015 Ville fjernet stengene etter 10 dager. Kan bli vanskeligere og vondere hvis man venter.
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2015 #9 Skrevet 22. mai 2015 Bare fjern dem selv. Kjapt og greit! Anonymous poster hash: 22c2a...aa7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå