Gå til innhold

Noen sykepleiere her?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Sønnen min skulle i dag, dag nr 10, fjernet to sting I bakhodet etter et kutt. Er det farlig å vente til mandag, altså dag 13?

 

Anonymous poster hash: d3558...e1a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan hende sit dei litt fastare, men det er ikkje farleg :)

Skrevet

Hvis du skal fjerne det på legekontoret er det ikke åpent på mandag da.... Pinse... Men det går bra å vente. Arret kan bli styggere om du venter lengre da, men det er ikke så farlig om arret ikke kommer til å synes. 



Anonymous poster hash: 6c941...ac0
Skrevet

Arret er under masse hår😁. Skal se om moren min får tatt han med seg.

 

Anonymous poster hash: d3558...e1a

Skrevet

Farlig er det ikke. Men han KAN få infeksjon i stingene om de blir sittende i for lenge. Dumt å vente helt til tirsdag syns jeg. Hilsen spl.

 

Anonymous poster hash: efec1...516

Skrevet

Kan du ikke bare fjerne dem selv? Kutt ved knuten og napp ut.

 

Anonymous poster hash: 25218...d60

Gjest Maiken og barna
Skrevet

Kan du ikke bare fjerne dem selv? Kutt ved knuten og napp ut.

 

Anonymous poster hash: 25218...d60

Ville virkelig ikke gjort.

Skrevet

Ville fjernet stengene etter 10 dager. Kan bli vanskeligere og vondere hvis man venter.

Skrevet

Bare fjern dem selv. Kjapt og greit!

 

Anonymous poster hash: 22c2a...aa7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...