Anonym bruker Skrevet 22. mai 2015 #1 Skrevet 22. mai 2015 Jeg synes Norge har en utrolig fin låt, men har den vinnersjanser? Jeg likte også låten fra Estland: https://www.youtube.com/watch?v=zWACbw3cqW0 Har du noen favoritter? Anonymous poster hash: ecf16...9df
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2015 #2 Skrevet 22. mai 2015 Og så heter jo ikke den internasjonale finalen MGP da, men pytt :-) Anonymous poster hash: ecf16...9df
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2015 #3 Skrevet 22. mai 2015 Jeg vet ikke, ser ikke sangene før i morgen ser det utelukkende fordi det er dårlige sanger jeg kan skratre av. God underholdning! Anonymous poster hash: 54130...76b
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2015 #4 Skrevet 22. mai 2015 Spania eller Italia Anonymous poster hash: d943d...aca
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2015 #5 Skrevet 22. mai 2015 Jeg liker Storbritannia, jeg. Men jeg har forstått det sånn at det ikke er noe man sier høyt Anonymous poster hash: 4ebff...1bf
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2015 #6 Skrevet 22. mai 2015 Jeg liker Storbritannia, jeg. Men jeg har forstått det sånn at det ikke er noe man sier høyt Hvorfor ikke? Anonymous poster hash: ecf16...9df
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2015 #7 Skrevet 22. mai 2015 Sverige vinner. Anonymous poster hash: eecc9...2ef
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2015 #8 Skrevet 22. mai 2015 Tipper Sverige vinner Anonymous poster hash: 9dbca...20d
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2015 #9 Skrevet 22. mai 2015 Nei, Sveriges bidrag er for glatt. Refrenget er bare irriterende om man har hørt det et par ganger. Anonymous poster hash: ecf16...9df
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2015 #10 Skrevet 22. mai 2015 Likte godt Sverige og Spania sine bidrag 😊 Anonymous poster hash: 934ce...9c7
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2015 #11 Skrevet 22. mai 2015 Aner meg at Sverige vil gjøre det bra.. Men! Er det jeg som suger i geografi eller har Australia blitt en del av Europa nå? Hva skjer? Hvorfor er de med i ESC??? Anonymous poster hash: 90277...892
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2015 #12 Skrevet 22. mai 2015 Jeg synes musikken er så rævva at noe må gjøres for at jeg skal orke å se på... Så jeg og noen venninner har pleid (hvis det passer - noe det dessverre ikke gjør i år) å gjøre omtrent dette: vi tar den helt ut!! Pynter oss, lager egne skjemaer med karakterer for antrekk, fremføring og låta 😄 Champis og annet drikke, evnt også noe mat hører med. Kjempegøy, god stemning!! Norge vinner selvfølgelig ALLTID når vi oppsummerer...😄😝 I år ser jeg nok ikke, da det som sagt ikke passet for noen av oss å samle oss. Det er mannen veldig forbøyd med, så blir film og god mat isteden. Anonymous poster hash: b18a4...334
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2015 #13 Skrevet 22. mai 2015 Aner meg at Sverige vil gjøre det bra.. Men! Er det jeg som suger i geografi eller har Australia blitt en del av Europa nå? Hva skjer? Hvorfor er de med i ESC??? Anonymous poster hash: 90277...892 Australia har en viss tilhørighet til Storbritania gjennom British Commonwelth, sjekk for eksempel hvem som er dronning der 😊 Anonymous poster hash: a23c4...f3d
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2015 #14 Skrevet 22. mai 2015 Sverige er elendig. Fatter ikke hvorfor den får så mye oppmerksomhet. Synes faktisk Norge er finest. Anonymous poster hash: 380be...608
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2015 #15 Skrevet 22. mai 2015 Aner meg at Sverige vil gjøre det bra.. Men! Er det jeg som suger i geografi eller har Australia blitt en del av Europa nå? Hva skjer? Hvorfor er de med i ESC??? Anonymous poster hash: 90277...892 Australia har en viss tilhørighet til Storbritania gjennom British Commonwelth, sjekk for eksempel hvem som er dronning der 😊 Anonymous poster hash: a23c4...f3d Joa... Men fant de ut det først nå, siden det er først nå i 2015 de får være med? Helt personlig syns jeg det blir litt feil, Australia er jo et eget kontinent... Oh well... Spennende blir det lell Anonymous poster hash: 90277...892
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2015 #16 Skrevet 22. mai 2015 Hørte den norske første gang i dag. Den var helt tragisk i MGP sammenheng. Man vet jo hvilke type sanger som vinner, hvorfor må man da lage sånt som man blir deppa av?:-) å at alle skal høres ut som Adele for tiden er helt uaktuelt i lista mi., Anonymous poster hash: 620c6...e6e
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2015 #17 Skrevet 22. mai 2015 Russland eller Norge- fordi dette er fenomenale sanger i en helt annen klasse enn alt det andre rælet. Belgia sitt bidrag er forsåvidt også bra. Anonymous poster hash: 282de...2c3
Mathias07 Skrevet 22. mai 2015 #18 Skrevet 22. mai 2015 Australia er vel med i år pga at ECT har 60 års jubileum og denne konkurransen har vært veldig populært Australia i mange år.
Superdolly Skrevet 22. mai 2015 #19 Skrevet 22. mai 2015 Vel, jeg liker den norske låta men jeg håper inderlig den ikke vinner. Sist Norge vant kuttet de jo ut distriktsnyhetene og gud-vet-hva for å spare penger sånn at de skulle få råd til å holde finalen. Jeg synes dette sirkuset har blitt for voldsomt og for dyrt. Morsomt at Norge er i finalen, men topp ti (og ikke førsteplassen) holder lenge.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå