Gå til innhold

MGP - hvem vinner?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Og så heter jo ikke den internasjonale finalen MGP da, men pytt :-)



Anonymous poster hash: ecf16...9df
Skrevet

Jeg vet ikke, ser ikke sangene før i morgen ;) ser det utelukkende fordi det er dårlige sanger jeg kan skratre av. God underholdning!

 

Anonymous poster hash: 54130...76b

Skrevet

Spania eller Italia

 

Anonymous poster hash: d943d...aca

Skrevet

Jeg liker Storbritannia, jeg. Men jeg har forstått det sånn at det ikke er noe man sier høyt ;)

 

Anonymous poster hash: 4ebff...1bf

Skrevet

Jeg liker Storbritannia, jeg. Men jeg har forstått det sånn at det ikke er noe man sier høyt ;)

 

 

Hvorfor ikke?

 

Anonymous poster hash: ecf16...9df

Skrevet

Sverige vinner.

 

Anonymous poster hash: eecc9...2ef

Skrevet

Tipper Sverige vinner

 

Anonymous poster hash: 9dbca...20d

Skrevet

Nei, Sveriges bidrag er for glatt. Refrenget er bare irriterende om man har hørt det et par ganger.



Anonymous poster hash: ecf16...9df
Skrevet

Likte godt Sverige og Spania sine bidrag 😊

 

Anonymous poster hash: 934ce...9c7

Skrevet

Aner meg at Sverige vil gjøre det bra..

 

Men! Er det jeg som suger i geografi eller har Australia blitt en del av Europa nå? Hva skjer? Hvorfor er de med i ESC???

 

Anonymous poster hash: 90277...892

Skrevet

Jeg synes musikken er så rævva at noe må gjøres for at jeg skal orke å se på... Så jeg og noen venninner har pleid (hvis det passer - noe det dessverre ikke gjør i år) å gjøre omtrent dette: vi tar den helt ut!! Pynter oss, lager egne skjemaer med karakterer for antrekk, fremføring og låta 😄 Champis og annet drikke, evnt også noe mat hører med. Kjempegøy, god stemning!! Norge vinner selvfølgelig ALLTID når vi oppsummerer...😄😝

 

I år ser jeg nok ikke, da det som sagt ikke passet for noen av oss å samle oss. Det er mannen veldig forbøyd med, så blir film og god mat isteden.

 

Anonymous poster hash: b18a4...334

Skrevet

Aner meg at Sverige vil gjøre det bra..

 

Men! Er det jeg som suger i geografi eller har Australia blitt en del av Europa nå? Hva skjer? Hvorfor er de med i ESC???

 

Anonymous poster hash: 90277...892

Australia har en viss tilhørighet til Storbritania gjennom British Commonwelth, sjekk for eksempel hvem som er dronning der 😊

 

Anonymous poster hash: a23c4...f3d

Skrevet

Sverige er elendig. Fatter ikke hvorfor den får så mye oppmerksomhet.

Synes faktisk Norge er finest.



Anonymous poster hash: 380be...608
Skrevet

 

Aner meg at Sverige vil gjøre det bra..

 

Men! Er det jeg som suger i geografi eller har Australia blitt en del av Europa nå? Hva skjer? Hvorfor er de med i ESC???

 

Anonymous poster hash: 90277...892

Australia har en viss tilhørighet til Storbritania gjennom British Commonwelth, sjekk for eksempel hvem som er dronning der 😊

 

Anonymous poster hash: a23c4...f3d

Joa... Men fant de ut det først nå, siden det er først nå i 2015 de får være med? :P

Helt personlig syns jeg det blir litt feil, Australia er jo et eget kontinent...

Oh well... Spennende blir det lell ;)

 

Anonymous poster hash: 90277...892

Skrevet

Hørte den norske første gang i dag. Den var helt tragisk i MGP sammenheng. Man vet jo hvilke type sanger som vinner, hvorfor må man da lage sånt som man blir deppa av?:-) å at alle skal høres ut som Adele for tiden er helt uaktuelt i lista mi.,

 

 

Anonymous poster hash: 620c6...e6e

Skrevet

Russland eller Norge- fordi dette er fenomenale sanger i en helt annen klasse enn alt det andre rælet. Belgia sitt bidrag er forsåvidt også bra.

 

Anonymous poster hash: 282de...2c3

Skrevet

Australia er vel med i år pga at ECT har 60 års jubileum og denne konkurransen har vært veldig populært Australia i mange år.

Skrevet

Vel, jeg liker den norske låta men jeg håper inderlig den ikke vinner. Sist Norge vant kuttet de jo ut distriktsnyhetene og gud-vet-hva for å spare penger sånn at de skulle få råd til å holde finalen. Jeg synes dette sirkuset har blitt for voldsomt og for dyrt.

 

Morsomt at Norge er i finalen, men topp ti (og ikke førsteplassen) holder lenge.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...