Gå til innhold

kronisk skjedebetennelse . Råd, desperat!

Anbefalte innlegg

Skrevet

To ganger har jeg vært hos gynekologen som sier jeg har dette. Jeg er sååå lei av den utfloden og lukten som følger med. Gi meg råd og kan jeg bli kvitt det?

Anonymous poster hash: 53279...e9a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde ikke gynekologen noen råd? Uff, føler med deg!

Anonymous poster hash: 6f1a7...3f6

Skrevet

Kutt ut sukker i dietten kanskje?

Når vi skal gi deg råd er det forresten kjekt å nevne hva du har prøvd tidligere. 

Anonymous poster hash: 4803e...568
Skrevet

Kutt ut sukker og gjær om du ikke har prøvd det.

Hvilken type kur får du?

Eneste som funker på meg er både piller og vagitorier. Og forebygge med ecovag stort sett hele tiden. Vær nøye på å ikke bruke såpe og syntetiske stoffer mot huden.

God bedring. Det kan være et slit å bli kvitt om man først får det for enkelte av oss. Jeg har hatt det to ganger allerede i år.

Skrevet

Hun sa bare eddikvann. Funket ikke noe særlig. Ikke fått noen andre råd.. jeg har ikke prøvd så mye. Kun vivag bortsett fra dEt. Har lite sukker I kostholdet mitt også.. blir sprø av dette. Takker for alle tips jeg får av dere!

Gjest Syltebærtyttetøy
Skrevet

Kanskje du trenger en runde med flagyl? Ikke sikkert du ble skikkelig kvitt det første gangen..

God bedring og lykke til :)

Skrevet

Bruker du noen form for olje som glidemiddel?

Isåfall kan det være årsaken. Vi har et "vannbasert" rensesystem nedentil, og oljer/fettstoffer vil tette igjen porene.

Dette vil igjen føre til at slimhinnene får problemer med å rense seg selv og å opprettholde den naturlige bakteriefloraen.

God bedring :)

Anonymous poster hash: 8c442...d76
Skrevet

Bruker ingen olje eller noe sånt. Hvor får man kjøpt flagg? Blir så glad for alle rådene jeg får. Kanskje jeg endelig blir kvitt det ☺

Skrevet

Takk. Har gått med dette I flere år og gynokologen sier bare at jeg har det og ingenting mer. Og nå er jeg lei og frustrert .

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...