Gå til innhold

Aldri medisinsk abort igjen


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Etter en MA gikk jeg igjennom en abort ved hjelp av Cytotec tabletter. Aldri igjen. Om jeg skal være så uheldig å oppleve en MA igjen blir det kirurgisk. Maken til smerter skal jeg lete lenge etter. Måtte bare få det ut!

 

Anonymous poster hash: 27a7d...655

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er helt forferdelig! Jeg var på ultralyd i uke 12 og fikk vite at den lille ikke ble mer enn 9 uker. Jeg fikk time på sykehuset dagen etterpå og måtte ta medisinsk abort. Det var en skikkelig ekkel opplevelse, men noen har det sikkert værre enn andre.. Nå fant jeg ut for ett par dager siden at jeg har blitt gravid igjen😊 ( er 3mnd siden jeg tok medisinsk abort)

 

Leit og høre at du og har mistet, håper alt går bra neste gang 😊😊😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med ny spire! Vi prøver igjen senere. Andre gang vi mister på 5 måneder.

 

Anonymous poster hash: 27a7d...655

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Enig 😢 jeg lå på sykehuset med cytotec tabletter i 4 dager. Endte med utskrapning likevel. Hvis det skulle bli MA igjen (krysser fingrene for at det ikke skjer) så håper jeg på utskrapning med en gang.

 

Anonymous poster hash: 61412...5e6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Signerer denne, dette var helt grusomt å gjennomgå! Nå gjorde eg dette hjemme, hadde fått beskjed om at det ville komme kraftige smerter, men eg trodde eg skulle dø altså!

 

Anonymous poster hash: 1f789...6f0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...