Gå til innhold

er dere trange der nede?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er 29 år.født 3 barn. Når eg tar en finger inn i sjeden og kniper til så strammer de rundt fingeren min. Har heller ikke vert plaget med urinlekasjer verken under eller etter fødsler. Kan spring Hoppe og holde meg uten å gå på toalett i flere timer. Er eg heldig eller er dette normalt? Vennindene mine klager på skvetting og at de ikke kan jogge eller hoppe på trampoline fks.. så bare lurer?? ☺

Anonymous poster hash: ae614...3b5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har aldri hatt problemer med skvetten eller lekkasjer.. Vet ikke om det har med strammet i vagina? Har født to barn, en stjernekikker og en med vakuum, så burde jo være videt ut litt 😂

Anonymous poster hash: 354b7...b6c

Skrevet

Ingen problem med underlivet.

Er så heldig og fått mye sterkere og bedre orgasmer etter fødslene :)

Skrevet

Jeg kan ikke springe og hoppe, nei, da skvetter jeg. Men jeg kan likevel gripe om en finger/gripe om mannens penis med skjedemusklene. Det er stramt der nede og jeg har kontroll over musklene, men skvetter likevel. Det er liksom flere "sett" med muskler, og i følge urologen har jeg trent mye, men ikke på rett måte når det gjelder å begrense urinlekkasje.

Egentlig tror jeg det til en viss grad er genetisk. Mamma klagde over urinlekkasje fra hun var i 40-årene, og jeg vet at mormor også var plaget.

Anonymous poster hash: c2956...169

Skrevet

Det har jeg ikke testet, men er helt normal tror jeg:p !!!!

Anonymous poster hash: 1d201...5d6

Skrevet

Jeg har ingen lekkasjer av noe slag, aldri hatt problemer med noe som helst av det slaget (og jeg er usikker på om det har noe å si med hvor trang en er i vagina, men heller noe med bekkenbunnsmuskulaturen å gjøre), men det varierer hvor trang jeg er... Det strammer alltid når jeg stikker en finger inn, men ikke alltid like mye (uten å knipe). Det varierer også når jeg kniper, hvor godt det strammer. Jeg vet ikke hvorfor det varierer sånn... 

Anonymous poster hash: 9f7a2...1b4
Skrevet

For trang har flere sagt faktisk..

Er like trang som før fødselen.

Anonymous poster hash: 5a761...d1d

Skrevet

Tja, har ingen problemer med lekkasje e.l men den forandret seg en del etter tredjemann...

Men jeg kjenner jeg har blitt videre når jeg og mannen har sex. Mannen har aldri kommentert det, men han bruker mye lenger tid på å komme etter vi fikk sistemann. Jeg prøver å ta knipeøvelser, men det hjelper ikke.

Noe som vet om noe annet som kan hjelpe? En slik ball kanskje?

Anonymous poster hash: 85ea6...64f

Skrevet

Aldri noen lekkasjer her.

Tror jeg er helt normal der nede. Foretrekker penis i normal størrelse, og ikke for stor. Og de som har sex med meg er fornøyde og kommer raskt.

Anonymous poster hash: 7cc77...53b
Skrevet

Jeg er videre enn før, det merker jeg både ved sex og tampongbruk. Hvis jeg stikker inn en finger, kjenner jeg jo bevegelse mot fingeren når jeg strammer, men direkte stramt er det ikke rundt én finger. Med to, derimot blir det stramt. I følge gynekologen er det ganske så normalt der nede. Jeg lekker litt ved stress, altså hvis jeg får et plutselig nyseanfall eller noe, men det er ikke et stort problem. Skjer ikke daglig. 

Anonymous poster hash: 3d0e3...735
Skrevet

Om man lekker har ikke alltid sammenheng med musklene der nede... Jeg har svært gode muskler i følge utallige gyn. På sykehuset, men er likevel operert for lekkasje. Lekkasje kommer gjerne av at urinrøret "henger" litt, og det løftes tilbake på plass med et bånd under operasjonen.

Hvor kåt man er påvirker skjedens elastisitet. Om jeg ikke er kåt kan det være vanskelig å få en eneste finger inn, men om jeg er skikkelig klar kan mannen fiste meg. Etter orgasmen trekker skjeden seg sammen igjen og blir som normal.

Anonymous poster hash: 3e5cf...d6a

Skrevet

Da får jeg være motvekt i denne tråden da. Jeg lekker ikke, har gjort knipeøvelser riktig hele tiden, men selv nå 5 år etter fødsel er det ikke trangt nei, kjenner det om jeg strammer, men er mykt, og sikkert plass til tre-fire fingre uten motstand... Men funker fint altså, jeg klager ikke og ikke mannen heller...

Anonymous poster hash: 8a6d0...334

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...