Anonym bruker Skrevet 21. mai 2015 #1 Skrevet 21. mai 2015 Vil dere fortelle meg hvordan dere reagerer? Mistenker jeg har fått det "/ Anonymous poster hash: 22abd...715
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2015 #2 Skrevet 21. mai 2015 Soving. Hosting. Nysing. Harking. Kremting. Tårer. Utslett og kløe av mat (kryssallergier blir alltid verre for meg i pollensesongen). Ekstrem kløe i øyne og nese og hals. Tette lunger, dårligere kondis. Tror det var de viktigste tinga. Anonymous poster hash: c8251...a8d
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2015 #3 Skrevet 21. mai 2015 Pottetett og "tørr" nese, men mye snørr (unnskyld detaljer). Jeg klør i nesa, halsen og øyne (røde øyne også), føles som jeg er tørr i halsen og sliter litt med pusten (men har også astma, så kanskje litt naturlig). Anonymous poster hash: 4d3b0...cc0
Leirha Skrevet 21. mai 2015 #4 Skrevet 21. mai 2015 Det er mange måter en kan reagere på, en av de vanligste er jo forskjølelse.Det vil si at en selv avskriver det som forskjølelse.Nysing, renende nese, kløing i hasen, tretthet osv.Selv har jeg ekstrem nysing, sånn serienys på 5-8 ganger etterhverandre.Tett i nesen, kløing i ansiktet og tetthet og pusteproblemer.Når gresset kommer, så blir jeg hoven og rød i øynene, og det kjennes ut som jeg har sand i dem.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå