Anonym bruker Skrevet 21. mai 2015 #1 Skrevet 21. mai 2015 Sønnen min på straks fem år har veldig trang forhud. Legen kommenterte det da guttungen hadde fått nyrebekkenbetennelse (de trodde først det var smerter i penis), og jeg ser det jo selv! Det er helt umulig å trekke den tilbake, blir ikke litt åpning engang og de gangene han får litt "stiv" penis sier han at han har flis i tissen, så det er tydeligvis vondt. Legen sa jeg skulle ta kontakt om et års tid om det ikke hadde endret seg. Men når er det vanlig at forhuden skal kunne trekkes tilbake? Og om han må gjøre noe med det- hva gjøres? Takker for svar Anonymous poster hash: f7b00...585
førskolelæreren Skrevet 21. mai 2015 #2 Skrevet 21. mai 2015 Hei. Min gutt måtte lage snitt - dette i full narkose på sykehuset. Du får tilbud om omskjæring eller snitt. Han var ekstremt trang. 2 år da han ble operert.
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2015 #3 Skrevet 21. mai 2015 Vi er under utredning nå. Gutten er fem. Fikk i første omgang kortisonsalve som vi smører på morgen og kveld, samtidig som vi prøver å tøye litt. Skal tilbake på kontroll. Er det ikke bra blir det snitting. Anonymous poster hash: 28871...d6a
førskolelæreren Skrevet 21. mai 2015 #4 Skrevet 21. mai 2015 Ja vi fikk også salve - men det hjalp ingenting. Men vi måtte vente 3 måneder på time på sykehuset - dere bør ikke drøye altfor lenge. Alt tar sånn tid i dette landet..
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2015 #5 Skrevet 21. mai 2015 Takk for svar Ja, vi har også fått en krem som vi skal bruke og "tøyer", men det rikker seg ikke. Får så vondt av han også.. Legen mente at det kom så fin stråle når han tisser at det mest sannsynlig skulle gå seg til, men hvor lenge skal man vente og når pleier forhuden å bli "normal"? Hi Anonymous poster hash: f7b00...585
førskolelæreren Skrevet 21. mai 2015 #6 Skrevet 21. mai 2015 Legen som utførte snittet sa at forhuden hadde grodd inn i penishodet. Legen måtte skrape og det ble skikkelig sår stakkars lillegutten :-( Rundt den alderen bør jo forhuden være løs slik at den kan dras tilbake? Det at gutten har vondt er jo nok i seg selv spør du meg?
førskolelæreren Skrevet 21. mai 2015 #7 Skrevet 21. mai 2015 Vi ventet ikke lenge. Han fikk infeksjob under forhuden - så fikk vi pencilin og krem. Etter to ukee ble han noe bedre men klagde på vondt / kunne gråte når han tisset. Jeg dro til legen og ba om henvisning til sykehuset. Vi måtte vente på operasjonen i 3 mnd - men er glad jeg gikk tim fastlegen min og ba om henvisnigen raskt!
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2015 #8 Skrevet 22. mai 2015 Jeg har også en sønn som har slitt med det samme, han ble til slutt omskjært. Men vi fikk løs litt av forhuden etter litt behandling ved å bruker en 10 ml sprøyte med saltvann, som vi bruker noen ganger. Anonymous poster hash: 46282...60f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå