Anonym bruker Skrevet 21. mai 2015 #1 Skrevet 21. mai 2015 En far legger ut bilde på sosiale medier av seg og datter (ca 10 år) der de kysser på munnen? Anonymous poster hash: 9a49b...082
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2015 #2 Skrevet 21. mai 2015 Vel... Jeg synes generelt ikke noe om å legge ut bilder av barn på sosiale medier, men at far og datter "nusser" på munnen ser jeg ikke noe galt i. Anonymous poster hash: 68b10...424
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2015 #3 Skrevet 21. mai 2015 Ikke greit. Stakkars barn.... Anonymous poster hash: 4be7f...154
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2015 #4 Skrevet 21. mai 2015 Jeg og tenker stakkars barn... Anonymous poster hash: 9a49b...082
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2015 #5 Skrevet 21. mai 2015 Jeg tenker ikke stakkars barn, men nussing på munnen mellom barn og foreldre er ikke naturlig for meg, så jeg hadde ikke synes det var søtt for å si det sånn. Anonymous poster hash: f6b93...49e
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2015 #6 Skrevet 21. mai 2015 Ja, syns det var litt rart.... Men hva gjør man? lite å få gjort med det liksom... Anonymous poster hash: 9a49b...082
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2015 #7 Skrevet 22. mai 2015 Ja, syns det var litt rart.... Men hva gjør man? lite å få gjort med det liksom... Anonymous poster hash: 9a49b...082 Du kan rapportere det, om det hjelper vet jeg ikke da Anonymous poster hash: a4a0e...c15
Pobie Skrevet 22. mai 2015 #8 Skrevet 22. mai 2015 Jeg ser ikke noe problem med det. I mange kulturer er det helt vanlig med en nuss på munnen som hilsen og mellom nære venner og familie. Mannen har slektninger som nusser han på munnen og klemmer han hver gang de møtes (eldre damer). Jeg liker det ikke personlig, men hadde ikke reagert i det hele tatt på et slikt bilde.
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2015 #9 Skrevet 22. mai 2015 Jeg ser ikke noe problem med det. I mange kulturer er det helt vanlig med en nuss på munnen som hilsen og mellom nære venner og familie. Mannen har slektninger som nusser han på munnen og klemmer han hver gang de møtes (eldre damer). Jeg liker det ikke personlig, men hadde ikke reagert i det hele tatt på et slikt bilde. Mener du at det er vanlig i norsk kultur også? For da vanker vi i ulike sirkler. Jeg har opplevd det i Latin-Amerika mellom foreldre og barn, men ikke her. Syns det er smakløst på facebook. Men ikke sjokkerende. Anonymous poster hash: a2e08...28d
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2015 #10 Skrevet 22. mai 2015 Kommer helt an på om barnet har samtykket til at bildet ble delt offentlig. Et barn på 10 år bør samtykke til at bilder av barnet blir publisert, og særlig intime bilder. Om barnet ikke har samtykket så er det utidig. Anonymous poster hash: e1a71...e32
rytme Skrevet 22. mai 2015 #11 Skrevet 22. mai 2015 DET hadde jeg aldri tenkt at var ok. Bilder på sosiale medier er ok. Sussing er ok. Men ikke bilder av sussing på sosiale medier. Jeg mener at det er ganske åpenbart noe som barnet vil synes er flaut i fremtiden og kanskje kan bli ertet for. Selvfølgelig er det mye en tenåring vil synes er flaut og foreldre kan ikke og bør ikke unngå alt. Men noe så åpenbart som dette......... Det bør en hver forelder innse at ikke er ok.
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2015 #12 Skrevet 22. mai 2015 Tenker at det er lett for barnet å bli mobbet dersom det blir snappet opp av noen med de hensikter. Både nå og i senere tid. Anonymous poster hash: 8baa1...686
Pobie Skrevet 22. mai 2015 #13 Skrevet 22. mai 2015 Jeg ser ikke noe problem med det. I mange kulturer er det helt vanlig med en nuss på munnen som hilsen og mellom nære venner og familie. Mannen har slektninger som nusser han på munnen og klemmer han hver gang de møtes (eldre damer). Jeg liker det ikke personlig, men hadde ikke reagert i det hele tatt på et slikt bilde. Mener du at det er vanlig i norsk kultur også? For da vanker vi i ulike sirkler. Jeg har opplevd det i Latin-Amerika mellom foreldre og barn, men ikke her. Syns det er smakløst på facebook. Men ikke sjokkerende. Anonymous poster hash: a2e08...28d Nei, det mener jeg ikke. Bare svarte på om jeg ville reagert på det, og det ville jeg ikke, siden jeg er vant til det fra andre kulturer. Tydeligvis mener denne faren og datteren at dette er normal oppførsel. Hva er problemet med bildet? At det ble lagt ut bilde av et barn og vi ikke vet om hun samtykket til at bildet ble lagt ut? I så fall lever dere utenfor den normale verden. ALLE vennene mine som har barn legger ut bilder av dem stadig vekk. Går ikke en dag uten. Er problemet at de susset? I så fall, hvorfor? Mistenker vi alle menn for å være overgripere, bare fordi de viser at de er glade i barna sine? Hadde det vært et problem hvis det var en klem, hun satt på fanget, eller han holdt hånden hennes? Jeg forstår rett og slett ikke hva som skal være problemet her. Jeg susser absolutt ingen på munnen utenom mannen min, det er ikke vanlig i min familie, men jeg har sett det ofte nok til at jeg ikke reagerer på det lenger.
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2015 #14 Skrevet 22. mai 2015 Helt normalt med nuss på munnen mellom foreldre og barn Anonymous poster hash: 884c1...a7a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå