Anonym bruker Skrevet 21. mai 2015 #1 Skrevet 21. mai 2015 -Hun nekter å komme i dåpen til barnebarnet fordi hun ikke kjenner de andre gjestene. -hun vil gi dåpsgaven etter dåpen. Greit det men jeg får ikke lov å si til noen hva datteren min får av henne. Dette har ingen noe med. Hvis folk spør kan jeg da ikke si at det er hemmelig?! -hun nekter å møte svigers fordi hun ikke kjenner min mann godt nok. Vel, hun nektet å møte han de første tre årene vi var sammen, vi fikk ikke komme på besøk og nå ses vi en sjelden gang når det passer henne. Likevel klager hun til folk at hun ikke har fått møte svigerforeldrene mine. Logisk. -klager konstant på alt jeg gjør. Det siste nå et at vi skal til Spania med barnet. Man kan da ikke ta med så små barn på ferie i varmen er hennes argument pluss at han ikke vil få sove der. Barnet er 7mnd. - jeg fikk besøk 17mai av ei venninne som bor 5t unna.Da klaget hun over at hun ikke fikk sett barnet i bunad. Jeg sa vi kunne komme til henne, barnebarnet, jeg, mannen og min venninne. Nei det gikk ikke. Likevel var det dårlig gjort når alle hennes venninner tilbringe dagen med sine barnebarn. - hun har ingen til å hjelpe henne med å reparere eller pusse opp ting hjemme. De andre har som hun sier "hjelpsomme barn". Jeg og mannen pluss min bror sa vi kunne hjelpe henne, ble enige om en dato som passet oss i forhold til jobb og barn. Det ente med at min mor ble sint for dato skylle hun bestemme. Hun er pensjonert å hjemme alle dager hele året. Jeg blir så lei. Prøver å besøke henne en gang hver uke/hver andre uke men også det er feil (for sjelden).Hvis vi skal dit kan vi aldri bli i to timer, da må vi være der i 8t ellers er det galt. Lord!!!!!! Anonymous poster hash: 07a67...447
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2015 #2 Skrevet 21. mai 2015 DET ER FORRESTEN MIN MAMMA DET ER SNAKK OM. Hi Anonymous poster hash: 07a67...447
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2015 #3 Skrevet 21. mai 2015 Min mann ser henne en sjelden gang. Det passer ofte ikke å sees hvis han har mulighet til å bli med. Jeg og barnebarnet reiser oftere. Hun vet når min mann jobber å planlegger ut i fra det... Anonymous poster hash: 07a67...447
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2015 #4 Skrevet 21. mai 2015 Kan det være at hun begynner å bli dement og dermed mistenksom? Eller har hun en psykisk lidelse? Det høres ut som hun strever med angst og eller dårlig selvtillit/depresjon.. ikke lett det der:/ Anonymous poster hash: 16fe5...262
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2015 #5 Skrevet 21. mai 2015 Kan det være at hun begynner å bli dement og dermed mistenksom? Eller har hun en psykisk lidelse? Det høres ut som hun strever med angst og eller dårlig selvtillit/depresjon.. ikke lett det der:/ Anonymous poster hash: 16fe5...262 Du har helt rett med at hun har dårlig selvtillit. Mistenksom har hun vært i alle år. Naboer som følger med på alt hun gjør osv, alt nytt er farlig fordi hun føler seg overvåket.Litt smått paranoid til tider. Slitsomt. Hi Anonymous poster hash: 07a67...447
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2015 #6 Skrevet 21. mai 2015 Har hun alltid vært slik? Dersom dette er i løpet av siste årene bør dere vurdere en demenstest! Er det bare slik hun er - gjør deg selv en tjeneste og IKKE bruk energi på slikt! Steng ørene og lev livet ditt Anonymous poster hash: ce547...cf9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå