Anonym bruker Skrevet 21. mai 2015 #1 Skrevet 21. mai 2015 Han snakker generelt negativt om mange ting jeg gjør. Mener jeg Roter ( rot for han er at det ligger noen ting på gulvet her og der før barnets liggetid) jeg rydder alltid på slutten av kvelden. Han mener det er min feil når barnet ikke vil sove... Og nå.. I kveld sa han: det itriterer meg sinnsykt at du er sykepleier. Med kveldsvakter og jobbing røde dager ødelegger du familielivet. Hva tenker dere om dette? Hbs vil han jeg skal gjøre med dette.. Skifte yrke? Føler meg så liten... Anonymous poster hash: 741a9...915
sug lut Skrevet 21. mai 2015 #3 Skrevet 21. mai 2015 Det du kan gjøre med det er å gjøre det klart for ham at du skifter mann før du skifter yrke og personlighet.
førskolelæreren Skrevet 21. mai 2015 #4 Skrevet 21. mai 2015 Herregud for ett vesen av en mann!? Hørtes ut som en sytekopp. Få orden på ham!
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2015 #5 Skrevet 21. mai 2015 Høres ikke ut som en kjernekar dessverre. Er han så mye mer ryddig selv? Jeg kan forstå at han synes det ikke er ideelt st du må jobbe helger og helligdager, men det synes vel du er like kjipt. Men det er jo ikke bare å skifte yrke av den grunn hvis du trives ellers. Men dersom det likevel er et stort problem, finnes det jo sykepleierjobber hvor man ikke jobber turnus. F.eks på poliklinikker. Anonymous poster hash: f129b...d7e
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2015 #6 Skrevet 21. mai 2015 Skift heller ut fyren! Min samboer irriterte seg også over yrket mutt (sykepleier) jobbet kvelder,helger,røde dager og netter. Følte jeg aldri så barnet og samboer egentlig. Men er du lei av turnus så kan du søke deg over til dagsTilling. Det gjorde jeg nå i vinter. Man-fre 8-15.30 fri alle helger og røde dager ☺☺ Anonymous poster hash: 19e20...0ea
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2015 #7 Skrevet 21. mai 2015 Skift heller ut fyren! Min samboer irriterte seg også over yrket mutt (sykepleier) jobbet kvelder,helger,røde dager og netter. Følte jeg aldri så barnet og samboer egentlig. Men er du lei av turnus så kan du søke deg over til dagsTilling. Det gjorde jeg nå i vinter. Man-fre 8-15.30 fri alle helger og røde dager ☺☺ Anonymous poster hash: 19e20...0ea Ikke så lett å skifte ut 😔 få Stillinger og Føler ofte stillingene deles ut internt. Jeg føler meg bare generelt lite satt pris på og aT han sier Dette om yrket mitt Sårer. Anonymous poster hash: 741a9...915
Virginia. Skrevet 21. mai 2015 #8 Skrevet 21. mai 2015 Spør hva han har tenkt å bidra med for at familielivet skal fungere.
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2015 #9 Skrevet 21. mai 2015 Spør hva han har tenkt å bidra med for at familielivet skal fungere. Ifølge han pusser han opp for oss hele tiden. Han mener f.eks denne helgen har alle normale familier langhelg.. Mens han må være hjemme med baret vårt fred og lørd kveld da jeg jobber. Dette irriterer han. Jeg ødelegger visst for et normalt familieli. selv om det er jeg som jobber 100% og bringer/ henter barnet hver dag. Leker med barnet og legger det hver dag, mens han endten jobber lenge eller pusser opp. Familie prioriteres lite for tiden generelt, vettfall fra hans side. Anonymous poster hash: 741a9...915
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2015 #10 Skrevet 21. mai 2015 Trodde sykepleiere var alle menns store drøm Anonymous poster hash: a316c...77d
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2015 #11 Skrevet 21. mai 2015 Når jobber turnus må man finne seg en mann som er mann og ikke et barn. Han kan ikke være avhengig av å ha deg hjemme til en hver tid. Anonymous poster hash: 47998...643
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2015 #12 Skrevet 21. mai 2015 Høres ut som x'en min hahaha ! Anonymous poster hash: 8c4f8...315
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2015 #13 Skrevet 21. mai 2015 Han skylder på at du ødelegger familielivet med å jobbe, også er han sur for å måtte være hjemme fredag og lørdag kveld med barnet? Hva ville han heller gjort da? Vært ute på farten mens du satt hjemme istedet? For det er jo ikke noe mer et familieliv det heller da i hans øyne, og han bruker det kun som en unnskyldning for det han egentlig er sur over - å være bundet til hjemmet! Anonymous poster hash: 70801...a2a
Hjertefru Skrevet 21. mai 2015 #14 Skrevet 21. mai 2015 Når jobber turnus må man finne seg en mann som er mann og ikke et barn. Han kan ikke være avhengig av å ha deg hjemme til en hver tid. Anonymous poster hash: 47998...643 Signerer!Dette høres veldig ugreit ut. Som du selv sier er det ikke enkelt å skaffe seg dagjobb som sykepleier. Foreslå et han skaffer seg en bedre lønnet jobb slik at du kan slippe å jobbe så mye. Her jobber både jeg og mannen turnus, og vi har absolutt et familieliv. Greit nok at det ikke er A4, kan være vanskelig å etablere rutiner ift barna og sånt men sånn er det for veldig mange, og slett ikke bare sykepleiere. Mener å ha lest at jobbing på ubekvemme tider blir mer og mer vanlig i samfunnet.
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2015 #15 Skrevet 21. mai 2015 Skift heller ut fyren! Min samboer irriterte seg også over yrket mutt (sykepleier) jobbet kvelder,helger,røde dager og netter. Følte jeg aldri så barnet og samboer egentlig. Men er du lei av turnus så kan du søke deg over til dagsTilling. Det gjorde jeg nå i vinter. Man-fre 8-15.30 fri alle helger og røde dager ☺☺ Anonymous poster hash: 19e20...0ea Ikke så lett å skifte ut 😔 få Stillinger og Føler ofte stillingene deles ut internt. Jeg føler meg bare generelt lite satt pris på og aT han sier Dette om yrket mitt Sårer. Anonymous poster hash: 741a9...915 Har du prøvd da? Jeg sa det samme selv men tok en sjanse og fikk jobb. ble ferdig utdannet i 2013 så hadde flaks ☺ kjør på! Du må jo prøve. Anonymous poster hash: 19e20...0ea
Leirha Skrevet 21. mai 2015 #16 Skrevet 21. mai 2015 Skjifte mann.. Ihvefrtfall ikke skift yrke.For en lusen kar da, rakke ned på deg på den måten, hersketeknikk much eller??
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2015 #17 Skrevet 22. mai 2015 Han snakker generelt negativt om mange ting jeg gjør. Mener jeg Roter ( rot for han er at det ligger noen ting på gulvet her og der før barnets liggetid) jeg rydder alltid på slutten av kvelden. Han mener det er min feil når barnet ikke vil sove... Og nå.. I kveld sa han: det itriterer meg sinnsykt at du er sykepleier. Med kveldsvakter og jobbing røde dager ødelegger du familielivet. Hva tenker dere om dette? Hbs vil han jeg skal gjøre med dette.. Skifte yrke? Føler meg så liten... Anonymous poster hash: 741a9...915 Mannen din er en egoistisk dust som vil ha deg til barnevakt når han selv har fri, så han kan gjøre mer av det HAN liker. Ville ikke ha skiftet jobb for å tilfredsstille ham. Anonymous poster hash: 4eded...483
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2015 #18 Skrevet 22. mai 2015 Takk for svar.. Fikk nesten ikke sove oæi natt jeg. Han gir meg en ekkel følelse i magen.. Han er i bunn og grunn nok sur fordi han blir knyttet hjemme mwd barnet og ikke får gjort noe hjemme. Som han selv sier så klikker han av å gå hjemme uten å få gjort noe. Han rakker ned på at jeg tjener for lite. At turnusen min gjør at han ikke kan ha vakttelefon og tjene ekstra penger. Min feil!! Det er også jeg som skrev om at han ble sint fordi jeg måtte ha tidlig ferie ettersom jeg er ny i jobben.Han ble forbanna og truet med å dra i går da barnet vårt ikke ville sove... Han er 3 år og prøver seg selvfølgelig av og til med " sulten" må tisse osv.. Sånn gjør jo barn av og til.. Ting går ikke knirkefritt med legging alltid - det ble et rabalder uten like.. Det var min feil at barnet ikke la seg fint med en gang... Han mener jeg ikke er streng nok. Jeg følger en fast rutine.. Men alle dager er forskjellige, vertfall med så små barn. Han går og offer seg hele dagen... Sukker tungt. Leter etter feil. Kommenterer alt han kan. Men sex? Ja, det skal han få.. Ellers blir han om mulig enda surere. Nå tenker dere hva jeg gjør med en mann som behandler meg som dritt? Jeg ser på barnet vårt og kan ikke se for meg at det skal ha det stabilt og godt med han.. Livredd for at han skal få 50% ettersom barnet nå er 3 år? Er ikke sjansen større da? Han er når det kommer til det store intereddert i seg selv om det han vil gjørE. Han elsker barnet uten tvil og er en kjekk og engasjert pappa når han vil.. Men han blir irritabel når han må ha barnet for lenge alene for det hindrer hans oppleggg/ plan for huset . Eks. Han har også uttalt at han må drikke litt hver helg fordi han kjeder seg. Kjeder seg? Det er kjedelig for han med familieliv. Jeg er så ufattelig lei meg. Han velger å være drømmemann av og til og så bryter han meg ned. Anonymous poster hash: 741a9...915
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2015 #19 Skrevet 22. mai 2015 Eh, og du tror han vil ha 50% når han allerede får nok av ungen ungen? Slutt med unnskyldningene, gjør det rette. (Dump ham, hvis du ikke skjønte det) Anonymous poster hash: 4632c...72e
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2015 #20 Skrevet 22. mai 2015 Eh, og du tror han vil ha 50% når han allerede får nok av ungen ungen? Slutt med unnskyldningene, gjør det rette. (Dump ham, hvis du ikke skjønte det) Anonymous poster hash: 4632c...72e Dere får det ofte til å høres så lett ut. Et brudd går ut over mange... Barnet elsker oss begge og har det trgt nå. Jeg ser henne hver dag. Hva om han får 50% - han har sagt han kommer til å kreve det ved et evt brudd. Vi har trodd alt fine stunder også og de varierer så sinnsykt fort, alt etter hvilken dagsform han er i. For meg virker det som han kan ha en depresjon? Men han nekter å gå til lege... Jeg blir så lei meg når han angriper meg på ting jeg ikke kan få gjort noe med. Tro meg jeg har vært på nippet mange ganger, men så ser jeg på barnet.. Og prøver litt til.. Ønsker så sterkt at vi skal være en familie. Tenk ferier og jul... Grusomt. Han får meg også til å tenke om det er min feil? Er jeg virkelig så udugelig... Har jeg valgt totalt feil yrke.. Det går ut over han. Men innerst inne vet jeg at mange jobber i turnusyrker.. Kan ikke tenke meg mange har hatt denne samtalen. De respekterer og gjør det beste ut av situasjonen Anonymous poster hash: 741a9...915
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2015 #21 Skrevet 22. mai 2015 for min del så høres det ut som psyker deg ned.<br />det ringer flere alarmklokker hos meg!<br /><br />kontakt familievern kontoret og be om et møte med dem, i første omgang alene. legg frem situasjonen til<br />terapeuten du får og be om råd veiledning til hvordan du kan gå frem.<br />de kan også svare mer konkret på hans muligheter til å få 50/50 deling.<br /><br />legg deg en plan for hvordan du kan komme deg bort fra han, med barnet. bruk venner om han ikke har klart jaget bort alle, du har ikke sagt noe om det men jeg misstenker han prøver isolere deg?<br /><br />jeg personlig har ikke tro på at dette forholdet kan bli bra. for hver ting han kommer gjennom med så vil han gå lenger neste gang.<br /><br />snakker dessverre av erfaring Anonymous poster hash: df35c...d14
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2015 #22 Skrevet 22. mai 2015 En mann som "klikker" om han må ha barnet for mye alene og må drikke hver helg fordi familieliv er så kjedelig kan da ikke ha 50/50! Det er ikke anbefalt med 50/50 for barn under skolestart så en rett vil ikke dømme til det. Men det beste er jo å bli enig utenfor rettssalen. Søseren min hadde en mann som var like sjarmererende som din, han forlangte 40% da de gikk fra hverandre. Jeg tror det gikk 2 mnd så orket han ikke mer. Bare det å følge opp at barna hadde det de skulle i barnehagen synes han ble for slitsomt. Nå har han vanlig samvær, annenhver helg og en kveld i uka... Du kan ihvertfall ikke fortsette å bo med en mann som behandler deg så respektløst. Dra han med deg på familivernkontoret så han skjønner du mener alvor. Enten må han snu på den egoistiske væremåten sin eller du går fra han! Anonymous poster hash: fcdae...276
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2015 #23 Skrevet 22. mai 2015 Når ungen vokser opp med ei dørmatte til mor ER det faktisk så lett å gå. Du er jo bare patetisk som blir, ungen kommer ikke til å takke deg for at det må bo med den dritten av en far mer enn nødvendig. Anonymous poster hash: 4632c...72e
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2015 #24 Skrevet 22. mai 2015 Når ungen vokser opp med ei dørmatte til mor ER det faktisk så lett å gå. Du er jo bare patetisk som blir, ungen kommer ikke til å takke deg for at det må bo med den dritten av en far mer enn nødvendig. Anonymous poster hash: 4632c...72e Hadde han vært slik hele tiden hadde det vært lettere. Han har Opp og nedturer. Han stresser mye på jobb og ds blir det verre. Jeg vet bare at hvis jeg holder ut kan jeg håpe på det blir som før igjen... Går jeg mister jeg dette. Og jeg mister familien min 😔 Anonymous poster hash: 741a9...915
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2015 #25 Skrevet 22. mai 2015 Når ungen vokser opp med ei dørmatte til mor ER det faktisk så lett å gå. Du er jo bare patetisk som blir, ungen kommer ikke til å takke deg for at det må bo med den dritten av en far mer enn nødvendig. Anonymous poster hash: 4632c...72e Hadde han vært slik hele tiden hadde det vært lettere. Han har Opp og nedturer. Han stresser mye på jobb og ds blir det verre. Jeg vet bare at hvis jeg holder ut kan jeg håpe på det blir som før igjen... Går jeg mister jeg dette. Og jeg mister familien min 😔 Anonymous poster hash: 741a9...915 Du mister ikke familien, bare den drittsekken av en mann. Og det er jo strengt tatt ikke noe tap. Anonymous poster hash: 864f5...2dc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå