Anonym bruker Skrevet 21. mai 2015 #1 Skrevet 21. mai 2015 Jeg er stor. Stor mage, store lår, stor rumpe. Hvordan bikini bør jeg ha da? Anonymous poster hash: c787a...68b
overlord Skrevet 21. mai 2015 #2 Skrevet 21. mai 2015 Kommer an på hva du mener med stor. Jeg syns man ser større ut når man prøver å gjemme seg bort i sånne truser som går til over navlen. På store kropper er det fint med truser som er breie i linningen og løsemidler i strikken så de ikke lager valker. Og en enkel bh uten rysjer og innlegg. Ensfarget er ofte bra.
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2015 #3 Skrevet 21. mai 2015 Vet ikke hva du bør ha, men jeg har hatt noen fra Triumph som jeg liker. Anonymous poster hash: 14817...efe
kråkemamma Skrevet 21. mai 2015 #5 Skrevet 21. mai 2015 Du må ha en bikini du føler deg bra i Jeg er 172 og 110 kg og bryr meg mitt i den feite ræva mi om hva de andre syns om bikinien min Jeg kjøper på change.
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2015 #6 Skrevet 21. mai 2015 Anbefaler deg å gå på noe annet enn kjedebutikker som H&M, Cubus osv. I fjor var jeg på en liten undertøysbutikk og kjøpte en utrolig fin bikini som passet til meg (som og har noen kilo for mye). Det er dyrere enn på kjedebutikkene, men verdt synes jeg. Jeg tror du rett og slett bare må gå å prøve, jeg prøvde flere før jeg fant min. Ikke kjøp på nett Anonymous poster hash: 5da61...529
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2015 #7 Skrevet 22. mai 2015 Har kjøpt på Change de siste årene. Hi Anonymous poster hash: c787a...68b
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2015 #8 Skrevet 22. mai 2015 Hvordan bikini? Virkelig??? HVILKEN bikini... Anonymous poster hash: 619d8...8a8
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2015 #9 Skrevet 22. mai 2015 Jeg føler meg mere vel med sort bikiniskjørt. Anonymous poster hash: 6b75b...08b
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2015 #10 Skrevet 22. mai 2015 Jeg er som deg og brukte tankini i fjor. Dekker magen og jeg føler meg litt mer vell... Anonymous poster hash: d590c...9fb
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2015 #11 Skrevet 22. mai 2015 Hvordan bikini? Virkelig??? HVILKEN bikini... Anonymous poster hash: 619d8...8a8 Er det et merke? Anonymous poster hash: c787a...68b
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2015 #12 Skrevet 22. mai 2015 Jeg sverger til badedrakt med et lite skjørt på. Jeg veier 67 kilo, men føler meg ikke vel i bikini etter fødslene, samme hvor mye jeg trener. Da ble en slik badedrakt redningen- jeg synes til og med den virker slankende. Anonymous poster hash: 7e20c...a10
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2015 #13 Skrevet 22. mai 2015 Jeg er selv overvektig, og passer på at bikinien er i riktig størrelse, sånn så ikke det blir valker som tyter ut, eller at det ser ut som puppene er på vei ut. Jeg har diger rompe, passer på å da ha en hipster som skjuler det meste av rumpa. Anonymous poster hash: 47619...43c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå