Anonym bruker Skrevet 21. mai 2015 #1 Skrevet 21. mai 2015 Kanskje tenkte litt på barna dere setter til verden i stede for å tenke på dere selv... "Fått meg ny kjæreste, så jeg bare MÅÅÅÅÅ ha barn med denne mannen også"... Barna det går utover! Trist Anonymous poster hash: 84763...076
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2015 #2 Skrevet 21. mai 2015 Død og pine. Hytt og vær. Halvsøsken er ikke farlige. Anonymous poster hash: 5c46f...c15
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2015 #3 Skrevet 21. mai 2015 Barn har veldig godt av søsken uansett om det er halvsøsken eller ikke! Så jeg får ikke dårlig samvitighet for å få ett barn med en ny mann. Anonymous poster hash: b9866...021
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2015 #4 Skrevet 21. mai 2015 Jaja. Jeg er et sånnt barn som ble sendt i hytt og gevær. Og jeg har fire søsken, men ikke alle har samme mamma og pappa. Jeg 'DÆVVA' ikke av det, altså. Anonymous poster hash: a8d11...9d0
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2015 #5 Skrevet 21. mai 2015 stakkars deg som ikke vet hva du snakker om !!!!!! jeg vokste opp med skilte foreldre,INGEN skader på meg, de skilte seg når jeg var 2 år og bodde 50/50 hos hver Anonymous poster hash: a674b...4f6
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2015 #6 Skrevet 21. mai 2015 Enig, stakkars barn. Veldig mange som får psykiske vansker og traumer av skilsmisse med alt det fører med seg. Selvom mange også klarer seg betyr ikke det at det helt i orden og likt for alle Anonymous poster hash: e1e84...053
førskolelæreren Skrevet 21. mai 2015 #7 Skrevet 21. mai 2015 Det hadde vært verre om alle disse barna bodde sammen med to kranglefanter! Jeg ser bare flinke og pliktippfyllende skile foreldre som vil det beste for sine barn! Og ikke minst MANGE blide barn som gleder seg tim å bli hentet!
Gjest Maiken og barna Skrevet 21. mai 2015 #8 Skrevet 21. mai 2015 Jaja. Jeg er et sånnt barn som ble sendt i hytt og gevær. Og jeg har fire søsken, men ikke alle har samme mamma og pappa. Jeg 'DÆVVA' ikke av det, altså. Anonymous poster hash: a8d11...9d0 Er målet bare å overleve?
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2015 #9 Skrevet 21. mai 2015 Problemet er vel sjelden samlivsbruddene i seg selv, ei heller nye barn. Derimot er det problematisk at en del neper - rikelig demonstrert her inne - ser ut til å parre seg med første hankjønn som vifter med kuken, og vips har lille Leander en ubrukelig pappa og en tafatt mamma, så han blir passe skadet allerede før de går fra hverandre, og deretter i rikelig monn fordi foreldrene selvfølgelig ikke samarbeider bedre som skilte enn de gjorde som gifte. Anonymous poster hash: 5c46f...c15
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2015 #10 Skrevet 21. mai 2015 Problemet er vel sjelden samlivsbruddene i seg selv, ei heller nye barn. Derimot er det problematisk at en del neper - rikelig demonstrert her inne - ser ut til å parre seg med første hankjønn som vifter med kuken, og vips har lille Leander en ubrukelig pappa og en tafatt mamma, så han blir passe skadet allerede før de går fra hverandre, og deretter i rikelig monn fordi foreldrene selvfølgelig ikke samarbeider bedre som skilte enn de gjorde som gifte. Anonymous poster hash: 5c46f...c15 Du sa det du! Her inne ser jeg like mye fornektelse som på den tragiske antibarnevernsiden på Facebook. "Neida, barna synes det er SÅ stas med skilte foreldre, å bli sendt hit og dit og få stefamilienedlemmer i eninga, de kunne ikke hatt det bedre! Har mamma det bra er allting godt må vite!" Anonymous poster hash: bdd34...d27
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2015 #11 Skrevet 22. mai 2015 Død og pine. Hytt og vær. Halvsøsken er ikke farlige. Anonymous poster hash: 5c46f...c15 Hytt og pine er et helt vanlig uttrykk her jeg bor Anonymous poster hash: 93da1...b6a
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2015 #12 Skrevet 22. mai 2015 Død og pine. Hytt og vær. Halvsøsken er ikke farlige. Anonymous poster hash: 5c46f...c15 Hytt og pine er et helt vanlig uttrykk her jeg bor Anonymous poster hash: 93da1...b6a Det er en helt vanlig feil i hele Norge, og sosiolekten vil ha mye mer å si enn dialekten. Det er like fullt feil. Anonymous poster hash: 5c46f...c15
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2015 #13 Skrevet 22. mai 2015 Død og pine. Hytt og vær. Halvsøsken er ikke farlige. Anonymous poster hash: 5c46f...c15 Hytt og pine er et helt vanlig uttrykk her jeg bor Anonymous poster hash: 93da1...b6a Det er en helt vanlig feil i hele Norge, og sosiolekten vil ha mye mer å si enn dialekten. Det er like fullt feil. Anonymous poster hash: 5c46f...c15 Hva så, spiller det noen rolle? Anonymous poster hash: 93da1...b6a
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2015 #14 Skrevet 22. mai 2015 Død og pine. Hytt og vær. Halvsøsken er ikke farlige. Anonymous poster hash: 5c46f...c15 Hytt og pine er et helt vanlig uttrykk her jeg bor Anonymous poster hash: 93da1...b6a Det er en helt vanlig feil i hele Norge, og sosiolekten vil ha mye mer å si enn dialekten. Det er like fullt feil. Anonymous poster hash: 5c46f...c15 Hva så, spiller det noen rolle? Anonymous poster hash: 93da1...b6a Nei, ikke så lenge man syns det er OK å bli oppfattet som uvitende. Anonymous poster hash: dbe81...6eb
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2015 #15 Skrevet 22. mai 2015 Død og pine. Hytt og vær. Halvsøsken er ikke farlige. Anonymous poster hash: 5c46f...c15 Hytt og pine er et helt vanlig uttrykk her jeg bor Anonymous poster hash: 93da1...b6a Det er en helt vanlig feil i hele Norge, og sosiolekten vil ha mye mer å si enn dialekten. Det er like fullt feil. Anonymous poster hash: 5c46f...c15 Hva så, spiller det noen rolle? Anonymous poster hash: 93da1...b6a Nei, ikke så lenge man syns det er OK å bli oppfattet som uvitende. Anonymous poster hash: dbe81...6eb Haha, er du litt høy på deg selv Anonymous poster hash: 93da1...b6a
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2015 #16 Skrevet 22. mai 2015 Vel, hvis det er mye å forholde seg til, så kan jeg se tanken din. Samtidig er det ingen fasit på hva som passer den enkelte. Jeg feks, har en på 10 år, og vi har vært alene i alle år. Det var ikke mitt valg, og far er i bildet annenhver helg. Barnet selv snakker veldig mye om søsken. For far er det ikke aktuelt, og jeg begynner å få dårlig tid. Skulle det likevel skje innen 2-3 år, så er det innenfor. Jeg har ny kjæreste, men vi bor ikke sammen, og den eneste kjæresten jeg har hatt etter jeg fikk barn. Jeg har snakket mye med barnet om dette med søsken og barnet er også klar over at dersom det skulle skje en da, så er det med en annen pappa, og at barnet reiser til sin pappa annenhver helg. Min kjæreste er allerede en god rollemodell for barnet og når vi flytter sammen, vil han også få en annen rolle siden alle bor under samme tak. Anonymous poster hash: a5c1b...000
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2015 #17 Skrevet 22. mai 2015 For de fleste barn, så er det vel bedre at foreldre skiller seg, en at de skal leve med krangling daglig. Og det er da flere som venter flere år med å få barn sammen, og får det med en flott mann. Men så skjer ting, og forholdet fungerer ikke. Jeg var selv sammen med barnefar i 10 år, vi var gift. Og jeg var sikker på at bedre mann og far kunne jeg ikke finne. Så endret alt seg, han forandret seg totalt. Og den endringen kom ikke før etter 8 år, da var jeg gravid med minste. Nå har ikke jeg fått barn med noen ny, og har heller ikke planer om det. Men mine barn har det bedre nå, enn hvordan de hadde hatt det, hvis jeg skulle fortsatt å bo med faren deres. Men selvfølgelig det beste hadde vært at han aldri endret seg, at vi hadde klart å samarbeide, ha det bra sammen, og fortsatt var sammen i dag. Anonymous poster hash: 08fac...9c8
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2015 #18 Skrevet 22. mai 2015 Mitt barn blir også "sendt hit og dit i hytt og pine", og det uten skilte foreldre. Han er hos min mor minst like mye som det man omtaler som "vanlig samvær", han har en god del leker og klær der fordi han er der så mye. De har et veldig godt forhold, han spør selv om å få dra dit, og om det passer for henne, så sier vi alltid ja. Er dette også ille, eller hadde det vært verre hvis det var far i stedet for mormor? Hvorfor i såfall? Anonymous poster hash: 15624...c3b
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2015 #19 Skrevet 22. mai 2015 Hva pokker mener dere man skal gjøre da????? Bli hos en mann som er voldelig? En som trakkaserer deg psykisk? En mann som trøkker deg så langt ned at du ikke engang vet hvem du selv er lenger? Er DET bedre? Tror dere alle skilsmissebarn har blitt til i en fei fordi man var nyforelska? Er verden deres så svart/hvitt at dere ikke forstår at den "perfekte mannen" kan vise seg å være et skikkelig rasshøl når ungene kommer til verden? Er DU den samme som du var for 20 år siden? Endrer du deg aldri? Før dere vet, ikke spekuler i årsaker. Anonymous poster hash: 2611c...c1f
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2015 #20 Skrevet 22. mai 2015 Mente ikke dra alle under en kam men ikke langt ifra. Er jo "trendy" nå i 2015 å bo hver for seg eller ha samboer med mine, dine og våre barn! Anonymous poster hash: 3670d...4e2
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2015 #21 Skrevet 22. mai 2015 Unnskyld skrivefeil. HI Anonymous poster hash: 3670d...4e2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå