Anonym bruker Skrevet 21. mai 2015 #1 Skrevet 21. mai 2015 Jeg lånte bort bilsete til lillesøsteren min. Hun skulle bare låne det i en dag til sønnen sin. Nå har vi fått det tilbake og ser at det er knekt på ene siden 😞 så nå står vi uten barnesete. Be henne om å kjøpe nytt sete/ få penger eller bare glemme det og tenke at uhell skjer? Anonymous poster hash: 81185...63c
Superdolly Skrevet 21. mai 2015 #2 Skrevet 21. mai 2015 Jeg synes at det burde vært en selvfølge at hun selv fortalte deg hvordan skaden oppsto og uten videre tilbød seg å kjøpe nytt. Siden hun nå tydeligvis ikke har gjort noen av delene ville jeg tatt det opp med henne, ja.
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2015 #4 Skrevet 21. mai 2015 Hei, jeg er bilstolselger. Du må få vite hvordan skaden er skjedd, kollisjon? Kast det. Er det isopor som er ødelagt? Det kan du (må du) skifte ut om du fortsatt skal bruke setet. Du kjøper det der hvor bilstoler selges. Snakk med søsteren din, og hun bør (selvsagt) betale for reparasjon eller nytt sete. :-) Anonymous poster hash: 6c9ad...d9e
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2015 #5 Skrevet 21. mai 2015 Hei, jeg er bilstolselger. Du må få vite hvordan skaden er skjedd, kollisjon? Kast det. Er det isopor som er ødelagt? Det kan du (må du) skifte ut om du fortsatt skal bruke setet. Du kjøper det der hvor bilstoler selges. Snakk med søsteren din, og hun bør (selvsagt) betale for reparasjon eller nytt sete. :-) Anonymous poster hash: 6c9ad...d9e De viste ikke hvordan det var skjedd. Er isoporen som er knekt ved hodestøtten. Anonymous poster hash: 81185...63c
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2015 #7 Skrevet 22. mai 2015 Det går ikke an å knekke isoporen ved hodestøtten uten å vite hvordan det har skjedd....... Kanskje de mistet setet i bakken? Anonymous poster hash: 0a081...fc4
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2015 #8 Skrevet 22. mai 2015 Det går ikke an å knekke isoporen ved hodestøtten uten å vite hvordan det har skjedd....... Kanskje de mistet setet i bakken? Anonymous poster hash: 0a081...fc4 Joda, det går helt fint an. Har lest om mange som har opplevd det samme, setet har stått på samme sted i bilen, ikke vært flyttet eller i kollisjon, også når de skulle ta av trekket for å vaske det så har de sett at isoporen har vært knekt. Det går imidlertid an å sette på ny, man trenger ikke kjøpe helt nytt sete. Anonymous poster hash: 5ba5d...837
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2015 #9 Skrevet 22. mai 2015 Isoporen på vårt sete var plutselig knekt. På to plasser i hodestøtten. Kjøpte ny isopor til 300 kr. Vi vet ikke hvordan det skjedde. Var en stol som stod i bilen hele tiden. Anonymous poster hash: f36ec...727
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2015 #10 Skrevet 22. mai 2015 Det har skjedd med vårt sete og, det holder at man lener seg over setet for å ta på beltet. Kanskje det allerede var sånn når de fikk låne det, det viser jo ikke, men man kan kjenne det er litt løst. Min skulder kom nok borti isoporen, og etter å tatt av og på beltet 100 ganger så ble det slitasje og det knakk... Så det først når vi skulle vaske setetrekket... Anonymous poster hash: f0e96...107
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå