Gå til innhold

Kroatia-tips?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi vurderer Kroatia til vår bryllupsreise. Vi vil ha sol, strand og vakre omgivelser. Jeg er opptatt av fin, myk strand, ikke skarpe steiner. Noen som har gode tips til steder i Kroatia? :)

Anonymous poster hash: 14427...8ee

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi var i Rabac. Kjempefint, men ikke sandstrand. Det var runde, glatte steiner. Tror det er ganske vanlig i alle fall på Pula-halvøya.

Skrevet

Det finnes ikke sandstrender i Kroatia (ikke naturlige i hvert fall)

Skrevet

Brac pg Korcula! Helt nyyydelig!

Skrevet

Takk for gode råd❤️❤️

Skrevet

Jeg tror ikke det finnes sandstrender i Kroatia? Men kanskje noen med småstein?

Ellers er det et vakkert ferieland, og veldig hyggelig. Øyene hvar og korcula er veldig fine, Dubrovnik er jo veldig romantisk. Det skal også være fint i nord, der har jeg ikke vært selv ennå.

Skrevet

Vi har vært på to små plasser og her finnes nydelig sandstrand. Det er kanskje ikke en ekte sandstrand som lå der, men det er ekte og nydelig sand!

Plassene heter Omis og Umag. Omis ligger ca. 30 min med bil sør for Split. Og Umag ligger rett over Venezia i nord på Istra halvøya.

Umag er et kjent senter for tennis, og har flere tennisturneringer i året. Omis er en rolig plass med et lite, men livlig sentrum.

I Umag har man i tillegg til sandstranden både betong som man kan hoppe fra som bassengkant, de hvite små, men ikke helt behagelige rullesteinene og de velkjente klippene.

Absolutt en plass verd å besøke! :D

Skrevet

Dubrovnik. Helt fantastisk å bade fra klippene. 

Anonymous poster hash: 4c8fc...f09
Skrevet

Tusen takk dere!! 😃❤️

Skrevet

Som de andre sier, det  er stort sett bare steinstrender i Kroatia, med unntak av noen kunstige. 

Anonymous poster hash: 827a4...6e4
Skrevet

Lamparda på Korcula, er det ikke sandstrand der?

Anonymous poster hash: df434...1fd
Skrevet

Tror det er noen sandstrender på øyene. Vi har vært i Dubrovnik og et sted på istria halvøya i nærheten av Rovinj. Kjempe fine steder begge to.

Anonymous poster hash: d8860...1f6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...